عضویت ورود

مثال های واقعی از ارزیابی رسانه های اجتماعی با جیسون فالز (مصاحبه) - حاوی وب

مثال های واقعی از ارزیابی رسانه های اجتماعی با جیسون فالز (مصاحبه)

 

 

در این قسمت برای شما متن مصاحبه آقای جیسون فالز  که با موسسه بازاریابی محتوا CMI صورت گرفته را گردآوری کردیم. او متخصص کسب وکار و تلفیق آنها با رسانه های اجتماعی است. جیسون فالز وبسایتی در مورد رسانه ی اجتماعی socialmediaexplorer دارد و نویسنده کتاب  "رسانه ی اجتماعی بدون چرندیات: فقط کسب و کار. بدون راهنمایی جامعی برای بازاریابی رسانه ی اجتماعی" می باشد. آقای فالز فردی صادق است نه یک بازاریاب محافظه کار  او در دنیای بازاریابی محتوا در برنامه های مختلف در مورد وبلاگ و کسب و کار سخنرانی می کند.

 

در زیر چند نکته ی مهم در مورد این گفتگو را مشاهده می کنید:

  • برخی چیزهایی که کسب و کارها باید در حرکت رو به جلو به سمت عصر دیجیتال و رسانه های اجتماعی از آنها آگاه باشند.
  • برخی از ترس های معمول مالکان کسب و کاری که در مورد ورود به رسانه های اجتماعی دو دل هستند.
  • چگونه ترس به اشتراک گذاری هوش رقابتی زیاد در عصر بازاریابی دیجیتال را کنار بگذاریم.
  • ۷ محرک کسب و کار بازاریابی رسانه ی اجتماعی.
  • نحوه ی ارزیابی رسانه ی اجتماعی.
  • نحوه ی استفاده از استراتژی های بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی برای هدایت فروش.
  • دوست گرامی،

     دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای ویژه حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

    هم‌اکنون عضو ویژه شوید.

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • چطور از بروز چهار اشتباه در مورد شخصیت خریدار جلوگیری کنیم چطور از بروز چهار اشتباه در مورد شخصیت خریدار جلوگیری کنیم شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵
  • چند راهکار برای انتخاب نام وبلاگ چند راهکار برای انتخاب نام وبلاگ جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵
  • ۷ راه برای ایجاد ایده های محتوای وبلاگ با استفاده از تجزیه و تحلیل وب ۷ راه برای ایجاد ایده های محتوای وبلاگ با استفاده از تجزیه و تحلیل وب سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵
  • چگونه صفحه فرود بسازیم پنج شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵
  • نظر مساعد مدیران را نسبت به بازاریابی محتوا جلب کنید: روند سه امتیازی نظر مساعد مدیران را نسبت به بازاریابی محتوا جلب کنید: روند سه امتیازی پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • یک چارچوب ساده برای ایجاد تیم بازاریابی رسانه های اجتماعی یک چارچوب ساده برای ایجاد تیم بازاریابی رسانه های اجتماعی سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده