عضویت ورود

چارچوب بازاریابی محتوا: داستان - حاوی وب

چارچوب بازاریابی محتوا: داستان

 

توسعه و ایجاد محتوا در استراتژی بازاریابی محتوای ما، همان توسعه و ایجاد داستان‌های ما است. این ما هستیم که ایده‌های بزرگ را ارائه می‌دهیم. این تجربه‌های متمایز هستند که قصد داریم ایجاد کنیم. این کاری است که ما واقعا برای گذران زندگی انجام می‌دهیم. برای بهترین و بدترین‌ها – به همین سادگی.

 

قرار نیست داستان‌سرایی یک ابزار «فروش» باشد، داستان‌سرایی یک روش ایجاد ارتباطات قوی با مشتریان شما و ایجاد اجتماعی از مشتریان وفادار به مرور زمان است. داستان شما مشخص می‌کند که اشتیاق شما چه هستند و به عنوان پایه و اساس همه توسعه‌های محتوا در آینده عمل می‌کند.

 

چارچوب بازاریابی محتوا: داستان

 

یک روش برای مشخص کردن داستان شرکت‌تان، استفاده از نمودار سفر قهرمان برند است. این نمودار به شما کمک می‌کند ساختاری را توسعه دهید که می‌توان از آن در آغاز یک بازاریابی محتوای کوچک استفاده کرد – یا بتوان از آن در طول کل استراتژی بازاریابی محتوا در شرکت استفاده کرد.

 

در زیر پست‌های بیشتری را مشاهده می‌کنید که می‌توانند به شما در ایجاد داستان سازمان‌تان کمک کنند:

 

ـ داستان‌سرایی برند: چرا کلمات به اندازه طراحی اهمیت دارند؟

 

ـ داستان‌سرایی برند داده‌محور: ۶ مرحله برای ایجاد یک داستان معتبر

 

ـ آموزه‌های داستان‌سرایی برند از پروژه محتوای ۲۰/۲۰

 

ـ پنج آموزه داستان‌سرایی برند که می‌توانیم از Facebook Stories بیاموزیم

 

ـ توسعه پایه و اساس محتوا با رابرت رز (مصاحبه)

 

ـ هفت آموزه داستان‌سرایی که می‌توانید از ران هاوارد بیاموزید

 

 

 

چارچوب بازاریابی محتوا: داستان

 

 

داستان در ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوای موفق سومین مرحله است. برای آموزش تکمیلی از ویدئوهای آموزشی و کتابخانه حاوی‌وب استفاده کنید.

  • ۸ به روز رسانی که باید با فالوورهای رسانه ی اجتماعی خود به اشتراک بگذارید ۸ به روز رسانی که باید با فالوورهای رسانه ی اجتماعی خود به اشتراک بگذارید یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی (Content Marketing: Blogs)+ویدئو چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • داستان سرایی در مورد برند: ۱۰ مرحله برای آغاز بازاریابی محتوا چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵
  • آغاز به کار با بازاریابی محتوا آغاز به کار با بازاریابی محتوا پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • چگونه یک صفحه هدف را بهینه‌سازی کنیم چگونه یک صفحه هدف را بهینه‌سازی کنیم چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵
  • چگونه هزینه‌های بازاریابی محتوا را توجیه کنیم؟ چگونه هزینه‌های بازاریابی محتوا را توجیه کنیم؟ پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده