عضویت ورود

بازاریابی محتوا کلید رشد برند شخصی شما است،کلید هایی برای دستیابی به محتوای خوب

ok

بازاریابی محتوا کلید رشد برند شخصی شما است

 

بازاریابی محتوا کلید رشد برند شخصی شما است 

 

برندسازی شخصی این روزها کلمه پر زرق و برقی است. چگونه در مورد پیاده‌سازی یک استراتژی بازاریابی محتوای موثر برای برند شخصی خود عمل می‌کنید؟

 

چه تازه‌کار باشید، چه یک پیشگام شناخته‌شده، محتوایی که تولید می‌کنید اولین (و گاهی تنها) نشانگر پیشنهاد ارزش برند شما است.

 

شاید مدرک تحصیلی معتبری داشته باشید، اما موفقیت و اعتباری برای شما نمی‌آورد. آنچه که مردم می‌بینند و از آن استفاده می‌کنند نظرها، افکار و ایده‌های شما است. و این‌ها ابزارهایی هستند که مردم می‌توانند با اطمینان آن‌ها را ارزیابی کنند و در نتیجه به آن‌ اعتماد کنند. این قدرت محتوا است. درست مثل یک مصاحبه شغلی است که باید پاسخ‌های ارزشمند و استثنایی ارائه دهید.

 

برنامه‌ریزی

 

لازم نیست برنامه‌ریزی‌تان به اندازه استراتژی بازاریابی محتوای یک شرکت پیچیده باشد. هر چک‌لیست کوچکی که از افکار و تحقیقات به دست آمده باشد اطمینان می‌دهد که در مسیر درست موفقیت هستید.

 

برنامه‌های متفاوتی هست که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید:

 

۱. لیستی از اهداف خود درست کنید. چرا محتوا تولید می‌کنید؟ مخاطب شما چه کسانی هستند؟ نتیجه نهایی که قصد رسیدن به آن را دارید چیست؟ آیا می‌خواهید به‌عنوان یک پیشگام متفکر دیده شوید، به ذی‌نفعان بالقوه ارزش ارائه دهید یا فقط حرفه‌ای به نظر رسیدن خود را افزایش دهید؟

 

۲. برای هر هدف، محتوایی را برنامه‌ریزی کنید که به بهترین نحو برای رسیدن به هدف کمک کند. برای مثال، اگر هدف شما این است که به یک پیشگام متفکر تبدیل شوید، محتوایی که ایجاد می‌کنید باید سرشار از ایده، استراتژی‌های نوآورانه، بینش خوب و بررسی و تحقیق و حکایت‌های شخصی باشد.

 

۳. حالا در مورد تاثیرگذارترین روش برای توزیع محتوای خود به سمت مخاطب موردنظر فکر کنید. آیا روش شما یک وبلاگ با خوانندگان زیاد، صفحه لینکدین شما، یک انتشارات آنلاین، یک مجله تجاری، یک پادکست صنفی، توییتر یا فیسبوک است؟

 

۴. در مورد بهترین روش‌ها تحقیق کنید تا از طریق این کانال‌ها به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید. برای مثال، توییت‌ها در زمان‌های خاصی از روز بهترین مورد برای ارسال هستند. پست‌های اینستاگرام که بیشترین توجه به آن‌ها می‌شود گاهی شامل تگ‌های به‌خصوصی هستند.

 

با یک استراتژی مناسب که بازاریابی محتوای شما را پشتیبانی کند، می‌توانید بر ایجاد مطالب تاثیرگذار، درگیرکننده و تازه تمرکز کنید.

 

بازاریابی محتوا کلید رشد برند شخصی شما است

 

 

کلیدهایی برای دستیابی به محتوای خوب

 

ایده‌های زیر فراگیر و به هیچ‌وجه جامع و کامل نیستند. در حقیقت، شما می‌توانید به‌آسانی هر پیشنهاد را بشکنید و به‌ازای هر نکته اصلی یک کتاب دیجیتالی بنویسید.

 

منحصر‌به‌فرد فکر کنید. این به معنی یک صدای نارسا نیست. یک صخره؟ یا یک مارمولک؟ اگر صنعت شما در خصوص یک انرژی سبز است، یک پست وبلاگی نوشته‌شده از دیدگاه یک مارمولک چگونه خواهد بود؟ بله، عجیب است اما برند شما چنین چیزی است، از این روش استفاده کنید.

 

ایده‌ها و منابع بکر را رو کنید. در نویسندگی خلاقانه، به این موضوع به‌عنوان خلاقیت «سطح اول» اشاره می‌کنند. وقتی در حال ایده پردازی هستید، به اولین، دومین یا حتی پنجمین ایده‌ای که به ذهن شما می‌رسد بسنده نکنید. بیشتر فکر کنید تا چیزهایی را پیدا کنید که جدید و تازه هستند.

 

با مخاطبان خود همدردی کنید. نقاط درد و مشکل آن‌ها کجاها است؟ نیازها، ترس‌ها و اشتیاق آن‌ها چه چیزهایی است؟ چه چیزی می‌تواند برای آن‌ها به‌شدت چالش‌زا باشد؟ می‌توانید مثل یک بچه گوشه‌گیر در کنج کلاس بنشینید یا می‌توانید در جلسات استرس‌زای آخر شب در مورد بررسی‌های مالی شرکت کنید و به کاوش بپردازید. درک صحیح به شما کمک می‌کند تا محتوایی به‌شدت کامل و رقابتی بنویسید.

 

در حین مطالب خسته‌کننده، شوخ‌طبعی و نشاط را بیابید. شوخ‌طبعی در کسب‌و‌کار یک سدشکن فوق‌العاده است. پس فکر می‌کنید این همه تصویر خنده‌دار و جالب از گربه‌ها در اینترنت به چه دردی می‌خورد؟

 

انسانیت را فراموش نکنید. قرار نیست نقش یک ماشین دارای هوش مصنوعی را ایفا کنید که بدون هدف فقط دستورات را انجام می‌دهد. دقیق و شفاف بگویید که هستید و کارتان چیست. با چه چالش‌هایی رو‌به‌رو شده‌اید و چگونه بر آن‌ها غلبه کرده‌اید. به مخاطبان اجازه دهید احساس کنند محرم راز شما هستند، این روشی عالی برای درگیر نگه داشتن آن‌ها است.

 

نقاط قوت خود را متعادل کنید. شما هم یکی از خوره‌های داده هستید؟ اعداد را در محتوای خود روانه کنید. یا شاید بیشتر به تصویر علاقه دارید و اطلاعات گرافیکی برای‌تان خوشایندتر است. برای هر نقطه‌قوت انسان، تقریبا همیشه یک مخاطب وجود دارد که دقیقا همان نقطه‌قوت را داشته باشد. از چیزی که در آن خوب هستید خجالت نکشید.

 

مخاطب خود را به چالش بکشید. علاوه بر هم‌دردی و احساس راحتی، خوانندگان شما همچنین دوست دارند به چالش کشیده شوند. آن‌ها می‌خواهند مسائل را از دیدگاه متفاوت ببینند چون، صادقانه بگوییم، این کار هیجان‌انگیز است. می‌توانید یک گزارش تصویری دیجیتال برای توضیح تمایلات جدید در توسعه نرم‌افزار برای برنامه‌نویسان درست کنید. شجاع باشید. خطر کنید، به مخاطبان خود اعتماد کنید.

 

حرفه‌ای باشید. اگر این مورد را در لیست نیاورده‌ایم بی‌‌مبالاتی بوده است. محتوای شما باید از نظر تصویری بسیار زیبا باشد، از نظر گرامری درست و صحیح باشد و از نظر احساسی بدون خطای تلفظی و املایی تا بتوان از آن به‌آسانی در رقابتی سنگین استفاده کرد.

حاوی وب

حاوی وب

شرکت داده‌گستر مهر کوثر (حاوی وب) دارای مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، می‌کوشد با تولید محتوای فارسی از معتبرترین منابع روز جهان در حوزه بازاریابی و تبلیغات دیجیتال به ارتقای سطح دانش و مهارت علاقه‌مندان یاری رساند.
شبکه های اجتماعی نویسنده:
https://www.instagram.com/haviweb/
حاوی وب
رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • راهنمایی برای ایجاد محتوا، به شکلی که مخاطبان می‌پسندند پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • ارزیابی بازاریابی محتوا به ورای افسانه های ارزیابی بازاریابی محتوا نگاه کنید پنج شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵
  • ۹ نکته در مورد بازاریابی محتوا ۹ نکته در مورد بازاریابی محتوا: اگر اشتباه کنید، موفق نمی‌شوید دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵
  • چارچوب بازاریابی محتوا: ارزیابی چارچوب بازاریابی محتوا: ارزیابی پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵
  • تقویم دو مرحله ای بازاریابی محتوا شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵
  • داستان‌سرایی برند بر اساس داده: ۶ مرحله تا یک داستان معتبر داستان‌سرایی برند بر اساس داده: ۶ مرحله تا یک داستان معتبر پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code