عضویت ورود

هفت گام قبل از توزیع و نشر محتوا

 
هفت گام قبل از توزیع و نشر محتوا

هنگام تولید محتوا ابتدا باید تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید آن را توزیع و نشر دهید. برای این کار باید به این شکل پیش بروید که مطالب خود را حول موضوعی بنویسید که مخاطبان آن را مشاهده و سپس آن را برای تغییر محتوا استفاده کنند.

به طور خلاصه شما به پلن کانال بازاریابی محتوایی نیاز دارید که در آن هفت فاکتور اصلی زیر مشخص شده باشند:

 

۱. تحلیل وضعیت

۲. اهداف کانال

۳. پلن محتوا / گفت‌وگو (اینکه چطور محتوای خود را نقل کنید)

۴. استانداردها

۵. تعیین مخاطبان هدف

۶. فرایند مدیریت محتوا

۷. تقویم برنامه‌ریزی و مطالب مهم

 

۱. تحلیل وضعیت

دوست گرامی،

دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو سایت شوید.

Haviweb

“حاوی وب” ناشر دیجیتال و برگزار کننده دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ.

  • بهبود بازاریابی محتوای مهم ترین چیزی که لازم است برای بهبود بازاریابی محتوای خود بدانید شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵
  • ۵ شیوه ی سریع برای طولانی کردن عمر محتوای تان ۵ شیوه ی سریع برای طولانی کردن عمر محتوای تان چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • خریداران شما چطور محتوا را مصرف می‌کنند؟ این ۲۰ سوال را از آن‌ها بپرسید خریداران شما چطور محتوا را مصرف می‌کنند؟ این ۲۰ سوال را از آن‌ها بپرسید یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • چگونه وبسایت خود را با گوگل ایندکس کنیم چگونه وبسایت خود را با گوگل ایندکس کنیم دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا چگونه در برنامه‌ بازاریابی شما جا می‌افتد؟ + اینفوگرافیک بازاریابی محتوا چگونه در برنامه‌ بازاریابی شما جا می‌افتد؟ + اینفوگرافیک پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • مردم را جای شخصیت‌های بازاریابی محتوا بگذارید: در ۱۰ مرحله آسان مردم را جای شخصیت‌های بازاریابی محتوا بگذارید: در ۱۰ مرحله آسان یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code