با ما ارتباط برقرار کن

بازاریابی محتوا

چارچوب بازاریابی محتوا: ارزیابی

Haviweb

منتشر شده

روی

چارچوب بازاریابی محتوا: ارزیابی

چارچوب بازاریابی محتوا: ارزیابی

برای بازاریابی محتوا فصل طولانی ای در پیش است. احتمال خیلی زیادی برای شکست وجود دارد و باید هم وجود داشته باشد – چون هر چه بیشتر شکست بخوریم سریع تر یاد می گیریم و با محیط های جدید سازگاری می یابد.

ارزیابی در پایان چارچوب انجام می شود، اما برای خیلی ها، در آعاز، وسط و پایان(و هر جایی در بین این سه بازه) از فرآیند بازاریابی محتوا انجام می شود… و آسان هم نیست.

چارچوب بازاریابی محتوا: ارزیابی

اگر می خواهید بفهمید چه چیزی را باید ارزیابی کنید، پس کتاب الکترونیکی راهنمایی برای ۴ نوع از معیارهای بازاریابی محتوا را بررسی کنید.

فقط چون می توانید تقریبا هر چیزی را این روز ها ارزیابی کنید، دلیل نمی شود که حتما این کار را بکنید. معیارها می توانند گیج کننده باشند، پس ابتدا، چند پایه و اساس را در مورد چیزی که باید بر اون تمرکز کنید یاد بگیرید:

سپس، درک کنید که دیگر شرکت ها چگونه بازاریابی محتوا را ارزیابی می کنند:

سپس، یاد بگیرید از قالب ها و چک لیست ها برای پیگیری بهتر آنچه باید ارزیابی کنید استفاده کنید:

آگهی بازاريابي محتوا