عضویت ورود

۵ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از داستان های فیسبوک یاد بگیریم

 

فیسبوک، یکی از شناخته شده ترین برند های اینترنت، تا الان توانسته توجه میلیون ها نفر را به خود جلب کند. اما کمی تبلیغ برند بیشتر زمان زیاد تری میبرد.

اگرچه ممکن است نتوانید هر کاری که فیسبوک می کند را انجام دهید، آموزه هایی وجود دارند که همه می توانیم از برند های بسیار بزرگ بیاموزیم: Facebook Stories یک تجربه ی غنی در نمایش استراتژی بازاریابی محتوای داستان گرا می باشد. این سایت در انجام کارش بسیار حرفه ای و دقیق است. بنابراین، بازاریابان محتوایی دقیقا چه چیزهایی می توانند بیاموزند؟

 

 

 

قدرتمند ترین داستان ها انسان ها هستند

 

از همان ابتدا، Facebook Stories یقه ی شما را می گیرد و ول نمی کند، و مدرک این حرف هم داستان Mayank Sharma می باشد.

Mayank مردی است که از مننژیت رنج می برد، یک بیماری سخت که حافظه را نابود می کند. او پریشان و مستاسل روی به فیسبوک می آورد تا شبکه ی اجتماعی خود را با استفاده از ویژگی "People you may know" دوباره راه اندازی کند.

 

همانطور که فهمیدید داستان در مورد Mayank پیشکسوت است. ما خود را در شرایط سخت وی و تصمیمی که برای رویارویی با چالش هایش گرفت قرار دادیم. فیسبوک به سادگی یک نقش مکمل است – ابزاری که به او یادآور می شود قدرت ادامه به زندگی همیشه در وی وجود داشته.

 

دوست گرامی،

 دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو سایت شوید.

Haviweb

“حاوی وب” ناشر دیجیتال و برگزار کننده دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ.

همچنین بخوانید  راهنمایی برای ایجاد محتوا، به شکلی که مخاطبان می‌پسندند

  • چگونه با محتوای اجتماعی خود محصولتان را بفروشید؟ چگونه با محتوای اجتماعی خود محصولتان را بفروشید؟ جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶
  • بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی ، بازاریابی محتوا ، آموزش و تولید کتاب ، فایل ویدئویی و پادکست بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی (Content Marketing: Blogs)+ویدئو چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • چگونه ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهیم؟ روش های معجزه بخش چگونه ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهیم؟ روش های معجزه بخش شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵
  • مردم چه نوع محتوایی را دوست دارند؟ مردم چه نوع محتوایی را دوست دارند؟ شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا چک لیستی برای ارزیابی موفقیت بازاریابی محتوای خود یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵
  • کتاب استراژی کاربردی بازاریابی محتوا دانلود کتاب استراتژی کاربردی بازاریابی محتوا شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code