عضویت ورود

۵ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از داستان های فیسبوک یاد بگیریم

 

فیسبوک، یکی از شناخته شده ترین برند های اینترنت، تا الان توانسته توجه میلیون ها نفر را به خود جلب کند. اما کمی تبلیغ برند بیشتر زمان زیاد تری میبرد.

اگرچه ممکن است نتوانید هر کاری که فیسبوک می کند را انجام دهید، آموزه هایی وجود دارند که همه می توانیم از برند های بسیار بزرگ بیاموزیم: Facebook Stories یک تجربه ی غنی در نمایش استراتژی بازاریابی محتوای داستان گرا می باشد. این سایت در انجام کارش بسیار حرفه ای و دقیق است. بنابراین، بازاریابان محتوایی دقیقا چه چیزهایی می توانند بیاموزند؟

 

 

 

قدرتمند ترین داستان ها انسان ها هستند

 

از همان ابتدا، Facebook Stories یقه ی شما را می گیرد و ول نمی کند، و مدرک این حرف هم داستان Mayank Sharma می باشد.

Mayank مردی است که از مننژیت رنج می برد، یک بیماری سخت که حافظه را نابود می کند. او پریشان و مستاسل روی به فیسبوک می آورد تا شبکه ی اجتماعی خود را با استفاده از ویژگی "People you may know" دوباره راه اندازی کند.

 

همانطور که فهمیدید داستان در مورد Mayank پیشکسوت است. ما خود را در شرایط سخت وی و تصمیمی که برای رویارویی با چالش هایش گرفت قرار دادیم. فیسبوک به سادگی یک نقش مکمل است – ابزاری که به او یادآور می شود قدرت ادامه به زندگی همیشه در وی وجود داشته.

 

دوست گرامی،

 دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو سایت شوید.

Haviweb

"حاوی وب" ناشر دیجیتال و برگزار کننده دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ.

  • مردم را جای شخصیت‌های بازاریابی محتوا بگذارید: در ۱۰ مرحله آسان مردم را جای شخصیت‌های بازاریابی محتوا بگذارید: در ۱۰ مرحله آسان یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • کتاب راهنمای کوچک ست گادین برای ایجاد یک وب‌سایت موثر کتاب راهنمای کوچک ست گادین برای ایجاد یک وب‌سایت موثر چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۶ تعریف موثر از بازاریابی محتوا ۶ تعریف موثر از بازاریابی محتوا پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • چگونه به ازای هر بازدید کننده، بازدید های صفحه ی خود را افزایش دهیم چگونه به ازای هر بازدید کننده، بازدید های صفحه ی خود را افزایش دهیم ( بخش دوم ) چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶
  • دانلود کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا دانلود کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
  • ۷ راه برای ایجاد ایده های محتوای وبلاگ با استفاده از تجزیه و تحلیل وب ۷ راه برای ایجاد ایده های محتوای وبلاگ با استفاده از تجزیه و تحلیل وب سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code