عضویت ورود

۵ ابزار نهایی بازاریابی محتوا - حاوی وب

۵ ابزار نهایی بازاریابی محتوا

منتشر شده توسط haviweb

۵ ابزار نهایی بازاریابی محتوا

 ۵ ابزار نهایی بازاریابی محتوا

 

بازاریابی محتوا سریعا در حال تبدیل شدن به یک استاندارد است. اگرچه فرضیه ی فراهم کردن محتوای ارزشمند برای مشتریان یک روش عالی برای ایجاد رابطه و به دست آوردن طرفداران دو آتیشه می باشد، اما برای مدیریت مناسب و صحیح آن به زمان و انرژی زیادی نیاز است.

همه ی زمینه های معمول رسانه ی اجتماعی و ابزار بازاریابی باید به کار گرفته شوند و دائما همراه با محتوای شما به روز رسانی شوند. این می تواند گیج کننده باشد چون شما سعی دارید مهارت های نویسندگی، مهارت های رسانه ی اجتماعی، مهارت های تولید ویدئو و مهارت های مدیریت پروژه ی مورد نیاز برای ایجاد کمپین های قدرتمند را مدیریت کنید.

 

نترسید! کسب و کارهایی وجود دارند که تفکراتی شبیه به تفکرات شما در مورد نیاز های ایجاد محتوا در شرکت ها داشته اند و ابزار عالی ای برای کمک در این راستا ایجاد کرده اند. در اینجا لیستی از ۵ ابزار نهایی بازاریابی محتوا مشاهده می کنید که برای کمک به کسب و کارها در آغاز ایجاد کمپین های عالی مورد نیاز می باشند.

 

۵ مورد اول سایت های خارجی می باشند که خدمات خود را به زبان انگلیسی ارائه می دهند و شاید برای ما ایرانیان کاربردی نداشته باشند با این حال آشنایی با آنها و فرایند اجرایی آنها برای علاقه مندان حائز اهمیت باشد . امیدواریم با فراگیر شدن سیستم های مدیریت محتوا نمونه های بومی این خدمات را هر چه زودتر در داخل کشورمان ببینیم

 

و اما  شماره ۵ این لیست را از دست ندهید !

 

 

۱- Outbrain

اگر در موقعیتی که بازاریابی محتوای شما در آن دست و پا می زند بیشتر انتشار و توزیع وجود دارد، پس outbrain به درد شما می خورد. از این زمینه برای تقویت مخاطبان برای هر نوع ویدئو، اطلاعات گرافیکی، وبلاگ یا دیگر محتوای متخصصانه استفاده کنید. Outbrain چگونه کار می کند؟ محتوای شما به عنوان یک محتوای مشابه تبلیغ و پیشنهاد شده در کنار سایت های محلی و ملی ظاهر می شود. این یک گزینه ی پرداخت هزینه ای می باشد، اما گزینه ای است که می تواند به شما کمک کند محتوای خود را به مخاطبان بزرگتر و مرتبط تر برسانید.

 

۲- HubSpot

HubSpot شاید استاندارد طلایی زمینه های بازاریابی آینده باشد. این برنامه دارای پشتیبانی باور نکردنی مشتری، تعداد زیادی ابزار برای کنترل و ایجاد پست های وبلاگ کارا، صفحات فرود و دیگر برنامه های کمپین حمایت کننده از بازاریابی محتوا می باشد.

HubSpot همچنین دارای بررسی های رسانه ی اجتماعی و قابلیت های زمان بندی پیام ها می باشد، تا بتوانید محتوای خود را هر موقع تمام قطعات آن را به اتمام رساندید منتشر کنید. شرکت برخی بهترین برگه های سفید رایگان در مورد بازاریابی محتوا، بهترین روش های رسانه ی اجتماعی و دیگر ابزار مفید بازاریابی موجود در سایت را ارائه می کند.

 

۳- BuzzSumo

اگر می خواهید بفهمید کدام خروجی ها یا تاثیرگذاران آنلاین بیشترین کشش و جذبه را در فضای کاری شما دارند، پس برای بهره مندی از روش های بررسی محور به BuzzSumo سر بزنید. BuzzSumo دارای بالاترین درجه، اجتماعی ترین و تاثیرگذار ترین تجارت محتوا در اینترنت را که با واژه های جستجوی شما مطابقت دارند می باشد. این می تواند به شما کمک کند روش های بهتری برای عنوان بندی محتوای خود بیابید و همچنین به شما کمک می کند برای دسترسی به مخاطبان مورد نظر باید در کجا تبلیغات کنید.

 

این یک ابزار عالی است و ۵ جستجوی اول رایگان هستند، بنابراین آن را امتحان کنید و ببینید چقدر می توانید از این ابزار ایجاد محتوای با ارزش درس بیاموزید.

 

۴- Copify

یافتن نویسندگی خوب کار سختی است، سخت تر از آن ایجاد کردن است. ایجاد محتوای با کیفیت به تحقیق، جستجو، ویرایش و طراحی نیاز دارد. اگر شما یک نویسنده نباشید یا یک نویسنده در بین کارمندان خود نداشته باشید چه؟ نیاز به نگرانی نیست. همه ی موسس ها می توانند به کپی نویسان با کیفیت موجود در Copify دسترسی داشته باشند.

بر خلاف بسیاری از دیگر سایت های “نویسنده بنا به تقاضا”، Copify دارای فرآیند تایید صلاحیت شدیدی برای کپی نویسانش می باشد تا بتوانید بدون صرف زمان برای نوشتن محتوا از با کیفیت ترین محتوا برخوردار شوید. مطمئنا عاشق نتایج و کیفیت و قیمت مورد نیاز این برنامه می شوید.

 

 

۵ ابزار نهایی بازاریابی محتوا

 

۵- Havi web

حاوی وب  یک سایت آموزشی تخصصی در حوزه بازاریابی محتوا و تبلیغات آنلاین است  که خدمات تولید محتوای اختصاصی را برای سایت های دیگر انجام می دهد. جریان کار انعطاف پذیر و کارا که  برند سازی، ایجاد محتوا و پوشش شبکه های اجتماعی را بصورت خلاقانه گرد هم می آورد.

به عنوان یک شرکت، باید با ایجاد کننده ها تاثیرگذاران محتوای با استعداد ارتباط برقرار کرده تا ایده های محتوایی را به زندگی بیاورید. استراتژی خود حول موضوعات تجاری را با ابزار هوشمند محتوا در این سایت سفارش دهید و فرآیند ایجاد را ، تحت نظر قرار دهید.

آیا شما یک ایجاد کننده ی محتوا هستید؟ پس پیوستن به بازار حاوی وب به عنوان یک همکار را در نظر داشته باشید ، ارتباطات فریلنسینگ ایجاد کنید ، نرخ و ترجیحات کاری خودتان را مشخص کنید و سریعا پس از تایید به سهم خود برسید.

چه به دنبال محتوا باشید و یا چه یک ایجاد کننده ی محتوا باشید، حاوی وب زمینه ای برای همکاری و ایجاد روابط معنادار و محتوای دارای ارزش اشتراک گذاری فراهم می کند.

 

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • روی تاریک بازاریابی محتوا روی تاریک بازاریابی محتوا دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵
  • 5 استارتاپ که در بازاریابی محتوا بهترین هستند ۵ استارتاپ که در بازاریابی محتوا بهترین هستند چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵
  • دوره وبلاگ‌نویسی برای کسب‌و‌کار خود (Blogging for Your Business)+ ویدئویی دوره وبلاگ‌نویسی برای کسب‌و‌کار خود (Blogging for Your Business)+ ویدئویی شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
  • تقویم دو مرحله ای بازاریابی محتوا شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵
  • ۱۰ پست شبکه اجتماعی به جای پست‌های تکراری دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵
  • ۷ راه برای ایجاد ایده های محتوای وبلاگ با استفاده از تجزیه و تحلیل وب ۷ راه برای ایجاد ایده های محتوای وبلاگ با استفاده از تجزیه و تحلیل وب سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده