عضویت ورود

صحبت بیش از حد در مورد "لایک های" فیسبوک و "فالوورهای" توییتر بررسی های شما را مختل می کنند.

 

اگر از شما در مورد مهمترین معیاری که در ارتباط با تلاش های بازاریابی آنلاین خود از آنها استفاده کردید پرسیده می شد، چه جوابی می دادید؟ اولین چیزی که به ذهنتان می آید چیست؟

بسته به مسئولیت های شما در داخل سازمانتان و اهداف وبسایتتان، پاسخ های مختلفی ممکن است برای این سوالات وجود داشته باشند.

 

 

 

 

مدیران رسانه های اجتماعی ممکن است بگویند "به اشتراک گذاری صدا" یا "اشارات اجتماعی". یا شاید به ترافیک ارسالی به سمت وبسایت اصلی از طرف فعالیت های اجتماعی آنها مانند صفحات فیسبوک، توییتر یا ویدئوهای یوتیوب اشاره کنند. امیدواریم نگویند که تمرکز ارزیابی آنها بر روی لایک های فیسبوک یا فالوورهای توییتر است.

 

استراتژیست های محتوایی ممکن است بگویند که بر ارزیابی محبوب ترین صفحاتشان یا شاید محبوب ترین صفحات اصلی خود(تفاوتی بین این دو وجود دارد) تمرکز کرده اند. این ها اطلاعات خوبی هستند و به دست آوردن آنها هم ساده است. امیدوارم نگویند که تعداد پست های وبلاگی ایجاد شده توسط تیمشان در هر ماه را به عنوان ارزیابی موفقیت در نظر می گیرند.

 

بهینه سازان موتور جستجو ممکن است بگویند مهم ترین نکته برای ارزیابی در این روز ها، ترافیکی است که به سمت وبسایت می آید. چند سال پیش، بسیاری از بهینه سازان موتور جستجو کاملا بر روی تعداد لینک های برگشتی و صفحه هایی که افراد وارد آنها شده اند تمرکز کرده بودند. در کل این برابر است با رتبه بندی بالاتر در موتور جستجو برای کلمات کلیدی و تمام چیزی هم که اهمیت داشت همین بود. اما دیگر اینچنین نیست.

همچنین بخوانید  بازاریابی چریکی چیست؟

 

مدیران شرکت ها ممکن است بگویند فروش ها تنها چیزهایی هستند که اهمیت دارند. و به عنوان یک مالک کسب و کار نمی توانم بگویم که آنها را سرزنش می کنم. من گاهی می گویم مهمترین چیز(درآمد) می تواند خیلی از مشکلات را برطرف کند. اما اگر هر کدام از مدیران اجرایی معیار شماره یک ترافیکی است که به سمت وبسایت می آید، واقعا نا امید می شوم.

 

دوست گرامی،

 دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو سایت شوید.

Haviweb

“حاوی وب” ناشر دیجیتال و برگزار کننده دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ.

  • راهنمای ابتدایی برای گردآوری محتوای تعاملی راهنمای ابتدایی برای گردآوری محتوای تعاملی جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
  • چارچوب بازاریابی محتوا: کانال‌ها چارچوب بازاریابی محتوا: کانال‌ها یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • روش سریع برای بهینه سازی مجدد محتوای ناکارآمد و هدایت ترافیک بیشتر روش سریع برای بهینه سازی مجدد محتوای ناکارآمد و هدایت ترافیک بیشتر ( بخش اول ) دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
  • ۵ استراتژی محتوایی برای برندهای ملال‌آور ۵ استراتژی محتوایی برای برندهای ملال‌آور سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵
  • بهینه سازی موتورهای جستجو یا SEO چه محتوایی تولید کنیم که بهینه سازی موتورهای جستجو یا SEO شده باشد؟ ” بخش دوم “ چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶
  • ۸استراتژی تولید محتوا در سال ۲۰۱۷ ۸استراتژی تولید محتوا در سال ۲۰۱۷ شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code