عضویت ورود

چارچوب بازاریابی محتوا: ارزیابی - حاوی وب

چارچوب بازاریابی محتوا: ارزیابی

برای بازاریابی محتوا فصل طولانی ای در پیش است. احتمال خیلی زیادی برای شکست وجود دارد و باید هم وجود داشته باشد – چون هر چه بیشتر شکست بخوریم سریع تر یاد می گیریم و با محیط های جدید سازگاری می یابد.

ارزیابی در پایان چارچوب انجام می شود، اما برای خیلی ها، در آعاز، وسط و پایان(و هر جایی در بین این سه بازه) از فرآیند بازاریابی محتوا انجام می شود… و آسان هم نیست.

چارچوب بازاریابی محتوا: ارزیابی

اگر می خواهید بفهمید چه چیزی را باید ارزیابی کنید، پس کتاب الکترونیکی راهنمایی برای ۴ نوع از معیارهای بازاریابی محتوا را بررسی کنید.

فقط چون می توانید تقریبا هر چیزی را این روز ها ارزیابی کنید، دلیل نمی شود که حتما این کار را بکنید. معیارها می توانند گیج کننده باشند، پس ابتدا، چند پایه و اساس را در مورد چیزی که باید بر اون تمرکز کنید یاد بگیرید:

 

سپس، درک کنید که دیگر شرکت ها چگونه بازاریابی محتوا را ارزیابی می کنند:

 

سپس، یاد بگیرید از قالب ها و چک لیست ها برای پیگیری بهتر آنچه باید ارزیابی کنید استفاده کنید:

  • معیارهای بازاریابی محتوا: چگونه به جای عکس العمل دست به عمل بزنیم
  • چک لیستی برای ارزیابی موفقیت بازاریابی محتوا خود
  • ۵ روش برای ارزیابی درگیری طرفداران فیسبوک
  • چگونه ارزش پادکست های بازاریابی محتوا را ارزیابی کنیم
  • ۱۲۰ مهم ترین چیزی که لازم است برای بهبود بازاریابی محتوای خود بدانید شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵
  • چارچوب بازاریابی محتوا: مخاطب خاص چارچوب بازاریابی محتوا: مخاطب خاص یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • یک چارچوب ساده برای ایجاد تیم بازاریابی رسانه های اجتماعی یک چارچوب ساده برای ایجاد تیم بازاریابی رسانه های اجتماعی سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵
  • هفت گام قبل از توزیع و نشر محتوا هفت گام قبل از توزیع و نشر محتوا یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵
  • چگونه پادکست بسازیم چگونه پادکست بسازیم سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵
  • چارچوب بازاریابی محتوا: داستان چارچوب بازاریابی محتوا: داستان پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵