عضویت ورود

دانلود کتاب استراتژی کاربردی بازاریابی محتوا - حاوی وب

دانلود کتاب استراتژی کاربردی بازاریابی محتوا

 

 

 

دانلود کتاب استراتژی کاربردی بازاریابی محتوا

 

عنوان: استراتژی کاربردی بازاریابی محتوا

نویسنده:  Brian Clark

ناشر: copyblogger

تعداد صفحات: ۲۴ صفحه رحلی

بخشی از کتاب:

 

چه چیزی باعث می شود بازاریابی محتوا کار کند؟

این سوال خوبی است. و باور کنید یا نکنید، جوابی هم برایش وجود دارد.

ما در رسانه Copyblogger یک عبارت داریم که می‌گوید: «قوانین صلاحیت‌دار شدن».

ارائه خودتان به‌عنوان یک فرد دارای صلاحیت در رشته و موضوع خود، یک روش عالی برای ساخت بسیار سریع‌تر هر کسب‌و‌کاری است.

 

  • این کار به جای آنکه شما را وادار کند دورنماها را شکار و نابود کنید، آن‌ها را به کسب‌و‌کار شما اضافه می‌کند؛
  • این کار دورنماها را به جای آنکه از یک گام به گام دیگر منتقل کند، آن‌ها را درگیر می‌کند؛
  • و وقتی دورنماها به نوع محصول یا خدمات شما نیاز دارند، باعث می‌شود به سراغ منبع بروید.

 

اما اصلا صلاحیت از کجا می‌آید؟

در مورد فرهنگ اینترنت، می‌توان از نمونه‌ای مثل پرز هیلتون (یا پاریس هیلتون) استفاده کرد. پرز یک فرد دارای صلاحیت نیست، لااقل در این مورد که ما داریم صحبت می‌کنیم. او (و پاریس) جلب‌توجه کردند. او گروه مخاطب بزرگی دارد. او کلی ترافیک به دست آورد.

اما هیچکس واقعا توصیه پرز را …خب…در مورد هیچ‌چیز نمی‌خواهد.

اپرا وینفری (چه خوشتان بیاد چه نیاد) یک فرد دارای صلاحیت است، مارتا استوارت هم همینطور، و ریچارد بنسون و دالای لاما.

صلاحیت آن‌ها از این حقیقت می‌آید که آن‌ها زندگی مردم را به‌نوعی با ارائه توصیه و مشورت بهبود می‌بخشند.

 

 

دانلود در ادامه مطلب

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • پنج نکته برای تولید محتوای منظم و انسجام‌یافته چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵
  • نگاهی عمیق به خلق و بهره‌گیری از شخصیت‌های خریدار B2B با Ardath Albee نگاهی عمیق به خلق و بهره‌گیری از شخصیت‌های خریدار B2B با Ardath Albee یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • هفت هدف تجاری بازاریابی محتوا: بازاریابی ربایشی دیگر جواب نمی‌دهد هفت هدف تجاری بازاریابی محتوا: بازاریابی ربایشی دیگر جواب نمی‌دهد + اینفوگرافیک پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • هشت KPI برای ارزیابی بازاریابی محتوا هشت KPI برای ارزیابی بازاریابی محتوا یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵
  • ارزیابی بازاریابی محتوا به ورای افسانه های ارزیابی بازاریابی محتوا نگاه کنید پنج شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵
  • برنامه‌ریزی برای تیم بازاریابی محتوا: نقش‌های اصلی و اطلاعات حقوقی برنامه‌ریزی برای تیم بازاریابی محتوا: نقش‌های اصلی و اطلاعات حقوقی یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده