عضویت ورود

۵ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از داستان های فیسبوک یاد بگیریم - حاوی وب

۵ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از داستان های فیسبوک یاد بگیریم

 

فیسبوک، یکی از شناخته شده ترین برند های اینترنت، تا الان توانسته توجه میلیون ها نفر را به خود جلب کند. اما کمی تبلیغ برند بیشتر زمان زیاد تری میبرد.

اگرچه ممکن است نتوانید هر کاری که فیسبوک می کند را انجام دهید، آموزه هایی وجود دارند که همه می توانیم از برند های بسیار بزرگ بیاموزیم: Facebook Stories یک تجربه ی غنی در نمایش استراتژی بازاریابی محتوای داستان گرا می باشد. این سایت در انجام کارش بسیار حرفه ای و دقیق است. بنابراین، بازاریابان محتوایی دقیقا چه چیزهایی می توانند بیاموزند؟

 

 

 

قدرتمند ترین داستان ها انسان ها هستند

 

از همان ابتدا، Facebook Stories یقه ی شما را می گیرد و ول نمی کند، و مدرک این حرف هم داستان Mayank Sharma می باشد.

Mayank مردی است که از مننژیت رنج می برد، یک بیماری سخت که حافظه را نابود می کند. او پریشان و مستاسل روی به فیسبوک می آورد تا شبکه ی اجتماعی خود را با استفاده از ویژگی "People you may know" دوباره راه اندازی کند.

 

همانطور که فهمیدید داستان در مورد Mayank پیشکسوت است. ما خود را در شرایط سخت وی و تصمیمی که برای رویارویی با چالش هایش گرفت قرار دادیم. فیسبوک به سادگی یک نقش مکمل است – ابزاری که به او یادآور می شود قدرت ادامه به زندگی همیشه در وی وجود داشته.

 

دوست گرامی،

 دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای ویژه حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو ویژه شوید.

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • چارچوب بازاریابی محتوا: کانال‌ها چارچوب بازاریابی محتوا: کانال‌ها یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • ۶ تعریف موثر از بازاریابی محتوا ۶ تعریف موثر از بازاریابی محتوا پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • چگونه ۴ استارتاپ توانستند کسب و کار خود را از طریق بازاریابی محتوا با موفقیت آغاز کنند سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
  • یک طرح نوشتاری موفق بریزید: مهارت‌های اساسی که تیم شما به آن‌ها نیاز دارند یک طرح نوشتاری موفق بریزید: مهارت‌های اساسی که تیم شما به آن‌ها نیاز دارند پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • کتاب استراژی کاربردی بازاریابی محتوا کتاب استراژی کاربردی بازاریابی محتوا چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • طرحی ساده برای اندازه‌گیری میزان کارآمدی بازاریابی محتوا طرحی ساده برای اندازه‌گیری میزان کارآمدی بازاریابی محتوا پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده