عضویت ورود

چارچوب بازاریابی محتوا: کانال‌ها

یک پلن کانال بازاریابی محتوای خوب شما را از محدودیت‌های تک‌کاناله بودن رها می‌کند. مزیت این امر آن است که وقتی تلاش‌های شما در بلاگ‌تان رو به افول است، کانال‌های رسانه‌های اجتماعی شما می‌آیند و می‌روند و موفقیت شما روی هر یک از آن‌ها در حال سقوط است، شما به یک کانال خاص محدود نشده‌اید و می‌توانید از پیشرفت و مزایای سایر کانال‌های‌تان بهره‌مند شوید.

 

چارچوب بازاریابی محتوا: کانال‌ها

هنگامی که برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود (داستان برند) با دنیا آماده شده‌اید به تعیین یک استراتژی برای کانال خود نیازمندید. به یاد داشته باشید که استراتژی محتوا، استراتژی کانال شما را تعیین می‌کند (و هیچ راه دیگری برای آن نیست). بنابراین قبل از آنکه حتی فکر کردن به پلن کانال خود را آغاز کنید (بله حتی قبل از شروع برنامه‌ریزی Plan)، مطمئن شوید یک استراتژی قوی برای محتوای خود دارید.

ممکن است تعجب کنید که رسانه‌های اجتماعی تا چه اندازه برای بازاریابی محتوا کارایی دارند؟ بهترین کانال‌ها برای شما کدام هستند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد متن گفت‌وگوی Ardath Albee را مطالعه کنید.

 چارچوب بازاریابی محتوا: کانال‌ها

تحقیقات بازاریابی محتوای موسسه CMI نشان می‌دهد بازاریابان از ۴ کانال اصلی استفاده می‌کنند: فیس‌بوک، لینکدین، توییتر و یوتیوب. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چطور این‌ها و ۱۰ کانال دیگر را مورد استفاده قرار دهید به لینک زیر مراجعه کنید:

۱. ۵۸ روش استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی محتوا

حال زمان آن رسیده است که مطالب مهم و سرفصل‌های خود را مشخص و حتی برای آن بودجه‌بندی کنید. اینجا چند پست وجود دارد که می‌تواند شما را به انجام این هدف رهنمون کند:

۲. هفت گام برای ایجاد پلن کانال بازاریابی محتوای شما؛

۳. الگوی یک تقویم دومرحله‌ای که می‌تواند بهره‌وری بازاریابی محتوای شما را افزایش دهد؛

۴. پنج نکته در مورد ایجاد یک تقویم زمان‌بندی برای تولید منظم و انسجام‌یافته محتوا؛

۵. چطور از تقویم زمان‌بندی برای بازاریابی محتوا استفاده کنید.

Haviweb

"حاوی وب" ناشر دیجیتال و برگزار کننده دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ.

  • چگونه به ازای هر بازدید کننده، بازدید های صفحه ی خود را افزایش دهیم چگونه به ازای هر بازدید کننده، بازدید های صفحه ی خود را افزایش دهیم ( بخش دوم ) چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶
  • هفت گام قبل از توزیع و نشر محتوا هفت گام قبل از توزیع و نشر محتوا یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵
  • استراتژی بازاریابی محتوای خود را پیش ببرید: آنچه باید بدانید استراتژی بازاریابی محتوای خود را پیش ببرید: آنچه باید بدانید پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • ۵ استراتژی محتوایی برای برندهای ملال‌آور ۵ استراتژی محتوایی برای برندهای ملال‌آور سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵
  • هفت راه برای تحقیق خریدار خود در زمینه بازاریابی محتوا هفت راه برای تحقیق خریدار خود در زمینه بازاریابی محتوا یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • ۷ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از ران هاوارد آموخت ۷ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از ران هاوارد آموخت یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code