عضویت ورود

تقویم دو مرحله ای بازاریابی محتوا

تقویم دومرحله‌ای بازاریابی محتوا

تقویم دو مرحله ای بازاریابی محتوا

 

آیا به دنبال روشی برای افزایش بهره‌وری بازاریابی محتوای خود هستید؟ برای شروع آن سعی کنید رویکرد دومرحله‌ای ایجاد تقویم زمان‌بندی را به‌کار ببندید:

 

مرحله ۱: از تقویم زمان‌بندی ماهانه استفاده کنید و موضوعات و سرفصل‌های ۱۲ ماه را برای سال پیش رو انتخاب کنید. این کار برای موفقیت بازاریابی محتوای شما یک ساختار کلی تعیین می‌کند.

 

مرحله ۲: از تقویم زمان‌بندی سه ماهه استفاده کنید تا بتوانید با دقت بیشتری موضوعات هر ماه را بررسی کنید و پروژه‌های ویژه را در طول این سه ماه شناسایی و زمان‌بندی کنید.

 

مزایا

این رویکرد دومرحله‌ای باعث ساده شدن تصمیم‌گیری شما می‌شود و کمک می‌کند مطالب مرتبط و کاربردی را شناسایی کنید و وظایف پیش روی‌تان را زمان‌بندی کنید تا به موقع بتوانید محتوایی را تولید یا ویرایش کنید. مزایای این کار عبارتند از:

 

دورنما: تقویم زمان‌بندی ماهانه دورنمایی از کارهایی پیش روی‌تان را به شما نشان می‌دهد. تصاویر بزرگ و جامع از تقویم زمان‌بندی تمرکز شما را روی دورنمایی از اهداف کلیدی و مقاصد موردنظرتان متمرکز می‌کند.

 

سهولت تصمیم‌گیری: تمرکز روی ۱۲ تم ماهانه در آغاز پروسه ایجاد محتوا به شما کمک می‌کند تعداد تصمیمات لازم را کاهش دهید و احتمال رسیدن به یک جمع‌بندی درست از ایده‌های‌تان را افزایش دهید که این امر به‌خصوص هنگامی که شما هم‌زمان چند پروژه را راهبری می‌کنید ضروری است. تم‌های ماهانه همچنین باعث می‌شود تعیین موضوعات و عناوین مناسب پیش روی تولید محتوا آسان‌تر شود.

 

ثبات: پروژه‌های متعددی که به جنبه‌های مختلف هریک از تم‌های ماهانه می‌پردازد، نظم و ثبات پیام‌های کلیدی و مهم شرکت شما را تقویت می‌کند.

 

مقیاس‌پذیری: رویکرد دومرحله‌ای برای ساخت یک تقویم زمان‌بندی برای شرکت‌های کوچک و حرفه‌های آزاد بسیار کارآمد است. در عین حال می‌توان آن‌ها را برای ایجاد برنامه‌های جامع شرکت‌های بزرگ ارتقا داد.

 

بهره‌وری: شناخت موضوعات و تم‌های کلی که می‌توانند به صورت هفتگی بیایند فعالیت‌های شما را برای تغییر شکل دادن، تغییر هدف یا بازیابی پیام‌های کلیدی‌تان در کانال‌های چندگانه رسانه‌ای ساده‌سازی می‌کند.

 

رزرو آگهي بدون تبليغات
  • کتاب راهنمای کوچک ست گادین برای ایجاد یک وب‌سایت موثر کتاب راهنمای کوچک ست گادین برای ایجاد یک وب‌سایت موثر چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا چگونه در برنامه‌ بازاریابی شما جا می‌افتد؟ + اینفوگرافیک بازاریابی محتوا چگونه در برنامه‌ بازاریابی شما جا می‌افتد؟ + اینفوگرافیک پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • آغاز به کار با بازاریابی محتوا آغاز به کار با بازاریابی محتوا پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوای کارآمد: پنج مرحله برای ارزیابی پیشرفت خود بازاریابی محتوای کارآمد: پنج مرحله برای ارزیابی پیشرفت خود پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • چارچوب بازاریابی محتوا: فرآیند چارچوب بازاریابی محتوا: فرآیند شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
  • چرا به یک بیانیه شرکتی محتوا نیاز دارید؟ چرا به یک بیانیه شرکتی محتوا نیاز دارید؟ پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده