عضویت ورود

چارچوب بازاریابی محتوا: کانال‌ها - حاوی وب

چارچوب بازاریابی محتوا: کانال‌ها

یک پلن کانال بازاریابی محتوای خوب شما را از محدودیت‌های تک‌کاناله بودن رها می‌کند. مزیت این امر آن است که وقتی تلاش‌های شما در بلاگ‌تان رو به افول است، کانال‌های رسانه‌های اجتماعی شما می‌آیند و می‌روند و موفقیت شما روی هر یک از آن‌ها در حال سقوط است، شما به یک کانال خاص محدود نشده‌اید و می‌توانید از پیشرفت و مزایای سایر کانال‌های‌تان بهره‌مند شوید.

 

چارچوب بازاریابی محتوا: کانال‌ها

هنگامی که برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود (داستان برند) با دنیا آماده شده‌اید به تعیین یک استراتژی برای کانال خود نیازمندید. به یاد داشته باشید که استراتژی محتوا، استراتژی کانال شما را تعیین می‌کند (و هیچ راه دیگری برای آن نیست). بنابراین قبل از آنکه حتی فکر کردن به پلن کانال خود را آغاز کنید (بله حتی قبل از شروع برنامه‌ریزی Plan)، مطمئن شوید یک استراتژی قوی برای محتوای خود دارید.

ممکن است تعجب کنید که رسانه‌های اجتماعی تا چه اندازه برای بازاریابی محتوا کارایی دارند؟ بهترین کانال‌ها برای شما کدام هستند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد متن گفت‌وگوی Ardath Albee را مطالعه کنید.

 چارچوب بازاریابی محتوا: کانال‌ها

تحقیقات بازاریابی محتوای موسسه CMI نشان می‌دهد بازاریابان از ۴ کانال اصلی استفاده می‌کنند: فیس‌بوک، لینکدین، توییتر و یوتیوب. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چطور این‌ها و ۱۰ کانال دیگر را مورد استفاده قرار دهید به لینک زیر مراجعه کنید:

۱. ۵۸ روش استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی محتوا

حال زمان آن رسیده است که مطالب مهم و سرفصل‌های خود را مشخص و حتی برای آن بودجه‌بندی کنید. اینجا چند پست وجود دارد که می‌تواند شما را به انجام این هدف رهنمون کند:

۲. هفت گام برای ایجاد پلن کانال بازاریابی محتوای شما؛

۳. الگوی یک تقویم دومرحله‌ای که می‌تواند بهره‌وری بازاریابی محتوای شما را افزایش دهد؛

۴. پنج نکته در مورد ایجاد یک تقویم زمان‌بندی برای تولید منظم و انسجام‌یافته محتوا؛

۵. چطور از تقویم زمان‌بندی برای بازاریابی محتوا استفاده کنید.

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • مردم را جای شخصیت‌های بازاریابی محتوا بگذارید: در ۱۰ مرحله آسان مردم را جای شخصیت‌های بازاریابی محتوا بگذارید: در ۱۰ مرحله آسان یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • هشت KPI برای ارزیابی بازاریابی محتوا هشت KPI برای ارزیابی بازاریابی محتوا یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵
  • بهبود بازاریابی محتوای مهم ترین چیزی که لازم است برای بهبود بازاریابی محتوای خود بدانید شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵
  • چارچوب بازاریابی محتوا: ارزیابی چارچوب بازاریابی محتوا: ارزیابی پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی دوره بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی (Content Marketing: Blogs)+ویدئو یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
  • دانلود کتاب «برنامه بازاریابی محتوای خود را راه‌اندازی کنید» جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده