عضویت ورود

در این قسمت برای شما متن مصاحبه آقای جیسون فالز  که با موسسه بازاریابی محتوا CMI صورت گرفته را گردآوری کردیم. او متخصص کسب وکار و تلفیق آنها با رسانه های اجتماعی است. جیسون فالز وبسایتی در مورد رسانه ی اجتماعی socialmediaexplorer دارد و نویسنده کتاب  "رسانه ی اجتماعی بدون چرندیات: فقط کسب و کار. بدون راهنمایی جامعی برای بازاریابی رسانه ی اجتماعی" می باشد. آقای فالز فردی صادق است نه یک بازاریاب محافظه کار  او در دنیای بازاریابی محتوا در برنامه های مختلف در مورد وبلاگ و کسب و کار سخنرانی می کند.

 

در زیر چند نکته ی مهم در مورد این گفتگو را مشاهده می کنید:

  • برخی چیزهایی که کسب و کارها باید در حرکت رو به جلو به سمت عصر دیجیتال و رسانه های اجتماعی از آنها آگاه باشند.
  • برخی از ترس های معمول مالکان کسب و کاری که در مورد ورود به رسانه های اجتماعی دو دل هستند.
  • چگونه ترس به اشتراک گذاری هوش رقابتی زیاد در عصر بازاریابی دیجیتال را کنار بگذاریم.
  • ۷ محرک کسب و کار بازاریابی رسانه ی اجتماعی.
  • نحوه ی ارزیابی رسانه ی اجتماعی.
  • نحوه ی استفاده از استراتژی های بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی برای هدایت فروش.
  • یک مطالعه ی موردی در مورد نحوه ی استفاده از چارچوبی برای هدایت کسب و کار.
  • چگونه رسانه های اجتماعی می توانند به تحقیق و توسعه کمک کنند – به همراه یک مطالعه ی موردی عالی.

دوست گرامی،

 دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو سایت شوید.

Haviweb

“حاوی وب” ناشر دیجیتال و برگزار کننده دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ.

همچنین بخوانید  چگونه بازاریابی مقاله انجام دهیم

  • یک چارچوب ساده برای ایجاد تیم بازاریابی رسانه های اجتماعی یک چارچوب ساده برای ایجاد تیم بازاریابی رسانه های اجتماعی سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی ، بازاریابی محتوا ، آموزش و تولید کتاب ، فایل ویدئویی و پادکست بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی (Content Marketing: Blogs)+ویدئو چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا در مقابل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: تفاوت در چیست؟ بازاریابی محتوا در مقابل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: تفاوت در چیست؟ پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • استراتژی محتوا ، بازاریابی اینترنتی استراتژی محتوا چیست؟ سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶
  • آموزشی اصول و مبانی بازاریابی محتوا، بازاریابی محتوا ، آموزش و تولید کتاب ، فایل ویدئویی و پادکست آموزشی اصول و مبانی بازاریابی محتوا (Content Marketing Fundamentals)+ آموزش ویدئویی چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا دقیقا چیست؟ بازاریابی محتوا دقیقا چیست؟ پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code