عضویت ورود

۵۸ روش استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی محتوا - حاوی وب

۵۸ روش استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی محتوا

محتوا، بدون کانال‌های توزیع و انتشار (distribution channels) مناسب هیچ‌چیز نیست و به همین دلیل است که محتوا و رسانه‌های اجتماعی با هم تیمی جدانشدنی و قوی می‌سازند.

اما شما چطور می‌توانید هنگام ایجاد استراژی بازاریابی محتوای‌تان از رسانه‌های اجتماعی به نحو احسن استفاده کنید؟

از کدام کانال‌ها باید استفاده کنید؟ دیگر بازاریابان از کدام کانال‌ها استفاده می‌کنند؟ بهترین روش برای استفاده از هر کانال چیست؟

کتاب الکترونیکی «۵۸ روش برای بازاریابی محتوا از طریق رسانه‌های اجتماعی» راهکارهایی برای استفاده از محبوب‌ترین کانال‌های رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کند و همچنین نشان می‌دهد دیگر بازاریابان از چه کانال‌هایی استفاده می‌کنند.

دوست گرامی،

 دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای ویژه حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو ویژه شوید.

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • ۱۴ منبع الهام‌بخش برای گزینش محتوا ۱۴ منبع الهام‌بخش برای گزینش محتوا یکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵
  • آموزه های داستان سرایی برند از پروژه محتوای ۲۰/۲۰ آموزه های داستان سرایی برند از پروژه محتوای ۲۰/۲۰ چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵
  • مثال های واقعی از ارزیابی رسانه های اجتماعی با جیسون فالز (مصاحبه) مثال های واقعی از ارزیابی رسانه های اجتماعی با جیسون فالز (مصاحبه) دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵
  • چک لیستی برای ارزیابی موفقیت بازاریابی محتوای خود یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵
  • ۸ به روز رسانی که باید با فالوورهای رسانه ی اجتماعی خود به اشتراک بگذارید ۸ به روز رسانی که باید با فالوورهای رسانه ی اجتماعی خود به اشتراک بگذارید یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵
  • هفت استراتژی بازاریابی اینترنتی هفت استراتژی بازاریابی اینترنتی سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده