عضویت ورود

چارچوب بازاریابی محتوا: فرآیند - حاوی وب

ok
حاوی وب

چارچوب بازاریابی محتوا: فرآیند

منتشر شده توسط حاوی وب

چارچوب بازاریابی محتوا: فرآیند

 

باز هم می‌گوییم: فرآیندهایی که برای مدیریت بازاریابی محتوای خود به‌کار می‌گیرید منحصر‌به‌فرد خواهند بود، داستان شما منحصر‌به‌فرد است (یا باید باشد)، و بنابراین روش شما برای گفتن آن هم باید منحصر‌به‌فرد باشد.

 

به محض اینکه پلان بازاریابی محتوای خود را توسعه دادید، مخاطب خود را مشخص کردید و پلان کانال خود را ایجاد کردید، وقت آن است که همه این‌ها را عملی کنید.

 

چارچوب بازاریابی محتوا: فرآیند

 

 

تیم بازاریابی محتوای خود را سازماندهی کنید

 

برای عملی کردن بازاریابی محتوا، شما به یک تیم مناسب نیاز دارید. این توصیه‌ها را برای ایجاد تیم بازاریابی محتوای خود بخوانید:

 

 

 

  • مهارت‌های ضروری برای تیم‌های بازاریابی محتوا چه هستند؟

 

 

 

  • ایجاد یک تیم ایجاد کننده محتوای مجازی: چهار راز؛

 

  • ۶ سوال که بازاریابان محتوا باید قبل از استخدام ژورنالیست از خود بپرسند.

 

 

محتوای خود را بهینه کنید

 

به عنوان بخشی از شروع گفت‌وگو، باید محتوا ایجاد کنید. اما قبل از آنکه این کار را انجام دهید، باید بفهمید چگونه می‌توانید این کار را برای کاربران خود بهینه کنید. اگرچه همه محتوای شما باید برای مردم نوشته شوند، نه موتورهای جست‌وجو، اما درک اصول بهینه‌سازی موتور جست‌وجو خیلی زیاد به شما کمک می‌کند:

 

 

  • ۱۲ راهنما برای انتخاب کلمه کلیدی برای هدایت سئوی بازاریابی محتوای شما؛

 

  • بازاریابی محتوای قابل یافتن: ۳ راهنمای ابزار کلمه کلیدی گوگل؛

 

  • کلمات کلیدی شما کی و کجا واقعا برای سئو اهمیت دارند؛

 

  • چگونه هنگامی که هیچ‌چیز در مورد سئو نمی‌دانید باید محتوا را بهینه کنید؛

 

  • راهنمای ضروری برای توضیحات Meta که باعث می‌شود به صورت آنلاین پیدایتان کنند؛

 

  • همه چیزهایی که باید در مورد استفاده از تگ‌های عنوان در بازاریابی محتوا بدانید.
حاوی وب

حاوی وب

شرکت داده‌گستر مهر کوثر (حاوی وب) دارای مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، می‌کوشد با تولید محتوای فارسی از معتبرترین منابع روز جهان در حوزه بازاریابی و تبلیغات دیجیتال به ارتقای سطح دانش و مهارت علاقه‌مندان یاری رساند.
شبکه های اجتماعی نویسنده:
https://www.instagram.com/haviweb/
حاوی وب
رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • دانلود کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا دانلود کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
  • ۵ ابزار نهایی بازاریابی محتوا ۵ ابزار نهایی بازاریابی محتوا سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵
  • ۶ تعریف موثر از بازاریابی محتوا ۶ تعریف موثر از بازاریابی محتوا پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵
  • داستان سرایی در مورد برند: ۱۰ مرحله برای آغاز بازاریابی محتوا چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵
  • چگونه ۴ استارتاپ توانستند کسب و کار خود را از طریق بازاریابی محتوا با موفقیت آغاز کنند چگونه ۴ استارتاپ توانستند کسب و کار خود را از طریق بازاریابی محتوا با موفقیت آغاز کنند سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code