کتاب های الکترونیک:
- کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا
- کتاب استراتژی کاربردی بازاریابی محتوا
- کتاب «برنامه بازاریابی محتوای خود را راهاندازی کنید»
- کتاب راهنمای کوچک ست گادین برای ایجاد یک وبسایت موثر
فیلم های آموزشی:
- دوره آموزشی اصول و مبانی بازاریابی محتوا – ۳۱ درس – ۱۲۰ دقیقه
- دوره اصول و مبانی بازاریابی اینترنتی – ۴ درس – ۳۰ دقیقه
- دوره وبلاگنویسی برای کسبوکار خود – ۲۷درس – ۱۲۰ دقیقه
- دوره بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگنویسی – ۱۴ جلسه – ۶۰ دقیقه
فهرست مقالات آموزشی بازاریابی محتوا
- آغاز به کار با بازاریابی محتوا
- استراتژی بازاریابی محتوای خود را شکل دهید: آنچه باید بدانید؟
- راهنمایی برای ایجاد محتوا، به شکلی که مخاطبان میپسندند.
- چگونه شبکه های اجتماعی را در روند بازاریابی محتوا وارد کنیم.
- اصول بهینهسازی موتور جستوجو برای بازاریابی محتوای موفقیتآمیز.
- یک طرح نوشتاری موفق بریزید: مهارتهای اساسی که تیم شما به آنها نیاز دارند
- طرحی ساده و آسان برای سنجش کارآمدی محتوا.
- بازاریابی محتوای کارآمد: پنج مرحله برای ارزیابی پیشرفت خود.
- بازاریابی محتوا در مقابل بازاریابی رسانههای اجتماعی: تفاوت در چیست؟
- هفت هدف تجاری بازاریابی محتوا: بازاریابی ربایشی دیگر جواب نمیدهد+اینفوگرافیک
- چگونه ارزش بازاریابی محتوا را تشریح کنیم؟ (بازاریابی محتوا درمقابل بازاریابی سنتی)
- بازاریابی محتوا چگونه در برنامه بازاریابی شما جا میافتد؟+اینفوگرافیک
- دو روش فوق العاده برای جلبنظر مدیران به بازاریابی محتوا؛
- نظر مساعد مدیران را به بازاریابی محتوا جلب کنید: روند سه امتیازی؛
- سه پرسش اساسی که باید قبل از راه اندازی بازاریابی محتوای شرکتی از خود بپرسیم؛
- چگونه هزینههای بازاریابی محتوا را توجیه کنیم؛
چارچوب بازاریابی محتوا: مخاطب خاص محتوا
- نگاهی دقیق به اینکه چگونه شخصیتهای خریداران B۲B را خلق کنید و آنها را بهکار ببندید؛
- میخواهید شخصیت یک خریدار را بسازید؟ این ۴ اشتباه متداول را مرتکب نشوید؛
- فرد موردنظر را به جای شخصیتهای بازاریابی محتوا بگذارید: ۱۰ مرحله ساده؛
- هفت راه برای تحقیق در مورد خریدار بازاریابی محتوای خود؛
- خریداران شما چگونه از محتوا استفاده میکنند؟ این ۲۰ سوال را از آنها بپرسید؛
چارچوب بازاریابی محتوا: داستانسرایی برند
- داستانسرایی برند: چرا کلمات به اندازه طراحی اهمیت دارند؟
- داستانسرایی برند دادهمحور: ۶ مرحله برای ایجاد یک داستان معتبر
- آموزههای داستانسرایی برند از پروژه محتوای ۲۰/۲۰
- پنج آموزه داستانسرایی برند که میتوانیم از Facebook Stories بیاموزیم
- هفت آموزه داستانسرایی که میتوانید از ران هاوارد بیاموزید
چارچوب بازاریابی محتوا: کانالهای انتشار محتوا
- ۵۸ روش استفاده از رسانههای اجتماعی برای بازاریابی محتوا
- هفت گام برای ایجاد پلن کانال بازاریابی محتوای شما؛
چارچوب بازاریابی محتوا: فرآیندهای محتوا
- ایجاد یک تیم بازارایابی محتوا و برنامه جریان کار؛
- برنامهریزی تیم بازاریابی محتوای : نقش های اصلی و اطلاعات حقوقی؛
- یک چارچوب ساده برای ایجاد تیم بازاریابی رسانه اجتماعی خود؛
- ۵ نوع شخصیت که در تیم ارتباطات دیجیتالی خود به آنها نیاز دارید؛
- قوانین اصلی سئو که گوگل از آن ها غفلت نمیکند؛
چهارچوب تولید محتوا: گفتوگو با مخاطبان محتوا
- چه نوع محتوایی را مردم دوست دارند؟
- ۸ استراتژی تولید محتوا در سال ۲۰۱۷
- ۱۱ منبع الهام بخش برای گزینش محتوا