عضویت ورود

مثال های واقعی از ارزیابی رسانه های اجتماعی با جیسون فالز (مصاحبه) - حاوی وب

ok

مثال های واقعی از ارزیابی رسانه های اجتماعی با جیسون فالز (مصاحبه)

 

 

در این قسمت برای شما متن مصاحبه آقای جیسون فالز  که با موسسه بازاریابی محتوا CMI صورت گرفته را گردآوری کردیم. او متخصص کسب وکار و تلفیق آنها با رسانه های اجتماعی است. جیسون فالز وبسایتی در مورد رسانه ی اجتماعی socialmediaexplorer دارد و نویسنده کتاب  "رسانه ی اجتماعی بدون چرندیات: فقط کسب و کار. بدون راهنمایی جامعی برای بازاریابی رسانه ی اجتماعی" می باشد. آقای فالز فردی صادق است نه یک بازاریاب محافظه کار  او در دنیای بازاریابی محتوا در برنامه های مختلف در مورد وبلاگ و کسب و کار سخنرانی می کند.

 

در زیر چند نکته ی مهم در مورد این گفتگو را مشاهده می کنید:

  • برخی چیزهایی که کسب و کارها باید در حرکت رو به جلو به سمت عصر دیجیتال و رسانه های اجتماعی از آنها آگاه باشند.
  • برخی از ترس های معمول مالکان کسب و کاری که در مورد ورود به رسانه های اجتماعی دو دل هستند.
  • چگونه ترس به اشتراک گذاری هوش رقابتی زیاد در عصر بازاریابی دیجیتال را کنار بگذاریم.
  • ۷ محرک کسب و کار بازاریابی رسانه ی اجتماعی.
  • نحوه ی ارزیابی رسانه ی اجتماعی.
  • نحوه ی استفاده از استراتژی های بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی برای هدایت فروش.
  • دوست گرامی،

     دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای ویژه حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

    هم‌اکنون عضو ویژه شوید.

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • بازاریابی محتوا چگونه در برنامه‌ بازاریابی شما جا می‌افتد؟ + اینفوگرافیک بازاریابی محتوا چگونه در برنامه‌ بازاریابی شما جا می‌افتد؟ + اینفوگرافیک پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • آموزشی اصول و مبانی بازاریابی محتوا دوره آموزشی اصول و مبانی بازاریابی محتوا (Content Marketing Fundamentals)+ آموزش ویدئویی یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
  • 5 استارتاپ که در بازاریابی محتوا بهترین هستند ۵ استارتاپ که در بازاریابی محتوا بهترین هستند چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵
  • چگونه صفحه فرود بسازیم پنج شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵
  • کتاب راهنمای کوچک ست گادین برای ایجاد یک وب‌سایت موثر کتاب راهنمای کوچک ست گادین برای ایجاد یک وب‌سایت موثر چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • آغاز به کار با بازاریابی محتوا آغاز به کار با بازاریابی محتوا پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code