عضویت ورود

هفت گام قبل از توزیع و نشر محتوا - حاوی وب

هفت گام قبل از توزیع و نشر محتوا

 
هفت گام قبل از توزیع و نشر محتوا

 

هنگام تولید محتوا ابتدا باید تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید آن را توزیع و نشر دهید. برای این کار باید به این شکل پیش بروید که مطالب خود را حول موضوعی بنویسید که مخاطبان آن را مشاهده و سپس آن را برای تغییر محتوا استفاده کنند. به طور خلاصه شما به پلن کانال بازاریابی محتوایی نیاز دارید که در آن هفت فاکتور اصلی زیر مشخص شده باشند:

 

۱. تحلیل وضعیت

۲. اهداف کانال

۳. پلن محتوا / گفت‌وگو (اینکه چطور محتوای خود را نقل کنید)

۴. استانداردها

۵. تعیین مخاطبان هدف

۶. فرایند مدیریت محتوا

۷. تقویم برنامه‌ریزی و مطالب مهم

 

۱. تحلیل وضعیت

دوست گرامی،

 دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای ویژه حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو ویژه شوید.

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • آموزشی اصول و مبانی بازاریابی محتوا دوره آموزشی اصول و مبانی بازاریابی محتوا (Content Marketing Fundamentals)+ آموزش ویدئویی یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
  • مردم چه نوع محتوایی را دوست دارند؟ مردم چه نوع محتوایی را دوست دارند؟ شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵
  • ۸استراتژی تولید محتوا در سال ۲۰۱۷ شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
  • 5 استارتاپ که در بازاریابی محتوا بهترین هستند ۵ استارتاپ که در بازاریابی محتوا بهترین هستند چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵
  • ارزیابی بازاریابی محتوا به ورای افسانه های ارزیابی بازاریابی محتوا نگاه کنید پنج شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵
  • پنج استراتژی محتوا که همیشه کارساز خواهند بود چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده