چگونه از قدرت شبکه های اجتماعی در کسب و کار خود استفاده می کنیم؟
چگونه در شبکه های اجتماعی برند سازی کنیم؟
چگونه کالاهای خود را به فروش برسانیم و کسب و کارهای موفق چگونه عمل می کنند ؟
چگونه در شبکه های اجتماعی بروز باشیم و فالوور جذب کنیم ؟
کدام شبکه اجتماعی مناسب کسب و کار ما می باشد؟
استراتژی های کسب و کارها در شبکه های اجتماعی چیست؟
دوره ای کاربردی و عملی که به مهارت هایی همچون راه اندازی ، شتاب دهی
و موفـق شدن کسب و کار شما در شبکه های اجتمـاعی خواهـد پرداخت
همراه با اعطای گواهینامه اتمام دوره از دانشگاه تهران
برگزار شد
چه کسانی در این کارگاه شرکت نمی کنند؟
- افرادی که مشابه این کارگاه آموزشی را طی کرده اند
- نسبت به فروش عالی از خود طریق شبکه های اجتماعی رضایت دارند
- درخواست های خرید زیادی از مشتریان خود دارند
- کسانی که هیچ اعتقادی به کسب درآمد آنلاین و حضور در شبکه های اجتماعی ندارند
- کسانی که علاقه دارند تا به روش های تبلیغات سنتی و پر هزینه قبلی بپردازند
- کسانی که حضور در شبکه های اجتماعی را تنها به شکل تفریح و سرگرمی می بینند
چه کسانی در این کارگاه شرکت می کنند؟
مدیران و صاحبان کسب و کار ، کارافرینان و استارت آپ ها و تمام علاقه مندانی که به دنبال افزایش بهروری با روش های نوین تبلیغات و فروش از طریق شبکه های اجتماعی هستند.
اگر در این دوره شرکت نکنم چه می شود؟
هیچ اتفاقی رخ نمی دهد . همچنان می توانید با روش های سنتی و پرهزینه قبلی به کسب و کار بپردازید . شما می توانید برای موفقیت های خود برنامه ریزی و سرمایه گذاری کنید.
این شمائید که باید تصمیم بگیرید جزء کدام دسته باشید.
درباره برگزار کننده کارگاه بیشتر بدانیم ؟
حاوی وب بیش از ۱۰ سال است که در حوزه تبلیغات فعالیت می کند و بیشتر از یک سال است که گروه آموزشی حاوی وب علاوه بر نشر دیجیتال ، به چاپ کتب تخصصی ( حوزه بازاریابی دیجیتال ) و آموزش های آنلاین دانش و تجربیات خود را در حوزه های تبلیغات دیجیتال ، دیجیتال مارکتینگ ، سوشال مارکتینگ ، برندینگ دیجیتال و بازاریابی محتوا با دیگر دوستان خود به اشتراک می گذارد .
برگزار شد