عضویت ورود

آموزه های داستان سرایی برند از پروژه محتوای ۲۰/۲۰ - حاوی وب

ok

آموزه های داستان سرایی برند از پروژه محتوای ۲۰/۲۰

 

اگر تا حالا بررسی پروژه ی ۲۰۲۰ محتوای کوکا کولا را در یوتیوب ندیده اید، پس همین الان از خواندن این مقاله دست بکشید و ابتدا ۱۸ دقیقه صرف دیدن آن کنید.اگر در کل علاقه دارید بفهمید محتوا چگونه فرآیند بازاریابی استراتژیک را دوباره شکل می دهد، پس این مقاله کمک زیادی به شما خواهد کرد.

 

 

معمار پروژه ی ۲۰۲۰ محتوا جاناتان میلدنهال (نایب رئیس بخش استراتژی تبلیغاتی جهانی و خلاقیت کوکا کولا ) می باشد. مسلما این ها القاب دهن پرکنی برای یک شخص می باشند، اما به زبان ساده، جاناتان مسئول داستان سرایی برای کوکا کولا است و ۲۰۲۰ محتوا،  یک حرکت برجسته برای خلق داستان های برند مرتبط با احساسات است که به روش جاری و راحت تری به اشتراک گذاشته می شوند.

 

 

در اینجا مصاحبه رابرت رز مدیر ارشد موسسه بازاریابی محتوا و جاناتان میلدنهال را برای شما قرار می دهیم تا به نقش تولید محتوا در داستان سرایی برند پی ببرید:

 

دوست گرامی،

 دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای ویژه حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو ویژه شوید.

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • هفت هدف تجاری بازاریابی محتوا: بازاریابی ربایشی دیگر جواب نمی‌دهد هفت هدف تجاری بازاریابی محتوا: بازاریابی ربایشی دیگر جواب نمی‌دهد + اینفوگرافیک پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • چگونه از قِبَل محتوا محصول بفروشید؟ دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • مثال های واقعی از ارزیابی رسانه های اجتماعی با جیسون فالز (مصاحبه) مثال های واقعی از ارزیابی رسانه های اجتماعی با جیسون فالز (مصاحبه) دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵
  • داستان‌سرایی برند بر اساس داده: ۶ مرحله تا یک داستان معتبر داستان‌سرایی برند بر اساس داده: ۶ مرحله تا یک داستان معتبر پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
  • اصول بهینه‌سازی موتور جست‌وجو برای بازاریابی محتوای موفقیت آمیز اصول بهینه‌سازی موتور جست‌وجو برای بازاریابی محتوای موفقیت آمیز پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code