عضویت ورود

به ورای افسانه های ارزیابی بازاریابی محتوا نگاه کنید

صحبت بیش از حد در مورد "لایک های" فیسبوک و "فالوورهای" توییتر بررسی های شما را مختل می کنند.

 

اگر از شما در مورد مهمترین معیاری که در ارتباط با تلاش های بازاریابی آنلاین خود از آنها استفاده کردید پرسیده می شد، چه جوابی می دادید؟ اولین چیزی که به ذهنتان می آید چیست؟

بسته به مسئولیت های شما در داخل سازمانتان و اهداف وبسایتتان، پاسخ های مختلفی ممکن است برای این سوالات وجود داشته باشند.

 

 

 

 

مدیران رسانه های اجتماعی ممکن است بگویند "به اشتراک گذاری صدا" یا "اشارات اجتماعی". یا شاید به ترافیک ارسالی به سمت وبسایت اصلی از طرف فعالیت های اجتماعی آنها مانند صفحات فیسبوک، توییتر یا ویدئوهای یوتیوب اشاره کنند. امیدواریم نگویند که تمرکز ارزیابی آنها بر روی لایک های فیسبوک یا فالوورهای توییتر است.

 

استراتژیست های محتوایی ممکن است بگویند که بر ارزیابی محبوب ترین صفحاتشان یا شاید محبوب ترین صفحات اصلی خود(تفاوتی بین این دو وجود دارد) تمرکز کرده اند. این ها اطلاعات خوبی هستند و به دست آوردن آنها هم ساده است. امیدوارم نگویند که تعداد پست های وبلاگی ایجاد شده توسط تیمشان در هر ماه را به عنوان ارزیابی موفقیت در نظر می گیرند.

 

بهینه سازان موتور جستجو ممکن است بگویند مهم ترین نکته برای ارزیابی در این روز ها، ترافیکی است که به سمت وبسایت می آید. چند سال پیش، بسیاری از بهینه سازان موتور جستجو کاملا بر روی تعداد لینک های برگشتی و صفحه هایی که افراد وارد آنها شده اند تمرکز کرده بودند. در کل این برابر است با رتبه بندی بالاتر در موتور جستجو برای کلمات کلیدی و تمام چیزی هم که اهمیت داشت همین بود. اما دیگر اینچنین نیست.

 

مدیران شرکت ها ممکن است بگویند فروش ها تنها چیزهایی هستند که اهمیت دارند. و به عنوان یک مالک کسب و کار نمی توانم بگویم که آنها را سرزنش می کنم. من گاهی می گویم مهمترین چیز(درآمد) می تواند خیلی از مشکلات را برطرف کند. اما اگر هر کدام از مدیران اجرایی معیار شماره یک ترافیکی است که به سمت وبسایت می آید، واقعا نا امید می شوم.

 

دوست گرامی،

 دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو سایت شوید.

Haviweb

"حاوی وب" ناشر دیجیتال و برگزار کننده دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ.

  • مردم را جای شخصیت‌های بازاریابی محتوا بگذارید: در ۱۰ مرحله آسان مردم را جای شخصیت‌های بازاریابی محتوا بگذارید: در ۱۰ مرحله آسان یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • مثال های واقعی از ارزیابی رسانه های اجتماعی با جیسون فالز (مصاحبه) مثال های واقعی از ارزیابی رسانه های اجتماعی با جیسون فالز (مصاحبه) دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵
  • چگونه ارزش بازاریابی محتوا را تشریح کنیم؟ (بازاریابی محتوا در مقابل بازاریابی سنتی) چگونه ارزش بازاریابی محتوا را تشریح کنیم؟ (بازاریابی محتوا در مقابل بازاریابی سنتی) پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • چگونه از قِبَل محتوا محصول بفروشید؟ دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • چگونه ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهیم؟ روش های معجزه بخش چگونه ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهیم؟ روش های معجزه بخش شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵
  • ۱۰ پست شبکه اجتماعی به جای پست‌های تکراری دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code