عضویت ورود

آموزش های ویژه - حاوی وب

کتاب های الکترونیک:

  1. کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا
  2. کتاب استراتژی کاربردی بازاریابی محتوا
  3. کتاب «برنامه بازاریابی محتوای خود را راه‌اندازی کنید»
  4. کتاب راهنمای کوچک ست گادین برای ایجاد یک وب‌سایت موثر

 

 

فیلم های آموزشی:

  1. دوره آموزشی اصول و مبانی بازاریابی محتوا  ۳۱ درس – ۱۲۰ دقیقه
  2. دوره اصول و مبانی بازاریابی اینترنتی  ۴ درس – ۳۰ دقیقه
  3. دوره وبلاگ‌نویسی برای کسب‌و‌کار خود  – ۲۷درس – ۱۲۰ دقیقه 
  4. دوره بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی  ۱۴ جلسه – ۶۰ دقیقه

 

فهرست مقالات آموزشی بازاریابی محتوا 

 

بازاریابی محتوا دقیقا چیست؟ : 

  1.  آغاز به کار با بازاریابی محتوا
  2.  استراتژی بازاریابی محتوای خود را شکل دهید: آنچه باید بدانید؟
  3.  راهنمایی برای ایجاد محتوا،  به شکلی که مخاطبان می‌پسندند. 
  4.  چگونه شبکه های اجتماعی را در روند بازاریابی محتوا  وارد کنیم.
  5.  اصول بهینه‌سازی موتور جست‌وجو برای بازاریابی محتوای موفقیت‌آمیز.
  6.  یک طرح نوشتاری موفق بریزید: مهارت‌های اساسی که تیم شما به آن‌ها نیاز دارند
  7.  طرحی ساده و آسان برای سنجش کارآمدی محتوا.
  8. بازاریابی محتوای کارآمد: پنج مرحله برای ارزیابی پیشرفت خود.
  9.  بازاریابی محتوا در مقابل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: تفاوت در چیست؟
  10.  هفت هدف تجاری بازاریابی محتوا: بازاریابی ربایشی دیگر جواب نمی‌دهد+اینفوگرافیک
  11.  چگونه ارزش بازاریابی محتوا را تشریح کنیم؟ (بازاریابی محتوا درمقابل بازاریابی سنتی)
  12.  بازاریابی محتوا چگونه در برنامه‌ بازاریابی شما جا می‌افتد؟+اینفوگرافیک

 

طرح کلی بازاریابی محتوا :

  1.  دو روش فوق العاده برای جلب‌نظر مدیران به بازاریابی محتوا؛
  2.   نظر مساعد مدیران را به بازاریابی محتوا جلب کنید: روند سه امتیازی؛
  3.   سه پرسش اساسی که باید قبل از راه اندازی بازاریابی محتوای شرکتی از خود بپرسیم؛
  4.   چگونه هزینه‌های بازاریابی محتوا را توجیه کنیم؛

 

 

چارچوب بازاریابی محتوا: مخاطب خاص محتوا 

  1.  نگاهی دقیق به اینکه چگونه شخصیت‌های خریداران B۲B را خلق کنید و آن‌ها را به‌کار ببندید؛
  2.  می‌خواهید شخصیت یک خریدار را بسازید؟ این ۴ اشتباه متداول را مرتکب نشوید؛
  3.  فرد موردنظر را به جای شخصیت‌های بازاریابی محتوا بگذارید: ۱۰ مرحله ساده؛
  4.  هفت راه برای تحقیق در مورد خریدار بازاریابی محتوای خود؛
  5.  خریداران شما چگونه از محتوا استفاده می‌کنند؟ این ۲۰ سوال را از آن‌ها بپرسید؛

 

 

چارچوب بازاریابی محتوا: داستانسرایی برند 

  1. داستان‌سرایی برند: چرا کلمات به اندازه طراحی اهمیت دارند؟
  2.  داستان‌سرایی برند داده‌محور: ۶ مرحله برای ایجاد یک داستان معتبر
  3.  آموزه‌های داستان‌سرایی برند از پروژه محتوای ۲۰/۲۰
  4.  پنج آموزه داستان‌سرایی برند که می‌توانیم از Facebook Stories بیاموزیم
  5.  هفت آموزه داستان‌سرایی که می‌توانید از ران هاوارد بیاموزید

 

چارچوب بازاریابی محتوا: کانال‌های انتشار محتوا 

  1.  ۵۸ روش استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی محتوا
  2.  هفت گام برای ایجاد پلن کانال بازاریابی محتوای شما؛

 

 

چارچوب بازاریابی محتوا: فرآیندهای محتوا  

  1.  ایجاد یک تیم بازارایابی محتوا و برنامه جریان کار؛
  2.  برنامه‌ریزی تیم بازاریابی محتوای : نقش های اصلی و اطلاعات حقوقی؛
  3.  یک چارچوب ساده برای ایجاد تیم بازاریابی رسانه اجتماعی خود؛
  4.  ۵ نوع شخصیت که در تیم ارتباطات دیجیتالی خود به آن‌ها نیاز دارید؛
  5.  قوانین اصلی سئو که گوگل از آن ها غفلت نمی‌کند؛

 

 

چهارچوب تولید محتوا: گفت‌وگو با مخاطبان محتوا 

  1.  چه نوع محتوایی را مردم دوست دارند؟
  2.  ۸ استراتژی تولید محتوا در سال ۲۰۱۷
  3. ۱۱ منبع الهام بخش برای گزینش محتوا

 

چارچوب بازاریابی محتوا: ارزیابی محتوا 

  1.  هشت KPI برای ارزیابی بازاریابی محتوا
  2.  افسانه های ارزیابی
  3.  مثال های دنیای واقعی ارزیابی رسانه های اجتماعی با جیسون فالز (مصاحبه)
  4.  چک لیستی برای ارزیابی موفقیت بازاریابی محتوا خود