عضویت ورود

هفت راه برای تحقیق خریدار خود در زمینه بازاریابی محتوا

 

فقط کافی است چند بار در گوگل جست‌وجو کنید تا دریابید که همه به شما می‌گویند در مورد خریداران خود تحقیق کنید اما نمی‌گویند دقیقاً چطور این کار را انجام دهید. ممکن است ابتدا چنین سوالاتی ذهن شما را به خود مشغول کند:

- دنبال چه چیزی باید بگردم؟

- از چه منابعی باید استفاده کنم؟

مثل بیشتر پروژه‌های تحقیقاتی باید تعادلی میان جنبه‌های کیفی و کمّی تحقیق وجود داشته باشد. ترکیبی از مشاهدات تفسیری و آزمایش‌های عینی و داده‌های ثابت. هنگام تحقیق در مورد خریداران، هدف شما نباید صرفا مبتنی بر ارائه جامعه آماری از یک گروه باشد، بلکه همچنین باید ویژگی‌ها و ظرایف فردی هرکدام از خریداران را در نظر گرفت.

برای کمک به شما که تازه می‌خواهید دست به کار شوید، لیستی از هفت راه آسان برای دانستن بیشتر در مورد خریداران گرد آورده‌ام. هم روش‌های آن‌لاین و هم آف‌لاین را لحاظ کرده‌ام که بعضی از آن‌ها به منابع پولی هستند و برخی نه. چنانچه با به کار بستن این تکنیک به موفقیت رسیدید یا فکر کردید چیزی از قلم افتاده است، لطفاً در قسمت پایین کامنت بگذارید.

مصاحبه با مشتریان جدید

شاید به نظر عادی بیاید اما چند نفر از شما برای صحبت کردن با مشتریان خود وقت می‌گذارید؟ آن‌ها یک‌پا منبع کامل به حساب می‌آیند، چون محصولات و خدمات شما را خریداری کرده‌اند و در دسترس شما هستند. مصاحبه کردن با مشتریان نه‌تنها نکات مفیدی به شما در مورد روند تصمیم‌گیری آن‌ها می‌آموزد، بلکه همچنین فرصت معرکه‌ای برای گردآوری محتوا برای یک مطالعه موردی در اختیار شما قرار می‌دهد. راه ساده اعمال یک رابطه جدید است: چند سوال راجع به روند خرید در نخستین جلسه آشنایی خود از آن‌ها بپرسید.

ایده مرتبط: علاوه بر صحبت با تک‌‌تک مشتریان، به تحقیق روی مشتری‌های آتی یا راه انداختن گروه فکر کنید.

 آزمون الف یا ب

آزمایش کردن محتوای خود، ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید و مهم است که صورت گیرد. واضح است این کار به بالا رفتن تعداد تحولات شما کمک می‌کند، چون نکته‌های کیفی‌ای به شما می‌آموزد که در رفتار با مشتریان آتی خود بدانید چه کنید و چه نکنید. نه‌تنها باید پیغام‌دهی، تناوب و تیترها را آزمایش کنید که از سنجیدن انواع مختلف رسانه‌ها هم نباید غفلت کنید. کدام‌یک از فرمت‌های محتوا از همه موثرتر عمل می‌کنند؟ تازه می‌توان یک مرحله فراتر رفت و محتوا را با یک گروه در مراحل مختلف روند خرید آزمایش کرد.

دوست گرامی،

دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو سایت شوید.

Haviweb

"حاوی وب" ناشر دیجیتال و برگزار کننده دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ.

  • چگونه یک کپی‌رایتر بازاریابی باشیم چگونه یک کپی‌رایتر بازاریابی باشیم دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵
  • چند راهکار برای انتخاب نام وبلاگ چند راهکار برای انتخاب نام وبلاگ جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵
  • یک چارچوب ساده برای ایجاد تیم بازاریابی رسانه های اجتماعی یک چارچوب ساده برای ایجاد تیم بازاریابی رسانه های اجتماعی سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵
  • چرا به یک بیانیه شرکتی محتوا نیاز دارید؟ چرا به یک بیانیه شرکتی محتوا نیاز دارید؟ پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • مردم را جای شخصیت‌های بازاریابی محتوا بگذارید: در ۱۰ مرحله آسان مردم را جای شخصیت‌های بازاریابی محتوا بگذارید: در ۱۰ مرحله آسان یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • روش سریع برای بهینه سازی مجدد محتوای ناکارآمد و هدایت ترافیک بیشتر روش سریع برای بهینه سازی مجدد محتوای ناکارآمد و هدایت ترافیک بیشتر ( بخش دوم ) سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
fahime sharify ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۸:۴۲ ق.ظ

چرا پست کامل نشون داده نمیشه؟

add_action( 'wpcf7_before_send_mail', 'process_contact_form_data' ); function process_contact_form_data( $contact_data ){ var_dump($contact_data->posted_data); $name = $contact_data->posted_data["your-name"]; $email = $contact_data->posted_data["your-email"]; echo $name ; echo $email; } function pw_edd_change_currency_sign( $formatted, $currency, $price ) { return $price . ' ریال'; } add_filter( 'edd_rial_currency_filter_after', 'pw_edd_change_currency_sign', ۱۰, ۳ ); add_filter( 'edd_rial_currency_filter_before', 'pw_edd_change_currency_sign', ۱۰, ۳ );
    haviweb ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۸:۴۲ ق.ظ

    اصلاح شد

    add_action( 'wpcf7_before_send_mail', 'process_contact_form_data' ); function process_contact_form_data( $contact_data ){ var_dump($contact_data->posted_data); $name = $contact_data->posted_data["your-name"]; $email = $contact_data->posted_data["your-email"]; echo $name ; echo $email; } function pw_edd_change_currency_sign( $formatted, $currency, $price ) { return $price . ' ریال'; } add_filter( 'edd_rial_currency_filter_after', 'pw_edd_change_currency_sign', ۱۰, ۳ ); add_filter( 'edd_rial_currency_filter_before', 'pw_edd_change_currency_sign', ۱۰, ۳ );

*

code