با ما ارتباط برقرار کن

رسانه های اجتماعی

کارآفرینی با اینستاگرام

گروه تالیف و ترجمه حاوی وب

منتشر شده

روی

اینستاگرام شبکه اجتماعی شادی، غذا، مسافرت، جشن، یادگاری، زیبایی ،آشپزی، شیرینی، مهمانی، کافه و کلی چیزهای خوب دیگر هست. به موارد ذکر شده دقت کنید همه ی این‌ها چیزهایی هستند که مردم به راحتی و با کمال میل برای آنها هزینه می‌کنند. به همین دلیل ساده و مهم، اینستاگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب درآمد است .

راه های کسب درآمد با اینستاگرام :

۱- به طور منظم پست بگذارید

پست‌های خیلی زیاد یا خیلی کم نمی‌توانند طرفداران علاقمند به محتوای شما را پای صفحه ی اینستاگرامی شما نگه دارند. اگر تنها دوبار در هفته پست می‌گذارید، این کار را هر هفته انجام دهید. شاید شما برای رونق گرفتن کارتان بخواهید چندین بار در روز پست بگذارید.

اگر رویداد یا اخباری دارید که برای جذب مخاطب در صفحه ی اینستاگرام فوق‌العاده هستند، از تمام پست‌ها به یکباره استفاده نکنید و آن‌ها را طبق روالی که قبلاً داشتید با همان فاصله زمانی معین در صفحه خود قرار دهید.

۲) پلتفرمی ایجاد کنید که ماهیت آن کمک به کاربر باشد

درآمد شما وقتی مستمر و ادامه دار خواهد بود که محصول یا پلتفرمی طراحی کرده باشید که در واقع به نحوی به کاربر کمک می کند. این عاملی است که باعث می شود بطور قطع کاربران ثبت نام کرده و بطور ادامه دار از محصول استفاده کنند.

تمرکز بر روی ایجاد محصولی مفید و سپس بدست آوردن کاربران، اساسی ترین کار است. به این شیوه درآمد سرازیر شده و ادامه خواهد یافت، حتی اگر مدل درآمدی نیز داشته باشید.

۳) از هشتگ‌های خلاقانه و مناسب استفاده کنید

از سرویسی شبیه #TagsForLikesاستفاده کنید تا در ساختن فهرستی از هشتگ‌های معروف و مرتبط با موضوع پست‌هایتان به شما کمک کند. اگر از هشتگ‌های مناسب استفاده نکنید، فرصتی که بتوانید مشتریان بالقوه و دیگر افراد علاقمند را جذب پست‌های خود کنید ،از دست خواهید داد.

۴) فقط از هشتگ استفاده نکنید

تصاویر خود گویای مطالب هستند، اما توضیحی که شما می‌نویسید می‌تواند به فهم بهتر موضوع و عمیق‌تر شدن ارتباط با مشتریان کمک کند. نشنال جئوگرافیک، حرفه‌ای این کار است و از توضیحات خود برای کامل کردن تصاویر استفاده می‌کند. با بکارگیری این تاکتیک می‌توانید طرفداران پست‌‌های خود را حفظ کنید و آن‌ها را برای پست‌های بعدی خود مشتاق‌تر نمایید.

۵) مهارت های لازم را کسب کنید

در دنیای رقابتی امروز ،این نکته بسیار حائز اهمیت است که بتوانیم مهارت های لازم برای کارمان را بدست آوریم و بنابراین از میان قابلیت ها و تواناییهایمان، بهترین خود را بکار بگیریم.

۶) برای کارتان هیجان و اشتیاق داشته باشید

اشتیاق و هیجان، نیرویی است که کارآفرینان را به پیش می راند. این مساله بسیار حیاتی است چرا که شکست ها، اشتباهات، عقب گرد ها و گاهاً شرایط ناگواری که برای کارآفرینان پیش می آید، می تواند آنها را ناامید کند. اینجاست که تنها اشتیاق و هیجان واقعی برای کارتان است که می تواند به شما کمک کند و شما را به ادامه ی مسیر هدایت نماید.

۷) هدفی را عملی کرده و به درستی محصول خود را نامگذاری کنید

گذاشتن نام درست بر روی محصول و اطمینان از اینکه نام محصول با هدفی که قرار است عملی شود مطابقت دارد و ثانیاً محصول نیز هدفی که برایش تعریف شده است را برآورده می کند. برای نمونه، اینستاگرام نامی بسیار مناسب برای یک شبکه ی اجتماعی است که به راحتی و به سرعت می توان تصاویر را در آن به اشتراک گذاشت. برگزیدن یک نام مناسب و شایسته، مرحله ای مهم است که معمولاً توسط کارآفرینان دست کم گرفته می شود.

موارد بسیار مهمی که باید در کسب ‌درآمد از اینستاگرام به آن توجه کنید

  • هرگز و هرگز لایک و فالوور خریداری نکنید: اگر اینستاگرام به جعلی بودن لایک یا فالوورهای شما پی‌ببرد، بلافاصله کاربری شما را برای همیشه مسدود می‌کند. این نوع خرید و فروش لایک، فالور و صفحه از نظر اینستاگرام و اخلاق حرفه‌ای نوعی کلاهبرداری است که در آینده راه به جایی نخواهد برد.
  • از نرم‌افزارهای جانبی و افزایش لایک استفاده نکنید: ‌این برنامه‌ها نوعی ربات هستد که در نهایت اگر منجر به مسدود شدن حساب شما نشوند، فالورهای غیر واقعی به سمت صفحه ی شما هدایت می‌کنند. اگر برخی از صفحات را بررسی کنید، خواهید دید که بیش از ۱۰ هزار فالور دارند، اما هر تصویر۱۰۰ لایک هم نمی‌خورد یا ۵۰ نفر هم کامنت نمی‌ گذارند. دلیل این امر جعلی بودن فالورهاست.
  • درآمد غیر مستقیم را ترجیج دهید: سعی کنید بازخورد گرفته شده از اینستاگرام را به سمت یک برند، وب‌سایت و یا فروشگاه سوق دهید و از آنجا کسب ‌درآمد کنید. به این صورت مشتری برند، همیشه مشتری باقی خواهد ماند. اکثر کاربرانی که امروز مشتاقانه از اینستاگرام استفاده می‌کنند، دو سال پیش فقط در فیسبوک بودند .
  • از انتشار محتوای احساسی و جوگیر خوداری کنید: از مشارکت و انتشار اخبار اجتماعی با بار منفی، موارد حساس، کم اهمیت و اخباری که منبع موثق برای تأیید آن وجود ندارد پرهیز کنید. دقت کنید برندها و تجارت‌های بزرگ کمتر در این‌گونه مسائل دخالت می‌کنند مگر این که در حوزه تخصص آن‌ها باشد و تأثیرگذاری مثبت داشته باشد.
ادامه ی خواندن
۲ دیدگاه

1 دیدگاه

  1. muzicir.com

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ در ۸:۵۹ ق.ظ

    سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

  2. آهنگ های آذربایجانی

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ در ۹:۰۰ ق.ظ

    اقا لینک مطلبو من پیدا نکردم.میشه راهنماییم کنید؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی بازاريابي محتوا