با ما ارتباط برقرار کن

رسانه های اجتماعی

نظریات ست گادین درباره ی شبکه های اجتماعی

گروه تالیف و ترجمه حاوی وب

منتشر شده

روی

شبکه های اجتماعی به عنوان اصلی ترین جز زندگی روزمره شناخته شده اند. شبکه های اجتماعی این امکان را به بازاریابان و مردم عادی میدهد تا کار، محصولات و … خود را به دیگران معرفی کنند و از طریق شبکه های اجتماعی مشتریان بیشتری را جذب نمایند.

ست گادین به طور مرتب وبلاگ هایی را برای خوانندگان ارائه می دهد که درباره ی مقالات جالب ، مشاهدات دقیق از وقایع کنونی، دنیای کسب و کار ، بازاریابی ، رفتار مشتری و به طور کلی زندگی است.

ست گادین درباره ی شبکه های اجتماعی مطالب زیادی را منتشر نکرده است. اما راهنمایی های عالی در خصوص تاثیر شبکه های اجتماعی در زندگی روزمره بیان نموده است.
نظریات ست گادین که با استفاده از آنها میتوانید در شبکه های اجتماعی موفق باشید:

 

۱)شبکه های اجتماعی چشمگیر است

 

راه های بازاریابی سنتی دیگر مورد استفاده قرار نمیگیرد .شبکه های اجتماعی یکی از راه های اثبات شده است که به وسیله ی آنها میتوانید پیام بازاریابی خود را در سراسر دنیا منتشر کنید و از طریق این شبکه ها ارتباط بیشتر و موثرتری با مخاطبانتان داشته باشید.

 

۲)بر روی بازار خود تمرکز دقیق داشته باشید

 

از طریق شبکه های اجتماعی مخاطبان خود را پیدا کنید و آنها را پرورش دهید . افراد بی شماری از شبکه های اجتماعی استفاده میکنند و شما میتوانید از طریق آن مخاطبانی که به کسب و کارتان کمک میکنند را شناسایی نمایید .

سعی کنید وقت خود را برای پرورش کسب و کارتان و ارتباط موثر با مخاطبانتان صرف کنید و یک چیز ارزش مند به آنها ارائه نماید و این کار نیز تنها با شبکه های اجتماعی امکان پذیر است.

همچنین بخوانید  چند ایده برای پست های شبکه های اجتماعی

۳)از امتحان کردن ایده های جدید خود نترسید

 

شبکه های اجتماعی موثرترین و بهترین راه برای بهتر شدن است. از اینکه ایده های جدید خود را منتشر کنید نترسید و به عواقب آن فکر نکنید. تمامی آنها به بهتر شدن کسب و کارتان کمک خواهند کرد. امتحان کردن ایده های جدید به شما می گوید که چه کاری را انجام دهید و طریقه ی انجام آن چگونه است. بدون تست کردن روش های مختلف هرگز نمیتوانید به پیروزی دست یابید.

۴)نام تجاری شما باید در شبکه های اجتماعی دیده شود

 

 

به نظر ست گاردین اگر فقط در مورد برندتان در شبکه های اجتماعی صحبت کنید، خواهید دید که کسی به حرف شما گوش نخواهد کرد. شبکه های اجتماعی برای افراد ساخته شده است، نه علامت های تجاری . شما باید نماینده ی یک صنعت و یک شیوه زندگی باشید و یا راه حل یک مشکل را نشان دهید.

باید تلاش کنید به عنوان یک منبع برای دیگران در شبکه های اجتماعی تبدیل شوید ، به این ترتیب نام تجاری شما به راحتی پاداش داده خواهد شد.

 

۵)اجتماعی بودن را در شبکه های اجتماعی فراموش نکنید

 

ست گاردین می گوید : “ما زمان زیادی را صرف اینترنت و شبکه های اجتماعی می کنیم، بنابراین جهان ما به طور فزاینده ای به فضای دیجیتالی تبدیل شده است .” طرفداران واقعی خود را فقط میتوانید با اجتماعی بودن به دست آورید و همین طرفداران شما هستند که میتوانند از شرکت و کسب و کارتان مراقبت کنند.

 

۶)اجازه دهید دیگران پیام های شما را منتقل کنند

 

همچنین بخوانید  طرح کلی بازاریابی محتوا

باید برای موفقیت افرادی را انتخاب کنید تا بتوانند دیگران را از شرایط کسب و کارتان آگاه سازند .

 

۷)شبکه های اجتماعی را بپذیرید و سعی کنید که به یک رهبر تبدیل شوید تا یک پیرو

 

هر نام تجاری، هر سازمان و هر فردی از چیزی فرار می کند یا به سمت چیزی حرکت می کند (یا سخت تلاش می کند تا ثابت بماند).در استراتژی های شبکه های اجتماعی اگر با برنامه پیش بروید در صنعت خود پیشگام خواهید بود .اکثر شبکه های اجتماعی از رقابت گریزان هستند یا به دنبال حداقل کردن آن می گردند.

۸)محتوا یکی از راه های بهینه سازی موتورهای جستجو است

 

افراد بسیاری فقط بر بر روی جستجوگرها تمرکز می کنند و توجهی به بازاریابی محتوا ندارند. اگر شبکه های اجتماعی را جستجوگر های جدید تصور کنیم، محتوای شما تنها چیزی است که شما را در رقابت بین برندهای مشابه پیروز می کند.

و در آخر

ست گادین یکی از بزرگترین متفکران آمریکایی در حوزه ی بازاریابی است که موفقیت او حاصل سال ها تلاش، تحصیل، مطالعه و تست کردن ایده های جدید می باشد.

امروزه او چندین کتاب پر فروش دارد و سخنرانی های زیادی در زمینه ی کسب و کار ارائه کرده است که از طریق آنها راه های آزمایش شده برای موفقیت را به جهانیان نشان می دهد.

ادامه ی خواندن
برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی بازاريابي محتوا