عضویت ورود

نگاهی عمیق به خلق و بهره‌گیری از شخصیت‌های خریدار B2B با Ardath Albee - حاوی وب

نگاهی عمیق به خلق و بهره‌گیری از شخصیت‌های خریدار B2B با Ardath Albee

بعد از آنکه شاهد ارائه محتوای هوشمندانه و تیزبینانه آردت در کنفرانس جهان بازاریابی محتوای سال ۲۰۱۱ بودم، از اینکه فرصتی دست داده تا با وی مصاحبه‌ای کنم برای برنامه رادیویی «۳۶۰ بازاریابی محتوا»، بسیار هیجان‌زده بودم.

آردت تجربه بیش از دو دهه فروش و بازاریابی و رویکردی عمیق نسبت به چگونگی خلق یک شخصیت خریدار دارد. وی به‌عنوان یک حرفه‌ای تمام‌عیار در امر محتوا این موضوع را در برنامه رادیویی ما باز می‌کند. حتماً سری به وبلاگ تعاملات بازاریابی و کتاب آردت با عنوان استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی برای فروش مجموعه بزنید. همیشه باهوش و نکته‌سنج باشید، مثل آردت. در این مصاحبه آردت به سوالات زیر پاسخ می‌دهد:

- شخصیت خریدار دقیقاً چیست؟

- برای راهیابی به دل خریدار محتوای خود، چه سوالاتی باید بپرسم؟

- خریداران شما چه چیزی را باید بدانند که خودشان نمی‌دانند؟

- چرا جلب‌نظر مساعد مشتری در روند بازاریابی محتوا اهمیتی معکوس دارد؟

- آیا شما با مجبور کردن خریداران خود به پرداخت پول برای محتوای خود، آن‌ها را می‌پرانید؟

- چرا برای بازاریابان انقدر مهم است که همیشه در صدر حیطه فعالیت خود قرار گیرند؟

 

متن پیاده شده مصاحبه را در ادامه بخوانید.

پاملا: به برنامه رادیویی امروز ما در ۳۶۰ بازاریابی محتوا خوش آمدید. مهمان ویژه‌ای داریم، آردت آلبی. وی مدیرعامل Marketing Interactions است که در ایالت کالیفرنیا قرار دارد. ما در ایالت مینه‌سوتا این مصاحبه را انجام می‌دهیم و من بسیار هیجان‌زده‌ام.

به برنامه ما خوش آمدی آردت. تو نویسنده هم هستی و کتابی با عنوان استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی برای فروش مجموعه داری. فکر کنم قرار است حسابی وارد جزئیات این موضوع هم شویم. به برنامه ما خوش آمدی.

آردت:

دوست گرامی،

 دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای ویژه حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو ویژه شوید.

  • طرح کلی بازاریابی محتوا طرح کلی بازاریابی محتوا پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • هفت گام قبل از توزیع و نشر محتوا هفت گام قبل از توزیع و نشر محتوا یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا کلید رشد برند شخصی شما است یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵
  • کتاب استراژی کاربردی بازاریابی محتوا دانلود کتاب استراتژی کاربردی بازاریابی محتوا شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
  • ارزیابی بازاریابی محتوا به ورای افسانه های ارزیابی بازاریابی محتوا نگاه کنید پنج شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵
  • ۷ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از ران هاوارد آموخت ۷ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از ران هاوارد آموخت یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده