عضویت ورود

۵۸ روش استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی محتوا

محتوا، بدون کانال‌های توزیع و انتشار (distribution channels) مناسب هیچ‌چیز نیست و به همین دلیل است که محتوا و رسانه‌های اجتماعی با هم تیمی جدانشدنی و قوی می‌سازند.

اما شما چطور می‌توانید هنگام ایجاد استراژی بازاریابی محتوای‌تان از رسانه‌های اجتماعی به نحو احسن استفاده کنید؟

از کدام کانال‌ها باید استفاده کنید؟ دیگر بازاریابان از کدام کانال‌ها استفاده می‌کنند؟ بهترین روش برای استفاده از هر کانال چیست؟

کتاب الکترونیکی «۵۸ روش برای بازاریابی محتوا از طریق رسانه‌های اجتماعی» راهکارهایی برای استفاده از محبوب‌ترین کانال‌های رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کند و همچنین نشان می‌دهد دیگر بازاریابان از چه کانال‌هایی استفاده می‌کنند.

دوست گرامی،

 دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو سایت شوید.

Haviweb

“حاوی وب” ناشر دیجیتال و برگزار کننده دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ.

  • بهبود بازاریابی محتوای مهم ترین چیزی که لازم است برای بهبود بازاریابی محتوای خود بدانید شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی ، بازاریابی محتوا ، آموزش و تولید کتاب ، فایل ویدئویی و پادکست بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی (Content Marketing: Blogs)+ویدئو چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا در مقابل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: تفاوت در چیست؟ بازاریابی محتوا در مقابل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: تفاوت در چیست؟ پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • اصول بهینه‌سازی موتور جست‌وجو برای بازاریابی محتوای موفقیت آمیز اصول بهینه‌سازی موتور جست‌وجو برای بازاریابی محتوای موفقیت آمیز پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا چگونه در برنامه‌ بازاریابی شما جا می‌افتد؟ + اینفوگرافیک بازاریابی محتوا چگونه در برنامه‌ بازاریابی شما جا می‌افتد؟ + اینفوگرافیک پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • مثال های واقعی از ارزیابی رسانه های اجتماعی با جیسون فالز (مصاحبه) مثال های واقعی از ارزیابی رسانه های اجتماعی با جیسون فالز (مصاحبه) دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code