عضویت ورود

چهارچوب تولید محتوا: گفت‌وگو - حاوی وب

چهارچوب تولید محتوا: گفت‌وگو

منتشر شده توسط haviweb

چهارچوب تولید محتوا: گفت‌وگو

محتوای شما حالا یک گفت‌وگو است. داستانی است که به مخاطب احتیاج دارد. پس بروید شروع کنید و محتوای فوق‌العاده تولید کنید. در صنعت خود سردسته باشید چون به‌طور مداوم ارزش‌ها را به اشتراک می‌گذارید. اما حواستان باشد واقعا محتوای ارزشمند به اشتراک بگذارید.

علاوه بر یک استراتژی، تیم و فرآیندهای مستحکم یک عامل کلیدی در چهارچوب شما وجود دارد که نیاز به پرورش دارد که آن هم ارتباط و گفت‌وگویی با مصرف‌کننده است.

 

 

 چهارچوب تولید محتوا: گفت‌وگو

 

درباره محتوا صحبت کنید

 

موضوع اصلی گفت‌وگوی شما محتویاتی است که تولید کرده‌اید. اگر مانند بسیاری از فروشنده‌های دیگر باشید، ممکن است به این فکر کنید که چه چیزی بنویسید. بدون هیچ سؤالی، درباره چیزهایی بنویسید که نظر مخاطبتان را جلب می‌کند. در اینجا برخی از پست‌ها را برای شروع برای شما آورده‌ایم:

 

 

  • هفت روش برای ایجاد ایده‌های محتوای وبلاگ با استفاده از بینش تحلیل وب

 

 

  • آیا بهترین ایده‌های شما در محیط شرکت «گیر» کرده است؟

 

  • محتوای عالی با سوال عالی شروع می‌شود: نکاتی درباره سؤال درست

 

  • پنج نوع محتوایی که نظر شما را جلب می‌کند

 

  • پنج استراتژی محتوایی برای برندهای کسل‌کننده و ملال‌آور

 

اگر می‌خواهید تنها به دو منبع برای تولید محتوا نگاه کنید، کتاب الکترونیکی ۷۵ مثال تولید محتوایی و راهکارهای تولید محتوا  (۴۲ روش برای ارتباط با مشتری) را بررسی کنید.

 

همچنین می‌توانید راهنمایی و نکاتی را در رابطه با انواع خاص محتوا دریافت کنید:

 

  • وبلاگ

 

  • خبرنامه الکترونیکی

 

 

  • رویداد

 

  • پادکست‌ها

 

  • ویدئو

 

  • محتوای سایت

 

  • سمینارهای اینترنتی

 

  • کاغذ سفید (گزارش معتبر)

 

گوش کردن

 

البته هر گفت‌وگو از دو بخش تشکیل می‌شود: صحبت کردن (محتوای شما) و گوش دادن. نه‌تنها شما باید پست‌های گوش دادن را تنظیم کنید بلکه باید راهی را درباره چگونگی پاسخ‌گویی به گفت‌وگو پیدا کنید. در اینجا چند راهنمایی برای شروع ذکر شده است:

 

  • آیا فروشندگان و بازاریابان B2B می‌توانند تبدیل به نجواکنندگان محتوایی شوند؟

 

  • تولید محتوای شما چه مزیتی از یک رویکرد «گوش بده، بپرس و به اشتراک بگذار» می‌برد؟

 

  • نکات و ابزارهای بهتر گوش دادن برای تولید محتوا

 

 

چهارچوب تولید محتوا: گفت‌وگو 

 

گفت‌وگوهایی از طریق کانال‌های متعدد رسانه اجتماعی امری اجتناب‌ناپذیر است. چون هر کانالی جو و اجتماع مخصوص به‌ خود را دارد، باید از چگونگی اشتراک‌گذاری اطلاعات آگاه باشید. ۵۸ نکته رسانه اجتماعی برای تولید محتوا به ۱۴ کانال محبوب نگاه می‌کند و برای هرکدام راهنمایی‌ها و نکاتی را فراهم می‌کند. همچنین خواهید فهمید چه درصدی از فروشنده‌ها یا بازاریابان B2B و B2C از چه کانال‌‌هایی استفاده می‌کنند.

 

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • ۶ گام برای دستیابی به محتوایی که به آسانی اشتراک گذاری شود یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵
  • طرح کلی بازاریابی محتوا طرح کلی بازاریابی محتوا پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • چگونه ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهیم؟ روش های معجزه بخش چگونه ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهیم؟ روش های معجزه بخش شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵
  • هشت KPI برای ارزیابی بازاریابی محتوا هشت KPI برای ارزیابی بازاریابی محتوا یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵
  • طرحی ساده برای اندازه‌گیری میزان کارآمدی بازاریابی محتوا طرحی ساده برای اندازه‌گیری میزان کارآمدی بازاریابی محتوا پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • چگونه یک وبلاگ‌نویس خوب باشیم چگونه یک وبلاگ‌نویس خوب باشیم جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده