عضویت ورود

۵ استارتاپ که در بازاریابی محتوا بهترین هستند - حاوی وب

ok

۵ استارتاپ که در بازاریابی محتوا بهترین هستند

 5 استارتاپ که در بازاریابی محتوا بهترین هستند

 

همه دوست دارند سهمی در بازاریابی محتوا داشته باشند و تعجبی هم ندارد: موسسان شرکت ها در همه جا دارند کم کم ارزش پتانسیل واقعی آن استراتژی و اینکه چگونه به شرکت ها کمک می کند تا وضوح دیدگاه بهتری به دست آوردند(حتی با وجود این همه غول های محتوا که در حال حاضر بر سر فضای موجود رقابت می کنند) را متوجه می شوند.

جالب اینجاست که استارتاپ های نو ظهور چند مزیت کلیدی در بازی محتوا دارند – و موسسان شرکت ها دارند یاد می گیرند که چگونه آنها را کنترل کنند.

 

مزیت استارتاپ ها

استارتاپ ها دارای بودجه، منابع یا تجاربی که همکاران بزرگشان دارند، نیستند و در نتیجه، استارتاپ ها نمی توانند حجم قابل قبول محتوا را که رقیبانشان فراهم می کنند را فراهم کنند(حتی نمی توانند به آن اندازه پیشرفت کنند).

به هر حال، استارتاپ ها جوان، چالاک و انعطاف پذیر هستند و این بدان معناست که می توانند سریعا یک استراتژی ایجاد کرده و آن را با شرایط وفق دهند، این وضعیت همچنین به استارتاپ هایی کمک می کند که توسط افراد مشتاقی هدایت می شوند که نمی توانند کمکی بکنند، اما در استراتژی های محتوای شرکت هایشان سرمایه گذاری خوبی کرده اند. یادگیری از این برگزار کننده های استارتاپ به شما کمک خواهد کرد تا روش بازاریابی محتوای خودتان را بهبود بخشید.

 

کار فوق العاده ای که این ۵ استارتاپ با تلاش های محتوایی خود می کنند را در نظر بگیرید:

 

5 استارتاپ که در بازاریابی محتوا بهترین هستند

 

۱- Game Theory

تئوری بازی(Game Theory) یک کانال در یوتیوب است که توسط متیو پاتریک ایجاد شده و میزبانی می شود. متیو در نزد بازدید کننده هایش بیشتر به MatPat معروف است. اگرچه این کانال از نظر تکنیکی یک کسب و کار استارتاپ رسمی نیست، اما کانال از صفر شروع کرد و از زمان تولدش به قدری رشد کرده که الان ۵ میلیون مشترک دارد. کانال کار خود را بسیار ساده شروع کرد: یک بار در هفته. پاتریک یک ویدئو تولید کرد که برخی موضوعات یا داستان های مرتبط با بازی های ویدئویی را آزمایش می کرد.

 

وی با استفاده از تخصص هایش در ریاضیات، ویدئو را بررسی کرد، از کاربران بازخورد جمع آوری کرد و تلاش کرد تا دفعه ی بعد چیزی بیش از آنچه مخاطبان انتظار داشتند را برای آنها فراهم کند. این روزها، پاتریک به دیگر مالکان کانال های یوتیوب مشاوره می دهد تا به آنها کمک کند مشترکین بیشتری به دست آورند. این یک داستان عالی از بازاریابی محتوا است: تشخیص یک نیاز، به کار بردن مهارت های مرتبط و استفاده از یک سیستم بازخورد برای ادامه ی فرآیند فراهم کردن دقیقا آنچه مخاطبان می خواهند.

 

۲- Leadpages

Leadpages بیشتر یک استارتاپ متداول و مرسوم است، اگرچه به قدری رشد کرده است که دیگر علائم و اختصارات مربوط به خود را دارد. در ساده ترین حالت می توان گفت که Leadpages یک نرم افزار مکانیزه سازی است که می تواند به فرد کمک کند تا صفحات فرود سفارشی برای برند خود بسازد (که بسیار هم مفید است)، اما جایی که بیشترین درخشش و فایده را دارد در استراتژی بازاریابی محتوا است.

 

وبلاگ Leadpages پر از پست هایی است که به صورت منظم به روز رسانی می شوند تا به شما کمک کنند تلاش های بازاریابی آنلاین خود را بهبود بخشید. همچنین یک خبرنامه ی ایمیلی نیز ارائه می دهد تا خوانندگان را در جریان موضوعات قرار دهد. استراتژی بازاریابی ایمیلی هدف اصلی این وبلاگ است و چون شرکت تمرکز اصلی خود را روی این موضوع گذاشته است، بنابراین توانسته که تنها در یک دوره ی یک ساله از صفر به ۱۵۰۰۰ مشترک برسد. این واقعا تاثیرگذار است. Landpages همچنین وبینارها و تمریناتی در راستای موضوع و زمینه ی فعالیتش ارائه می دهد.

 

 

۳- Sumome

Sumome یک هاست از ابزار مختلف ارائه داده است که هدف همه ی آنها کمک به افزایش ترافیک وبسایت شماست. Sumome در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد و در طول دوره ی اولین سال فعالیتش توانست به بیش از یک بیلیون مشترک دست یابد. چگونه؟ برای استراتژی بازاریابی محتوای چند کاره ی خود اعتبار بیشتری ایجاد کرد.

 

Sumome با متعادل و کنترل کردن قدرت نفوذ مطالعات موردی و فدرت واکنش کارگاه های آنلاین، مخاطبانش را به صورت موثری در چندین سطح مختلف درگیر کرد، ابتدا به کاربران اطلاعاتی که لازم دارند را می دهد، سپس به آنها کمک می کند قدرت محصولات اصلی اش را درک کنند.

 

 

5 استارتاپ که در بازاریابی محتوا بهترین هستند

 

۴- Glossier

Glossier تا به امروز به عنوان یک خورده فروش آنلاین محصولات زیبایی فعالیت کرده است، اما از اول اینگونه شروع به کار نکرد. وقتی وبسایت در ابتدا تاسیس شد، تقریبا یک وبلاگ شخصی بود که موضوعات مرتبط با زیبایی و سلامت پوست را پوشش می داد. به هر حال، چون محتوا به صورت منحصر به فردی با ارزش بود و چون موسس آن یعنی امیلی ویس بسیار به تجربه های خوانندگانش که از محتوای وی نشات می گرفت متعهد بود، در نتیجه برند توانست در اینستاگرام به بیش از ۲۰۰۰۰۰ فالوور دست یابد و در فیسبوک بیش از ۶۰۰۰۰ لایک به دست آورد. سپس این فکر به ذهن او خطور کرد که می تواند از یک وبلاگ ساده، یک کسب و کار پر رونق ایجاد کند.

 

۵- Fuse

Fuse روابط بین طراحان و توسعه دهندگانی که در حال ایجاد وبسایت ها و اپلیکیشن ها بودند را تسهیل کرد، این کار را با ارائه ی یک هاست از ابزار برقراری ارتباط، همکاری و کارایی برای متحد شدن هر دو طرف معامله انجام داد. Fuse اطلاعات و مستندات زیادی درباره ی بهترین عملکردها (هم به صورت کلی و هم به صورت تخصصی در ارتباط با ابزارش) ارائه داد و حتی یک بخش انجمنی برای کاربرانش فراهم کرد، این بخش با یک بخش “نشان بده و بگو” برای توسعه دهندگان کامل شد تا بتوانند تازه ترین اپلیکیشن های خود را نمایش دهند.

 

نکات کلیدی

بنابراین، از این ستاره های درخشان می توانیم چه چیزی بیاموزیم؟ درس های ریز زیادی وجود دارند که می توان آموخت ومن شما را به کاوش بیشتر در مورد این داستان ها تشویق می کنم، اما در زیر سه مورد از بزرگترین آموزه هایی که باید به خاطر بسپارید را مشاهده می کنید:

 

  • خود را متمایز کنید. بازی محتوا خیلی شلوغ شده است، اما همیشه تقاضای بیشتری وجود دارد. اگر می خواهید دوام بیاورید، باید راهی پیدا کنید تا با ارائه ی محتوای منحصر به فرد و خدمت رسانی منحصر به فرد به مخاطبان خودتان را متمایز کنید.
  • اهداف خاصی را مشخص کنید. قبل از اینکه شروع کنید یک استراتژی داشته باشید. هر چه تلاش های شما متمرکز تر باشند، احتمال اینکه موفق شوید بیشتر می شود.
  • با مخاطبان خود درگیر شوید. به یاد داشته باشید، موفقیت محتوا کاملا در مورد خوشحال کردن مخاطبان می باشد، بنابراین آنها را به کار خود درگیر کنید و وقتی بازخوردی ارائه می دهند به آنها گوش فرا دهید.

 

مهم نیست که کسب و کار شما یک استارتاپ است یا خیر، اگر می توانید از این اصول پیروی کنید تا در بازاریابی محتوا به موفقیت برسید. می توانید شهرت خود را افزایش دهید و از مزایایی که این استارتاپ ها امروزه از آنها لذت می برند بهره مند شوید.

از طریق یک فرآیند آموزشی، کسب تجربه و پیشرفت، می توانید به بازاریاب محتوای بهتری تبدیل شوید و در نتیجه ی این کار شاهد افزایش نرخ درگیری خواهید بود. برای نمونه های برند بیشتری که در بازاریابی محتوا موفق هستند و برای کاوش جامع تر و عمیق تر در مورد چگونگی تاسیس استارتاپ خود، می توانید به راهنمای جامع برای برنامه ریزی و ایجاد استراتژی بازاریابی محتوا مراجعه کنید.

 

حاوی وب

حاوی وب

شرکت داده‌گستر مهر کوثر (حاوی وب) دارای مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، می‌کوشد با تولید محتوای فارسی از معتبرترین منابع روز جهان در حوزه بازاریابی و تبلیغات دیجیتال به ارتقای سطح دانش و مهارت علاقه‌مندان یاری رساند.
شبکه های اجتماعی نویسنده:
https://www.instagram.com/haviweb/
حاوی وب
رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • داستان‌سرایی برند بر اساس داده: ۶ مرحله تا یک داستان معتبر داستان‌سرایی برند بر اساس داده: ۶ مرحله تا یک داستان معتبر پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
  • بهبود بازاریابی محتوای مهم ترین چیزی که لازم است برای بهبود بازاریابی محتوای خود بدانید شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵
  • چارچوب بازاریابی محتوا: مخاطب خاص چارچوب بازاریابی محتوا: مخاطب خاص یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا دقیقا چیست؟ بازاریابی محتوا دقیقا چیست؟ پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • کتاب استراژی کاربردی بازاریابی محتوا دانلود کتاب استراتژی کاربردی بازاریابی محتوا شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
  • کتاب راهنمای کوچک ست گادین برای ایجاد یک وب‌سایت موثر کتاب راهنمای کوچک ست گادین برای ایجاد یک وب‌سایت موثر چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code