عضویت ورود

هفت گام قبل از توزیع و نشر محتوا - حاوی وب

slid
حاوی وب

هفت گام قبل از توزیع و نشر محتوا

منتشر شده توسط حاوی وب

هفت گام قبل از توزیع و نشر محتوا

 
هفت گام قبل از توزیع و نشر محتوا

 

هنگام تولید محتوا ابتدا باید تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید آن را توزیع و نشر دهید. برای این کار باید به این شکل پیش بروید که مطالب خود را حول موضوعی بنویسید که مخاطبان آن را مشاهده و سپس آن را برای تغییر محتوا استفاده کنند. به طور خلاصه شما به پلن کانال بازاریابی محتوایی نیاز دارید که در آن هفت فاکتور اصلی زیر مشخص شده باشند:

 

۱. تحلیل وضعیت

۲. اهداف کانال

۳. پلن محتوا / گفت‌وگو (اینکه چطور محتوای خود را نقل کنید)

۴. استانداردها

۵. تعیین مخاطبان هدف

۶. فرایند مدیریت محتوا

۷. تقویم برنامه‌ریزی و مطالب مهم

 

۱. تحلیل وضعیت

دوست گرامی،

 دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای ویژه حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو ویژه شوید.

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • چگونه به ازای هر بازدید کننده، بازدید های صفحه ی خود را افزایش دهیم چگونه به ازای هر بازدید کننده، بازدید های صفحه ی خود را افزایش دهیم ( بخش دوم ) چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶
  • چگونه هزاران مخاطب در اینستاگرام جذب کنیم یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا در مقابل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: تفاوت در چیست؟ بازاریابی محتوا در مقابل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: تفاوت در چیست؟ پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • چگونه یک صفحه هدف را بهینه‌سازی کنیم چگونه یک صفحه هدف را بهینه‌سازی کنیم چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵
  • چگونه در اینستاگرام فالوور به دست آوریم چگونه در اینستاگرام فالوور به دست آوریم یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵
  • پنج تیپ شخصیتی که در تیم ارتباطات دیجیتالی خود به آن‌‌ها نیاز دارید پنج تیپ شخصیتی که در تیم ارتباطات دیجیتالی خود به آن‌‌ها نیاز دارید دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code