با ما ارتباط برقرار کن

بازاریابی اینترنتی

چگونه در اینستاگرام یک کسب و کار راه بیاندازید؟

گروه تالیف و ترجمه حاوی وب

منتشر شده

روی

آیا آماده اید تا یک کسب و کار اینترنتی را در اینستاگرام شروع کنید؟ ما به شما راه را نشان می دهیم. قبل از شروع توجه داشته باشید که اینستاگرام مکانی برای به اشتراک گذاری محتوای بصری شماست. برای آنکه محتوای شما به خاطر بماند باید به طور منظم عکس ها و ویدئوها را به پلت فرم بفرستید.
اگر پروفایلتان را به صورت مداوم به روز رسانی نکنید ، طرفداران خود را به مرور از دست می دهید و تعاملات شما کاهش می یابد.

۱-برنامه اینستاگرام را دانلود کنید

اینستاگرام نسخه ی دسکتاپی ندارد. برای مثال شما می توانید محتوا را در وب سایت اینستاگرام مشاهده کنید اما نمی توانید آن را از طریق دسکتاپ خود آپلود کنید. برنامه ی اینستاگرام به صورت رایگان در هر دو فروشگاه Apple App و Google App موجود می باشد. همچنین کاربران ایرانی می توانند آن را به صورت رایگان از اپلیکیشن بازار دانلود کنند.

۲-ایجاد یک حساب کاربری در اینستاگرام

هنگامی که برنامه را دانلود کردید وقت آن رسیده که حسابتان را ایجاد کنید . وقتی برنامه را باز می کنید دو انتخاب دارید –ورود با فیس بوک یا ثبت نام با تلفن یا ایمیل . از ورود با فیس بوک استفاده نکنید! به جای آن با یک ایمیل کاری ثبت نام کنید تا اطمینان حاصل شود که پروفایل شما به صفحه ی شخصی فیس بوک شما مرتبط نیست. قدم بعدی این است که اطلاعات خود را وارد کنید. نام کامل شما نامی است که در پروفایل شما نمایش داده می شود. نام شرکت واقعی خود را وارد کنید تا پروفایل شما برای بازدید کنندگان قابل تشخیص باشد.

همچنین بخوانید  چگونه شبکه ی اجتماعی اینستاگرام خود را کانال بازاریابی کنید؟

۳-نام کاربری انتخاب کنید.

نام کاربری شما مختص پروفایل شماست و به سایر حساب ها این امکان را می دهد تا با برند شما ارتباط برقرار کنند. نام کاربری را انتخاب کنید که قابل تشخیص و آسان باشد. اگر از نام کاربری شما قبلاً استفاده شده است سعی کنید لااقل بخش اول برند خود را در نام کاربری بگنجانید.
شما می توانید نام کاربری خود را در تنظیمات حساب کاربری خود به روز کنید . بنابراین نگران تغییر آن در آینده نباشید.

۴-انتخاب عکس مناسب برای پروفایل

عکس پروفایل شما یکی از اولین چیزهایی است که مردم هنگام جستجوی و بازدید از پروفایل شما می بینند. بنابراین تصویر پروفایل شما باید با برند شما سازگاری داشته باشد . توجه داشته باشید که تصویر پروفایل شما دایره است. اینستاگرام به صورت خودکار عکس شما را در داخل دایره قرار می دهد . بنابراین گوشه های تصویر خود را خالی نگه دارید.

۵-بیوگرافی اینستاگرام خود را بهینه کنید

پروفایل شما در حال آماده شدن است. اما پست گذاشتن را شروع نکنید. شما باید بیوگرافی اینستاگرام خود را بهینه کنید. بیوگرافی شما باید حداکثر ۱۵۰ کاراکتر باشد. بنابراین مختصر و مفید بنویسید. به مخاطبان خود بگویید که چه کسی هستید و چه کاری را انجام می دهید. نگران استفاده از کلمات کلیدی و هشتگ ها نباشید زیرا آنها روی بیوگرافی شما قابل جستجو نیستند.
شما همچنین می توانید کاربران را تشویق کنید که اقدام خاصی را انجام دهند مانند استفاده از یک هشتگ خاص یا بازدید سایت شما. بیوگرافی شما تنها مکانی است که شما می توانید یک URL قابل کلیک را به یک سایت خارجی لینک کنید. می توایند URL برجسته ی خود را مطابق با آخرین پست خود به روز رسانی کنید. اگر تصمیم دارید که لینکی به آن اضا فه کنید ، سعی کنید از یک کوتاه کننده لینک مانند Hupspot’s Tracking URL Builder یا یک ابزار مثل Bitly یا Goo.gl استفاده کنید.این امر پروفایل شما را از بروز مشکل حفظ می کند و باعث درک بهتر میزان ترافیک شبکه اجتماعی در ردیابی کمپین ها و یا وب سایت شما می شود.
برای ویرایش پروفایل خود روی دکمه ی ویرایش کلیک کنید تا بتوانید عکس پروفایل ، اسم پروفایل ، نام کاربری ، بیوگرافی یا URL خود را اصلاح کنید.

۶-مدیریت تنظیمات

این آخرین باری نیست که شما می توانید تنظیمات حسابتان را به روز رسانی کنید. روی علامت سمت راست در بالای پروفایل خود کلیک کنید . در اینجا می توانید پسورد خود را تغییر دهیدیا اعلان ها را فعال کنید و خیلی تغییرات دیگر انجام دهید.در اینجا مواردی هستند که باید سریعاً مورد بررسی قرار بگیرند.
تنظیمات داستان: در اینجا شما می توانید تعیین کنید که چه کسانی می توانند داستان های شما را ببینند. ما پیشنهاد می دهیم که شما به تمامی فالوورهای خود امکان دیدن و پاسخ دادن به داستان های خود را بدهید. این کار تعاملات برند شما را افزایش می دهد.
پروفایل خود را به یک پروفایل تجاری تغییر دهید: این ابزار به کاربران اجازه می دهد تا خود را به عنوان یک شرکت معرفی کنند و از این طریق تماس خود را با مخاطبانشان آسان تر نمایند. پروفایل های تجاری بینش های عمیق تری ارائه می دهند و برای تبلیغ محتوای شما آسان تر هستند.
توجه: فعالیت کاری شما باید یک صفحه ی فیس بوک داشته باشد تا بتوانید پروفایل اینستاگرام خود را به یک پروفایل تجاری تغییر دهید.روی تنظیمات کلیک کنید . از آنجا گزینه ی تغییر به پروفایل تجاری را انتخاب کنید . از طریق فیس بوک وارد شوید تا اینستاگرام صفحات شما را تنظیم کند. اینستاگرام به طور خودکار اطلاعات مربوطه را از صفحه ی فیس بوک شما برای ویرایش وارد اینستاگرام می کند.
پس از اتمام کار شما یک حساب تجاری در اینستاگرام دارید . حالا می توانید پست های خود را در قالب تصاویر و ویدئو در آن قرار دهید . در مقاله ی بعدی نحوه ی پست گذاری در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم .

 

 

آگهی بازاريابي محتوا