عضویت ورود

چارچوب بازاریابی محتوا: مخاطب خاص - حاوی وب

چارچوب بازاریابی محتوا: مخاطب خاص

 

تنها راه اثبات موفقیت بلندمدت، ارتباط مستمر با مردم است.

ضمن برنامه بازاریابی محتوای شما، نظرخواهی از مخاطبان متفاوت شما (داخل و بیرون سازمان) باید به طور منظم در روند بازاریابی محتوا صورت گیرد.

شخصیت‌های خود را خلق کنید

یکی از اصول بازاریابی محتوا این است که شما باید مخاطب خود را درک کنید و منحصراً برای او بنویسید. برای تحقق این مهم، باید شخصیت‌های خود را خلق کنید:

۱. نگاهی دقیق به اینکه چگونه شخصیت‌های خریداران B2B را خلق کنید و آن‌ها را به‌کار ببندید؛

۲. می‌خواهید شخصیت یک خریدار را بسازید؟ این ۴ اشتباه متداول را مرتکب نشوید؛

۳. فرد موردنظر را به جای شخصیت‌های بازاریابی محتوا بگذارید: ۱۰ مرحله ساده؛

۴. هفت راه برای تحقیق در مورد خریدار بازاریابی محتوای خود؛

۵. خریداران شما چگونه از محتوا استفاده می‌کنند؟ این ۲۰ سوال را از آن‌ها بپرسید؛

۶. الگوهای مرحله‌به‌مرحله برای کشیدن نقشه محتوای B2B خود؛

۷. چهارسوال و جواب درباره شخصیت خریداران؛

• حواستان به عوامل تاثیرگذار باشد

چارچوب بازاریابی محتوا: مخاطب خاص

شاید فکر کنید شخصیت خریدار همان مشتری است اما در این میان عوامل تاثیرگذار دیگری نیز وجود دارد که باید مدنظر قرار دهید. برای دستیابی به مغز متفکران صنعت نیاز به برنامه دارید؛ کسانی که شاید در سازمان شما یا از مشتریان‌تان باشد.

پست‌های زیر اطلاعات مفیدی به شما در زمینه افراد تاثیرگذار بر بازاریابی می‌دهد:

۸. چگونه افراد تاثیرگذار را در بازاریابی محتوای خود دخیل کنیم؛

۹. با برپاساختن اجتماعی از افراد تاثیرگذار، بازاریابی محتوا را بترکانید؛

۱۰. برای داشتن بازاریابی محتوای تاثیرگذار، از طرفداران برند خود هم فراتر بروید؛

۱۱. چگونه افراد تاثیرگذار چراغ خانه بازاریابی محتوای IBM را روشن نگه داشته‌اند؛

۱۲. چگونه اپلیکیشن جدید Influencer می‌تواند قوی‌ترین ابزار بازاریابی محتوای شما شود؛

۱۳. استراتژی بازاریابی محتوا: چگونه افراد تاثیرگذار را در صنعت خود درگیر سازیم.

چارچوب بازاریابی محتوا: مخاطب خاص

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • برنامه‌ریزی برای تیم بازاریابی محتوا: نقش‌های اصلی و اطلاعات حقوقی برنامه‌ریزی برای تیم بازاریابی محتوا: نقش‌های اصلی و اطلاعات حقوقی یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
  • چگونه یک وبلاگ‌نویس خوب باشیم چگونه یک وبلاگ‌نویس خوب باشیم جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵
  • چطور از بروز چهار اشتباه در مورد شخصیت خریدار جلوگیری کنیم چطور از بروز چهار اشتباه در مورد شخصیت خریدار جلوگیری کنیم شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵
  • ۵ استراتژی محتوایی برای برندهای ملال‌آور ۵ استراتژی محتوایی برای برندهای ملال‌آور سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵
  • ۵ ابزار نهایی بازاریابی محتوا ۵ ابزار نهایی بازاریابی محتوا سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵
  • کتاب استراژی کاربردی بازاریابی محتوا کتاب استراژی کاربردی بازاریابی محتوا چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده