عضویت ورود

۵۸ روش استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی محتوا - حاوی وب

ok

۵۸ روش استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی محتوا

محتوا، بدون کانال‌های توزیع و انتشار (distribution channels) مناسب هیچ‌چیز نیست و به همین دلیل است که محتوا و رسانه‌های اجتماعی با هم تیمی جدانشدنی و قوی می‌سازند.

اما شما چطور می‌توانید هنگام ایجاد استراژی بازاریابی محتوای‌تان از رسانه‌های اجتماعی به نحو احسن استفاده کنید؟

از کدام کانال‌ها باید استفاده کنید؟ دیگر بازاریابان از کدام کانال‌ها استفاده می‌کنند؟ بهترین روش برای استفاده از هر کانال چیست؟

کتاب الکترونیکی «۵۸ روش برای بازاریابی محتوا از طریق رسانه‌های اجتماعی» راهکارهایی برای استفاده از محبوب‌ترین کانال‌های رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کند و همچنین نشان می‌دهد دیگر بازاریابان از چه کانال‌هایی استفاده می‌کنند.

دوست گرامی،

 دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای ویژه حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو ویژه شوید.

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • ۱۰ نکته برای تولید محتوایی که نرخ تبدیل بالایی دارد ۱۰ نکته برای تولید محتوایی که نرخ تبدیل بالایی دارد شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • هفت راه برای تحقیق خریدار خود در زمینه بازاریابی محتوا هفت راه برای تحقیق خریدار خود در زمینه بازاریابی محتوا یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • راهنمای ابتدایی برای گردآوری محتوای تعاملی راهنمای ابتدایی برای گردآوری محتوای تعاملی جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
  • طرحی ساده برای اندازه‌گیری میزان کارآمدی بازاریابی محتوا طرحی ساده برای اندازه‌گیری میزان کارآمدی بازاریابی محتوا پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • طرح کلی بازاریابی محتوا طرح کلی بازاریابی محتوا پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code