عضویت ورود

آموزه های داستان سرایی برند از پروژه محتوای ۲۰/۲۰ - حاوی وب

آموزه های داستان سرایی برند از پروژه محتوای ۲۰/۲۰

 

اگر تا حالا بررسی پروژه ی ۲۰۲۰ محتوای کوکا کولا را در یوتیوب ندیده اید، پس همین الان از خواندن این مقاله دست بکشید و ابتدا ۱۸ دقیقه صرف دیدن آن کنید.اگر در کل علاقه دارید بفهمید محتوا چگونه فرآیند بازاریابی استراتژیک را دوباره شکل می دهد، پس این مقاله کمک زیادی به شما خواهد کرد.

 

 

معمار پروژه ی ۲۰۲۰ محتوا جاناتان میلدنهال (نایب رئیس بخش استراتژی تبلیغاتی جهانی و خلاقیت کوکا کولا ) می باشد. مسلما این ها القاب دهن پرکنی برای یک شخص می باشند، اما به زبان ساده، جاناتان مسئول داستان سرایی برای کوکا کولا است و ۲۰۲۰ محتوا،  یک حرکت برجسته برای خلق داستان های برند مرتبط با احساسات است که به روش جاری و راحت تری به اشتراک گذاشته می شوند.

 

 

در اینجا مصاحبه رابرت رز مدیر ارشد موسسه بازاریابی محتوا و جاناتان میلدنهال را برای شما قرار می دهیم تا به نقش تولید محتوا در داستان سرایی برند پی ببرید:

 

دوست گرامی،

 دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای ویژه حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو ویژه شوید.

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • ۸استراتژی تولید محتوا در سال ۲۰۱۷ شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
  • دوره اصول و مبانی بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing Basics) + ویدئو دوره اصول و مبانی بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing Basics) + ویدئو جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵
  • چارچوب بازاریابی محتوا: فرآیند چارچوب بازاریابی محتوا: فرآیند شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
  • نظر مساعد مدیران را نسبت به بازاریابی محتوا جلب کنید: روند سه امتیازی نظر مساعد مدیران را نسبت به بازاریابی محتوا جلب کنید: روند سه امتیازی پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • ۵ ابزار نهایی بازاریابی محتوا ۵ ابزار نهایی بازاریابی محتوا سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵
  • داستان‌سرایی برند بر اساس داده: ۶ مرحله تا یک داستان معتبر داستان‌سرایی برند بر اساس داده: ۶ مرحله تا یک داستان معتبر پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده