با ما ارتباط برقرار کن

رسانه های اجتماعی

برندهای موفق در اینستاگرام چگونه کار می کنند؟

گروه تالیف و ترجمه حاوی وب

منتشر شده

روی

برندهای موفق در اینستاگرام

برندهای موفق در اینستاگرام

 

امروزه اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی موفق و پر طرفدار در دنیا شناخته شده است. از این رو بسیاری از برند های مطرح در سطح جهان از این شبکه ی اجتماعی به منظور تبلیغ ، برندسازی و افزایش ترافیک سایت خود استفاده می کنند.
اینستاگرام یک پلت فرم عالی و پر بازده برای معرفی محصولات و برندها می باشد و از طریق آن شرکت ها با مخاطبان و مشتریان خود ارتباط بیشتری برقرار می کنند.
در اینجا چند برند موفق در اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید از استراتژی های آنها در بازاریابی شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید.

۱-Adidas

اینستاگرام فضای مناسبی برای تبلیغات تولید کنندگان وسایل ورزشی است. معرفی لباس ها ، کفش ها و دیگر کالاهای ورزشی در قالب تصاویر قهرمانان باعث محبوبیت بسیاری از برند ها شده است.
آدیداس با پست کردن تصاویری از افراد معروف که به نحوی با این برند در ارتباط هستند ، تبلیغات خود را انجام می دهد و کمتر بر روی تبلیغ مستقیم محصول خود تمرکز می کند.
این برند از هشتگ های انگیزشی و الهام بخش #FindFocus و #HereToCreat استفاده می کند.

همچنین بخوانید  ۸ به روز رسانی که باید با فالوورهای رسانه ی اجتماعی خود به اشتراک بگذارید

۲-natgeo (نشنال جئوگرافیک)

نشنال جئوگرافیک یک برند نام آشنا برای بسیاری از مردم است. تعداد زیادی عکاس جهانگرد برای ثبت لحظه های ناب در سراسر جهان در این برند فعالیت می کنند. این برند در سال ۱۸۸۸ فعالیت خود را شروع کرده و به علت موفقیت و عملکردش در فضای چاپی مشهور بوده است و حال با تکنولوژی های روز از جمله شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به خوبی منطبق شده است.
صفحه ی نشنال جئوگرافیک با ۸۲ میلیون فالوور و پست کردن جالب ترین عکس های مجله های خود توانسته ۵۰۰۰۰۰ لایک و ۱۰۰۰ کامنت به دست آورد.
این پیج روزانه ۸ پست ارسال می کند .در حالی که برند دیور روزانه ۱٫۵ پست ارسال می نماید.

۳-Redbull

یکی دیگر از برندهای برتر اینستاگرام که خیلی زود کارش را در این شبکه از ۱۰۰۰۰ فالوور در سال ۲۰۱۱ شروع کرد ، رد بول است. در حال حاضر ردبول نزدیک به ۸ میلیون فالوور دارد .
در صفحه ی اینستاگرام این شرکت کمترین چیزی که شما مشاهده می کنید ، تصویر محصولات این شرکت است اما در عوض می توانید تصاویر و فیلم های مربوط به ورزش های پرخطر و هیجان انگیز را مشاهده کنید.

۴-کوکاکولا

کمتر کسی را می توان یافت که نام کوکاکولا را نشنیده باشد. کوکاکولا یکی از ارزشمند ترین برندهای دنیاست. این شرکت درک درستی از بازار هدف و مخاطبانشان که غالبا جوانان عاشق تفریح ، دوستی و ورزش هستند دارند. در حال حاضر صفحه ی کوکاکولا بیش از ۲ میلیون فالوور دارد و بی شک علت موفقیت آن درک صحیح از مخاطبان خود است.

۵-ASOS

ASOSیک وب سایت فروشگاهی در زمینه ی فروش پوشاک و مد است. سابقه ی کاری این شرکت چیزی در حدود ۲۰ سال است. این برند وبلاگ نویسان متعددی دارد که هر کدامشان حساب کاربری خاص خود را در اینستاگرام دارند.
صفحه ی ASOS شامل عکس هایی از انواع مدل ها و استایل های مختلف است و همچنین کاربران می توانند با استفاده از هشتگ های مشخص شده توسط مدیران برند عکس های شخصی خود را برای آن صفحه نشانه گذاری کنند. صفحه ی ASOS در اینستاگرام ۶٫۵ میلیون فالوور دارد.

۶-Airbnb

Airbnbبه شما کمک می کند تا مکان مناسبی برای تعطیلات و استراحت خود پیدا کنید.این برند مردم را تشویق به شناخت عنصر عاطفی انسان، دیدن مردم دنیا و ماندن در خانه هایشان می کند و هرگز به شما پیشنهاد تجربه ی یک هتل خوب را نمی دهد.
این برند در حال حاضر نزدیک به ۲٫۵ میلیون فالوور دارد.عکس های الهام بخش ، استفاده از هشتگ ها و نوشتن شرح دقیقی از نکته های سفر ، صفحه ی اینستاگرام آن را بسیار زیبا و کاربردی کرده است.اگر شما عکس های Airbnbرا ببینید ، شرکت لینکی برایتان ارسال می کند که به واسطه ی آن میتوانید مکانی که محتوا به آن مربوط می شود را مشاهده کنید.

۷-Reuters

رویترز منبع اصلی خبرهای جهان است که در حال حاضر نزدیک به ۱٫۵ میلیون فالوور دارد. این شرکت لینکی از تصاویر جهانی تهیه می کند و آن را برای اینستاگرام آماده می نماید. دیدگاه های خلاقانه و عکاسی عالی این تصاویر را منحصر به فرد کرده است.رویترز را می تواند به عنوان منبع اصلی خبرهای تصویری در دنیا شناخت.

۸-Tesla

این شرکت تولید کننده ی برق به صورت خودکار است.در حالی که در حساب اینستاگرام خود محصولات زیادی را معرفی می کند.اگر قصد انتخاب ماشینی را داشته باشید ، کوچک ترین جزییات را در این باره به اطلاع شما می رساند. شرکت تسلا هم اکنون ۲٫۷ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

 

ادامه ی خواندن
برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی بازاريابي محتوا