عضویت ورود

۸ به روز رسانی که باید با فالوورهای رسانه ی اجتماعی خود به اشتراک بگذارید - حاوی وب

ok

۸ به روز رسانی که باید با فالوورهای رسانه ی اجتماعی خود به اشتراک بگذارید

 

۸ به روز رسانی که باید با فالوورهای رسانه ی اجتماعی خود به اشتراک بگذارید

 

حتی اگر هم به اندازه ای سازماندهی شده باشید که از روی یک تقویم ویرایشی کار کنید، باز هم ممکن است با لحظاتی رو به رو شوید که مغزتان کاملا قفل کرده و به نظر می رسد نمی توانید هیچ موضوعی برای پست کردن و به اشتراک گذاشتن در کانال های اجتماعی خود ایجاد کنید. خب به این گروه بزرگ که همه همین مشکل را دارند خوش آمدید.

 

مهم نیست هدف بازاریابی رسانه ی اجتماعی شما چیست (و داشتن اهداف رسانه ی اجتماعی برای یک روش ارزیابی شده بسیار حیاتی است)، شما برای رسیدن به آن اهداف به محتوا نیاز دارید.

بنابراین، وقتی سعی می کنید تمرکز کنید و چیزی برای به اشتراک گذاری با فالوور های خود پیدا کنید، همیشه بر ارزش تمرکز کنید – نه بر بازگشت درآمد. با در نظر داشتن این موضوع، در زیر ۸ نوع به روز رسانی را می بینید که باید با فالوورهای رسانه ی اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

 

۱- لینکی به سمت محتوای خود بگذارید.

وقتی دارید روی ایجاد یک پروفایل اجتماعی جدید کار می کنید یا دارید در ایده پردازی برای پست ها کم می آورید، همیشه لینک هایی به سمت محتوای خود به اشتراک بگذارید. این ساده ترین مانع برای عبور است، مخصوصا برای یک اکانت جدید. معمولا به اشتراک گذاری محتوا باعث ایجاد ترافیک بیشتر برای سایت و مشترکین بیشتر برای وبلاگ شما می شود.

 

مزیت ثانویه این است که آن محتوای خوب و با کیفیت خوانندگان را به فالوورهای منظم در تمام شبکه های اجتماعی شما تبدیل می کند. همین اصل برای دیگر انواع محتوایی که تولید می کنید هم صدق می کند. محتوایی مثل اطلاعات گرافیکی، کتاب های دیجیتالی و ویدئو.

 

۲- محتوای فوق العاده ی دیگران را هم منعکس کنید.

به صورت آنلاین محتوایی از دیگر متخصصانی بیابید که می دانید مخاطبان شما از آن خوششان می آید. این کار روابط با تاثیرگذاران در شبکه ی شما را تقویت کرده و باعث می شود فالوور های شما بفهمند که شما مایل به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند و مفید برای آنها می باشید، مهم نیست منبع چه باشد.

 

انعکاس محتوا به صورت دستی می تواند کمی زمان بر باشد، بنابراین از یک خدمات مثل Quuu.co استفاده کنید. علایق مرتبط با مخاطبان خود را انتخاب کنید و Quuu اکثر محتواهای مرتبط با آنها را دستچین کرده و به صورت خودکار آنها را برای فالوورهای شما زمان بندی می کند.

 

۳- پیشنهاد های ایجاد کننده ی سر نخ پست کنید.

فالوورهای شما به شما توجه می کنند چون برای چیزی که می گویید ارزش قائل هستند. اگر پیشنهاد خاصی ر ارتباط با یک محصول، خدمات، راهنما، دوره یا وبینار دارید، پس آنها را در رسانه ی اجتماعی خود پست کنید. وقتی این کار را انجام می دهید، اطمینان حاصل کنید که به اندازه ی کافی نزد مخاطبانتان ارزش دارید، چون در غیر این صورت این کار شما نوعی تبلیغ به حساب می آید. این روش فوق العاده ای برای ایجاد سر نخ ها و افزایش مشترکین می باشد.

 

در آخر، با استفاده از ابزار تبلیغاتی و ارسال آن در فیسبوک، اینستاگرام و توییتر، برای آن محتوای خاص دسترسی بیشتری فراهم کنید.

 

۴- از داستان سرایی و شوخ طبعی استفاده کنید.

چرا از رسانه ی اجتماعی استفاده می کنیم؟ ست گودین می نویسد: بازاریابی دیگر در مورد وسایل و محصولاتی که ارائه می دهید نیست، بلکه در مورد داستان هایی است که می گویید. ست خیلی واضح حرف خود را زده است.

 

این نکته که هر از گاهی از حالت “جدی” خارج شوید حائز اهمیت است. اگر این استراحت بخشی از هویت برند یا شخصیت شما باشد کمک بزرگی به شما می کند. فالوورهای شما مردم هستند، و مردم عاشق خندیدن هستند. اگر ایده ی محتوا کم آورده اید، پس بر روی به روز رسانی هایی کار کنید که نوعی ارتباط احساسی در آنها نهفته باشد – مخصوصا اگر جالب باشند. احساس، داستان ها و سبک کلی می تواند درگیری را افزایش داده و همکاری مثبتی بین برند ها ایجاد کند.

 

مقاله ی جهانی نایلسن در مورد اعتماد به تبلیغات بیش از ۲۹۰۰۰ کاربر را مورد تحقیق قرار داد تا احساسات مصرف کننده را بسنجد. در این تحقیق این نتیجه حاصل شد که ۴۷ درصد بر سر این نکته که تبلیغات خنده دار تاثیر بیشتری روی آنها دارند، اتفاق نظر دارند.

 

۵- یک چیز بصری به اشتراک بگذارید.

شما می توانید با خندادن توجه زیادی را به خود جلب کنید، اما با موارد بصری مناسب می توانید توجه بیشتری جلب کنید. با توجه به مقالات KISSMetrics، محتوای دارای تصویر ۹۴ درصد بازدید بیشتری نسبت به محتوای فقط متنی به دست می آورد.

 

دلیل این امر می تواند این باشد که محتوای بصری جذاب تر هستند یا اینکه مردم از خواندن متنفر هستند، اما در هر حال شما می توانید از همه چیز(از کارتن ها و ویدئو ها گرفته تا اطلاعات گرافیکی و GIF های مرتبط) برای درگیر نگه داشتن مخاطبان خود استفاده کنید.

 

۸ به روز رسانی که باید با فالوورهای رسانه ی اجتماعی خود به اشتراک بگذارید

 

۶- سوال پست کنید.

سوالات نه تنها مخاطبان شما را تشویق به ایجاد بازخورد می کنند، بلکه همچنین باعث ایجاد گفتگو های جدی نیز می شوند. سوالات بهترین روش برای پیروی از این مفهوم می باشند که رسانه ی اجتماعی یک رسانه ی یک طرفه نیست و قرار نیست فقط محتوا ارائه دهد. شاید درگیر نگه داشتن مخاطب به نظر خسته کننده و سخت بیاید، اما سوالات یک راه حل عالی برای سر زنده نگه داشتن پست های محتوای اجتماعی شما می باشند.

 

در مورد چیزهایی که طرفداران و فالوورهای شما به آنها اهمیت می دهند و واقعا در مورد آنها سوالاتی دارند فکر کنید. سوالاتی مطرح کنید که با آن چیزها مرتبط باشند و به این صورت می توانید بحث های سر زنده ای داشته باشید.

 

۷- یک چیز شخصی را افشا کنید.

افراد در ارتباط با شما و افرادی که برند شما را دنبال می کنند قطعا عاشق داستان سرایی و ارتباط احساسی ای هستند که از به اشتراک گذاری چیزهای شخصی حاصل می شوند.  “چیزی که باعث شود عجیب به نظر برسید، همچنین باعث می شود منحصر به فرد باشید و از این رو باعث می شود دوام آورید”.

 

بنابراین، کسی که هستید را با آغوش باز بپذیرید. به اشتراک گذاری چیزی شخصی باعث می شود در چشم مخاطب انسانی تر جلوه کنید، شما را واقعی می کند و اعتماد واقعی ایجاد می کند.

 

۸- موفقیت دیگران را تصدیق کنید.

وقتی فرصتی برای اشاره به شخص یا شرکت دیگری به دست می آورید، از دستش ندهید. از رسانه ی اجتماعی به عنوان فرصتی برای تبریک گفتن و جشن گرفتن موفقیت های دیگران استفاده کنید. این نیز باعث می شود بیشتر جلوه ی انسانی داشته باشید چون به طرفداران نشان می دهد که شما فقط به فکر خودتان نیستید. بخشنده بودن در مقابل دیگران روشی عالی برای ساختن صنعت شماو رشد ارتباطات با تاثیرگذاران می باشد.

 

 

حاوی وب

حاوی وب

شرکت داده‌گستر مهر کوثر (حاوی وب) دارای مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، می‌کوشد با تولید محتوای فارسی از معتبرترین منابع روز جهان در حوزه بازاریابی و تبلیغات دیجیتال به ارتقای سطح دانش و مهارت علاقه‌مندان یاری رساند.
شبکه های اجتماعی نویسنده:
https://www.instagram.com/haviweb/
حاوی وب
رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • داستان سرایی در مورد برند: ۱۰ مرحله برای آغاز بازاریابی محتوا چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵
  • چگونه ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهیم؟ روش های معجزه بخش چگونه ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهیم؟ روش های معجزه بخش شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵
  • آموزه های داستان سرایی برند از پروژه محتوای ۲۰/۲۰ آموزه های داستان سرایی برند از پروژه محتوای ۲۰/۲۰ چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵
  • مردم چه نوع محتوایی را دوست دارند؟ مردم چه نوع محتوایی را دوست دارند؟ شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵
  • دانلود کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا دانلود کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
  • استراتژی بازاریابی محتوای خود را پیش ببرید: آنچه باید بدانید استراتژی بازاریابی محتوای خود را پیش ببرید: آنچه باید بدانید پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code