عضویت ورود

آموزه های داستان سرایی برند از پروژه محتوای ۲۰/۲۰ - حاوی وب

آموزه های داستان سرایی برند از پروژه محتوای ۲۰/۲۰

 

اگر تا حالا بررسی پروژه ی ۲۰۲۰ محتوای کوکا کولا را در یوتیوب ندیده اید، پس همین الان از خواندن این مقاله دست بکشید و ابتدا ۱۸ دقیقه صرف دیدن آن کنید.اگر در کل علاقه دارید بفهمید محتوا چگونه فرآیند بازاریابی استراتژیک را دوباره شکل می دهد، پس این مقاله کمک زیادی به شما خواهد کرد.

 

 

معمار پروژه ی ۲۰۲۰ محتوا جاناتان میلدنهال (نایب رئیس بخش استراتژی تبلیغاتی جهانی و خلاقیت کوکا کولا ) می باشد. مسلما این ها القاب دهن پرکنی برای یک شخص می باشند، اما به زبان ساده، جاناتان مسئول داستان سرایی برای کوکا کولا است و ۲۰۲۰ محتوا،  یک حرکت برجسته برای خلق داستان های برند مرتبط با احساسات است که به روش جاری و راحت تری به اشتراک گذاشته می شوند.

 

 

در اینجا مصاحبه رابرت رز مدیر ارشد موسسه بازاریابی محتوا و جاناتان میلدنهال را برای شما قرار می دهیم تا به نقش تولید محتوا در داستان سرایی برند پی ببرید:

 

دوست گرامی،

 دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای ویژه حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو ویژه شوید.

  • چگونه هزینه‌های بازاریابی محتوا را توجیه کنیم؟ چگونه هزینه‌های بازاریابی محتوا را توجیه کنیم؟ پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • چارچوب بازاریابی محتوا: ارزیابی چارچوب بازاریابی محتوا: ارزیابی پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵
  • چگونه ارزش بازاریابی محتوا را تشریح کنیم؟ (بازاریابی محتوا در مقابل بازاریابی سنتی) چگونه ارزش بازاریابی محتوا را تشریح کنیم؟ (بازاریابی محتوا در مقابل بازاریابی سنتی) پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • چگونه پادکست بسازیم چگونه پادکست بسازیم سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵
  • مردم را جای شخصیت‌های بازاریابی محتوا بگذارید: در ۱۰ مرحله آسان مردم را جای شخصیت‌های بازاریابی محتوا بگذارید: در ۱۰ مرحله آسان یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی (Content Marketing: Blogs)+ویدئو چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده