با ما ارتباط برقرار کن

رسانه های اجتماعی

مثال های واقعی از ارزیابی رسانه های اجتماعی با جیسون فالز (مصاحبه)

Haviweb

منتشر شده

روی

مثال های واقعی از ارزیابی رسانه های اجتماعی با جیسون فالز (مصاحبه)

در این قسمت برای شما متن مصاحبه آقای جیسون فالز  که با موسسه بازاریابی محتوا CMI صورت گرفته را گردآوری کردیم. او متخصص کسب وکار و تلفیق آنها با رسانه های اجتماعی است. جیسون فالز وبسایتی در مورد رسانه ی اجتماعی socialmediaexplorer دارد و نویسنده کتاب  "رسانه ی اجتماعی بدون چرندیات: فقط کسب و کار. بدون راهنمایی جامعی برای بازاریابی رسانه ی اجتماعی" می باشد. آقای فالز فردی صادق است نه یک بازاریاب محافظه کار  او در دنیای بازاریابی محتوا در برنامه های مختلف در مورد وبلاگ و کسب و کار سخنرانی می کند.

 

در زیر چند نکته ی مهم در مورد این گفتگو را مشاهده می کنید:

  • برخی چیزهایی که کسب و کارها باید در حرکت رو به جلو به سمت عصر دیجیتال و رسانه های اجتماعی از آنها آگاه باشند.
  • برخی از ترس های معمول مالکان کسب و کاری که در مورد ورود به رسانه های اجتماعی دو دل هستند.
  • چگونه ترس به اشتراک گذاری هوش رقابتی زیاد در عصر بازاریابی دیجیتال را کنار بگذاریم.
  • ۷ محرک کسب و کار بازاریابی رسانه ی اجتماعی.
  • نحوه ی ارزیابی رسانه ی اجتماعی.
  • نحوه ی استفاده از استراتژی های بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی برای هدایت فروش.
  • یک مطالعه ی موردی در مورد نحوه ی استفاده از چارچوبی برای هدایت کسب و کار.
  • چگونه رسانه های اجتماعی می توانند به تحقیق و توسعه کمک کنند – به همراه یک مطالعه ی موردی عالی.

دوست گرامی،

 دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو سایت شوید.

ادامه ی خواندن
برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی بازاريابي محتوا