عضویت ورود

چارچوب بازاریابی محتوا: فرآیند - حاوی وب

چارچوب بازاریابی محتوا: فرآیند

 

باز هم می‌گوییم: فرآیندهایی که برای مدیریت بازاریابی محتوای خود به‌کار می‌گیرید منحصر‌به‌فرد خواهند بود، داستان شما منحصر‌به‌فرد است (یا باید باشد)، و بنابراین روش شما برای گفتن آن هم باید منحصر‌به‌فرد باشد.

 

به محض اینکه پلان بازاریابی محتوای خود را توسعه دادید، مخاطب خود را مشخص کردید و پلان کانال خود را ایجاد کردید، وقت آن است که همه این‌ها را عملی کنید.

 

چارچوب بازاریابی محتوا: فرآیند

 

 

تیم بازاریابی محتوای خود را سازماندهی کنید

 

برای عملی کردن بازاریابی محتوا، شما به یک تیم مناسب نیاز دارید. این توصیه‌ها را برای ایجاد تیم بازاریابی محتوای خود بخوانید:

 

 

 

  • مهارت‌های ضروری برای تیم‌های بازاریابی محتوا چه هستند؟

 

 

 

  • ایجاد یک تیم ایجاد کننده محتوای مجازی: چهار راز؛

 

  • ۶ سوال که بازاریابان محتوا باید قبل از استخدام ژورنالیست از خود بپرسند.

 

 

محتوای خود را بهینه کنید

 

به عنوان بخشی از شروع گفت‌وگو، باید محتوا ایجاد کنید. اما قبل از آنکه این کار را انجام دهید، باید بفهمید چگونه می‌توانید این کار را برای کاربران خود بهینه کنید. اگرچه همه محتوای شما باید برای مردم نوشته شوند، نه موتورهای جست‌وجو، اما درک اصول بهینه‌سازی موتور جست‌وجو خیلی زیاد به شما کمک می‌کند:

 

 

  • ۱۲ راهنما برای انتخاب کلمه کلیدی برای هدایت سئوی بازاریابی محتوای شما؛

 

  • بازاریابی محتوای قابل یافتن: ۳ راهنمای ابزار کلمه کلیدی گوگل؛

 

  • کلمات کلیدی شما کی و کجا واقعا برای سئو اهمیت دارند؛

 

  • چگونه هنگامی که هیچ‌چیز در مورد سئو نمی‌دانید باید محتوا را بهینه کنید؛

 

  • راهنمای ضروری برای توضیحات Meta که باعث می‌شود به صورت آنلاین پیدایتان کنند؛

 

  • همه چیزهایی که باید در مورد استفاده از تگ‌های عنوان در بازاریابی محتوا بدانید.
رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • ۵ ابزار نهایی بازاریابی محتوا ۵ ابزار نهایی بازاریابی محتوا سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵
  • نگاهی عمیق به خلق و بهره‌گیری از شخصیت‌های خریدار B2B با Ardath Albee نگاهی عمیق به خلق و بهره‌گیری از شخصیت‌های خریدار B2B با Ardath Albee یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • کتاب برنامه بازاریابی محتوای خود را راه انـدازی کنیـد چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • چک لیستی برای ارزیابی موفقیت بازاریابی محتوای خود یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵
  • کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • چگونه شبکه های اجتماعی را در روند بازاریابی محتوا وارد کنیم چگونه شبکه های اجتماعی را در روند بازاریابی محتوا وارد کنیم پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده