عضویت ورود

آموزه های داستان سرایی برند از پروژه محتوای ۲۰/۲۰

 

اگر تا حالا بررسی پروژه ی ۲۰۲۰ محتوای کوکا کولا را در یوتیوب ندیده اید، پس همین الان از خواندن این مقاله دست بکشید و ابتدا ۱۸ دقیقه صرف دیدن آن کنید.اگر در کل علاقه دارید بفهمید محتوا چگونه فرآیند بازاریابی استراتژیک را دوباره شکل می دهد، پس این مقاله کمک زیادی به شما خواهد کرد.

 

 

معمار پروژه ی ۲۰۲۰ محتوا جاناتان میلدنهال (نایب رئیس بخش استراتژی تبلیغاتی جهانی و خلاقیت کوکا کولا ) می باشد. مسلما این ها القاب دهن پرکنی برای یک شخص می باشند، اما به زبان ساده، جاناتان مسئول داستان سرایی برای کوکا کولا است و ۲۰۲۰ محتوا،  یک حرکت برجسته برای خلق داستان های برند مرتبط با احساسات است که به روش جاری و راحت تری به اشتراک گذاشته می شوند.

 

 

در اینجا مصاحبه رابرت رز مدیر ارشد موسسه بازاریابی محتوا و جاناتان میلدنهال را برای شما قرار می دهیم تا به نقش تولید محتوا در داستان سرایی برند پی ببرید:

 

دوست گرامی،

 دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو سایت شوید.

Haviweb

“حاوی وب” ناشر دیجیتال و برگزار کننده دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ.

  • چرا به یک بیانیه شرکتی محتوا نیاز دارید؟، بازاریابی محتوا ، آموزش و تولید کتاب ، فایل ویدئویی و پادکست چرا به یک بیانیه شرکتی محتوا نیاز دارید؟ پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • چهارچوب تولید محتوا: گفت‌وگو چهارچوب تولید محتوا: گفت‌وگو پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵
  • بازی پوکمون گو ، استراتژی محتوا ۵ استراتژی محتوا که می توانید از بازی پوکمون گو بیاموزید شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵
  • چگونه از طریق تولید محتوا در یوتیوب پولدار شویم؟ چگونه از طریق تولید محتوا در یوتیوب پولدار شویم؟ چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶
  • بازاریابی محتوا، آموزش و تولید کتاب ، فایل ویدئویی و پادکست بازاریابی محتوا کلید رشد برند شخصی شما است یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵
  • کتاب استراژی کاربردی بازاریابی محتوا دانلود کتاب استراتژی کاربردی بازاریابی محتوا شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code