عضویت ورود

۵۸ روش استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی محتوا - حاوی وب

۵۸ روش استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی محتوا

محتوا، بدون کانال‌های توزیع و انتشار (distribution channels) مناسب هیچ‌چیز نیست و به همین دلیل است که محتوا و رسانه‌های اجتماعی با هم تیمی جدانشدنی و قوی می‌سازند.

اما شما چطور می‌توانید هنگام ایجاد استراژی بازاریابی محتوای‌تان از رسانه‌های اجتماعی به نحو احسن استفاده کنید؟

از کدام کانال‌ها باید استفاده کنید؟ دیگر بازاریابان از کدام کانال‌ها استفاده می‌کنند؟ بهترین روش برای استفاده از هر کانال چیست؟

کتاب الکترونیکی «۵۸ روش برای بازاریابی محتوا از طریق رسانه‌های اجتماعی» راهکارهایی برای استفاده از محبوب‌ترین کانال‌های رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کند و همچنین نشان می‌دهد دیگر بازاریابان از چه کانال‌هایی استفاده می‌کنند.

دوست گرامی،

 دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای ویژه حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو ویژه شوید.

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • چارچوب بازاریابی محتوا: کانال‌ها چارچوب بازاریابی محتوا: کانال‌ها یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • دانلود کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا دانلود کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
  • برنامه‌ریزی برای تیم بازاریابی محتوا: نقش‌های اصلی و اطلاعات حقوقی برنامه‌ریزی برای تیم بازاریابی محتوا: نقش‌های اصلی و اطلاعات حقوقی یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
  • چهارچوب تولید محتوا: گفت‌وگو چهارچوب تولید محتوا: گفت‌وگو پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵
  • ۷ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از ران هاوارد آموخت ۷ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از ران هاوارد آموخت یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵
  • یک طرح نوشتاری موفق بریزید: مهارت‌های اساسی که تیم شما به آن‌ها نیاز دارند یک طرح نوشتاری موفق بریزید: مهارت‌های اساسی که تیم شما به آن‌ها نیاز دارند پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده