عضویت ورود

به ورای افسانه های ارزیابی بازاریابی محتوا نگاه کنید - حاوی وب

به ورای افسانه های ارزیابی بازاریابی محتوا نگاه کنید

صحبت بیش از حد در مورد "لایک های" فیسبوک و "فالوورهای" توییتر بررسی های شما را مختل می کنند.

 

اگر از شما در مورد مهمترین معیاری که در ارتباط با تلاش های بازاریابی آنلاین خود از آنها استفاده کردید پرسیده می شد، چه جوابی می دادید؟ اولین چیزی که به ذهنتان می آید چیست؟

بسته به مسئولیت های شما در داخل سازمانتان و اهداف وبسایتتان، پاسخ های مختلفی ممکن است برای این سوالات وجود داشته باشند.

 

 

 

 

مدیران رسانه های اجتماعی ممکن است بگویند "به اشتراک گذاری صدا" یا "اشارات اجتماعی". یا شاید به ترافیک ارسالی به سمت وبسایت اصلی از طرف فعالیت های اجتماعی آنها مانند صفحات فیسبوک، توییتر یا ویدئوهای یوتیوب اشاره کنند. امیدواریم نگویند که تمرکز ارزیابی آنها بر روی لایک های فیسبوک یا فالوورهای توییتر است.

 

استراتژیست های محتوایی ممکن است بگویند که بر ارزیابی محبوب ترین صفحاتشان یا شاید محبوب ترین صفحات اصلی خود(تفاوتی بین این دو وجود دارد) تمرکز کرده اند. این ها اطلاعات خوبی هستند و به دست آوردن آنها هم ساده است. امیدوارم نگویند که تعداد پست های وبلاگی ایجاد شده توسط تیمشان در هر ماه را به عنوان ارزیابی موفقیت در نظر می گیرند.

 

بهینه سازان موتور جستجو ممکن است بگویند مهم ترین نکته برای ارزیابی در این روز ها، ترافیکی است که به سمت وبسایت می آید. چند سال پیش، بسیاری از بهینه سازان موتور جستجو کاملا بر روی تعداد لینک های برگشتی و صفحه هایی که افراد وارد آنها شده اند تمرکز کرده بودند. در کل این برابر است با رتبه بندی بالاتر در موتور جستجو برای کلمات کلیدی و تمام چیزی هم که اهمیت داشت همین بود. اما دیگر اینچنین نیست.

 

مدیران شرکت ها ممکن است بگویند فروش ها تنها چیزهایی هستند که اهمیت دارند. و به عنوان یک مالک کسب و کار نمی توانم بگویم که آنها را سرزنش می کنم. من گاهی می گویم مهمترین چیز(درآمد) می تواند خیلی از مشکلات را برطرف کند. اما اگر هر کدام از مدیران اجرایی معیار شماره یک ترافیکی است که به سمت وبسایت می آید، واقعا نا امید می شوم.

 

دوست گرامی،

 دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای ویژه حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو ویژه شوید.

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • هفت هدف تجاری بازاریابی محتوا: بازاریابی ربایشی دیگر جواب نمی‌دهد هفت هدف تجاری بازاریابی محتوا: بازاریابی ربایشی دیگر جواب نمی‌دهد + اینفوگرافیک پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • ۶ تعریف موثر از بازاریابی محتوا ۶ تعریف موثر از بازاریابی محتوا پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا کلید رشد برند شخصی شما است یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵
  • ۹ نکته در مورد بازاریابی محتوا ۹ نکته در مورد بازاریابی محتوا: اگر اشتباه کنید، موفق نمی‌شوید دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی (Content Marketing: Blogs)+ویدئو چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • اصول بهینه‌سازی موتور جست‌وجو برای بازاریابی محتوای موفقیت آمیز اصول بهینه‌سازی موتور جست‌وجو برای بازاریابی محتوای موفقیت آمیز پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده