عضویت ورود

تقویم دو مرحله ای بازاریابی محتوا

تقویم دومرحله‌ای بازاریابی محتوا

تقویم دو مرحله ای بازاریابی محتوا

 

آیا به دنبال روشی برای افزایش بهره‌وری بازاریابی محتوای خود هستید؟ برای شروع آن سعی کنید رویکرد دومرحله‌ای ایجاد تقویم زمان‌بندی را به‌کار ببندید:

 

مرحله ۱: از تقویم زمان‌بندی ماهانه استفاده کنید و موضوعات و سرفصل‌های ۱۲ ماه را برای سال پیش رو انتخاب کنید. این کار برای موفقیت بازاریابی محتوای شما یک ساختار کلی تعیین می‌کند.

 

مرحله ۲: از تقویم زمان‌بندی سه ماهه استفاده کنید تا بتوانید با دقت بیشتری موضوعات هر ماه را بررسی کنید و پروژه‌های ویژه را در طول این سه ماه شناسایی و زمان‌بندی کنید.

 

مزایا

این رویکرد دومرحله‌ای باعث ساده شدن تصمیم‌گیری شما می‌شود و کمک می‌کند مطالب مرتبط و کاربردی را شناسایی کنید و وظایف پیش روی‌تان را زمان‌بندی کنید تا به موقع بتوانید محتوایی را تولید یا ویرایش کنید. مزایای این کار عبارتند از:

 

دورنما: تقویم زمان‌بندی ماهانه دورنمایی از کارهایی پیش روی‌تان را به شما نشان می‌دهد. تصاویر بزرگ و جامع از تقویم زمان‌بندی تمرکز شما را روی دورنمایی از اهداف کلیدی و مقاصد موردنظرتان متمرکز می‌کند.

 

سهولت تصمیم‌گیری: تمرکز روی ۱۲ تم ماهانه در آغاز پروسه ایجاد محتوا به شما کمک می‌کند تعداد تصمیمات لازم را کاهش دهید و احتمال رسیدن به یک جمع‌بندی درست از ایده‌های‌تان را افزایش دهید که این امر به‌خصوص هنگامی که شما هم‌زمان چند پروژه را راهبری می‌کنید ضروری است. تم‌های ماهانه همچنین باعث می‌شود تعیین موضوعات و عناوین مناسب پیش روی تولید محتوا آسان‌تر شود.

 

ثبات: پروژه‌های متعددی که به جنبه‌های مختلف هریک از تم‌های ماهانه می‌پردازد، نظم و ثبات پیام‌های کلیدی و مهم شرکت شما را تقویت می‌کند.

 

مقیاس‌پذیری: رویکرد دومرحله‌ای برای ساخت یک تقویم زمان‌بندی برای شرکت‌های کوچک و حرفه‌های آزاد بسیار کارآمد است. در عین حال می‌توان آن‌ها را برای ایجاد برنامه‌های جامع شرکت‌های بزرگ ارتقا داد.

 

بهره‌وری: شناخت موضوعات و تم‌های کلی که می‌توانند به صورت هفتگی بیایند فعالیت‌های شما را برای تغییر شکل دادن، تغییر هدف یا بازیابی پیام‌های کلیدی‌تان در کانال‌های چندگانه رسانه‌ای ساده‌سازی می‌کند.

 

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • داستان‌سرایی برند: چرا کلمه به اندازه تصویر اهمیت دارد؟ داستان‌سرایی برند: چرا کلمه به اندازه تصویر اهمیت دارد؟ پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
  • یک طرح نوشتاری موفق بریزید: مهارت‌های اساسی که تیم شما به آن‌ها نیاز دارند یک طرح نوشتاری موفق بریزید: مهارت‌های اساسی که تیم شما به آن‌ها نیاز دارند پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • ۵ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از داستان های فیسبوک یاد بگیریم ۵ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از داستان های فیسبوک یاد بگیریم یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵
  • طرحی ساده برای اندازه‌گیری میزان کارآمدی بازاریابی محتوا طرحی ساده برای اندازه‌گیری میزان کارآمدی بازاریابی محتوا پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا دقیقا چیست؟ بازاریابی محتوا دقیقا چیست؟ پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • پنج تیپ شخصیتی که در تیم ارتباطات دیجیتالی خود به آن‌‌ها نیاز دارید پنج تیپ شخصیتی که در تیم ارتباطات دیجیتالی خود به آن‌‌ها نیاز دارید دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده