عضویت ورود

چارچوب بازاریابی محتوا: ارزیابی - حاوی وب

slid
حاوی وب

چارچوب بازاریابی محتوا: ارزیابی

منتشر شده توسط حاوی وب

چارچوب بازاریابی محتوا: ارزیابی

برای بازاریابی محتوا فصل طولانی ای در پیش است. احتمال خیلی زیادی برای شکست وجود دارد و باید هم وجود داشته باشد – چون هر چه بیشتر شکست بخوریم سریع تر یاد می گیریم و با محیط های جدید سازگاری می یابد.

ارزیابی در پایان چارچوب انجام می شود، اما برای خیلی ها، در آعاز، وسط و پایان(و هر جایی در بین این سه بازه) از فرآیند بازاریابی محتوا انجام می شود… و آسان هم نیست.

چارچوب بازاریابی محتوا: ارزیابی

اگر می خواهید بفهمید چه چیزی را باید ارزیابی کنید، پس کتاب الکترونیکی راهنمایی برای ۴ نوع از معیارهای بازاریابی محتوا را بررسی کنید.

فقط چون می توانید تقریبا هر چیزی را این روز ها ارزیابی کنید، دلیل نمی شود که حتما این کار را بکنید. معیارها می توانند گیج کننده باشند، پس ابتدا، چند پایه و اساس را در مورد چیزی که باید بر اون تمرکز کنید یاد بگیرید:

سپس، درک کنید که دیگر شرکت ها چگونه بازاریابی محتوا را ارزیابی می کنند:

سپس، یاد بگیرید از قالب ها و چک لیست ها برای پیگیری بهتر آنچه باید ارزیابی کنید استفاده کنید:

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • هشت KPI برای ارزیابی بازاریابی محتوا هشت KPI برای ارزیابی بازاریابی محتوا یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵
  • چگونه به ازای هر بازدید کننده، بازدید های صفحه ی خود را افزایش دهیم چگونه به ازای هر بازدید کننده، بازدید های صفحه ی خود را افزایش دهیم ( بخش دوم ) چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶
  • هفت استراتژی بازاریابی اینترنتی هفت استراتژی بازاریابی اینترنتی سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵
  • ۷ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از ران هاوارد آموخت ۷ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از ران هاوارد آموخت یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵
  • هفت هدف تجاری بازاریابی محتوا: بازاریابی ربایشی دیگر جواب نمی‌دهد هفت هدف تجاری بازاریابی محتوا: بازاریابی ربایشی دیگر جواب نمی‌دهد + اینفوگرافیک پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • چطور از بروز چهار اشتباه در مورد شخصیت خریدار جلوگیری کنیم چطور از بروز چهار اشتباه در مورد شخصیت خریدار جلوگیری کنیم شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵