عضویت ورود

دانلود کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا

 

 

 

دانلود کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا

 

عنوان: ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا

نویسنده: content marketing institute

تعداد صفحات: ۲۸ صفحه

بخشی از کتاب:

 

راهنمایی‌های رسانه اجتماعی: یک راهنما مرجع برای بازاریابان محتوا

 

بازاریابی محتوا و رسانه اجتماعی تیم خوبی تشکیل می‌دهند، درست مثل لورل و هاردی، وودوارد و برنشتاین، و جوردن و پیپن.

هیچ استراتژی بازاریابی محتوایی بدون یک استراتژی رسانه اجتماعی قوی کامل نیست. همان‌طور که جی بر می‌گوید، رسانه اجتماعی سوخت مورد نیاز برای پیش بردن محتوای شما است.

 

این کتاب دیجیتالی شامل مجموعه‌ای از بهترین تمرین‌ها برای برترین کانال‌های رسانه اجتماعی‌ای است که بازاریابان محتوا از آن برای دستیابی به مخاطبان استفاده می‌کنند، همچنین شامل نمونه و مثال‌هایی از برندهایی است که در رسانه اجتماعی به موفقیت رسیدند. در این کتاب ما موارد زیر را پوشش می‌دهیم:

 

 

  • شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک، توییتر، گوگل پلاس و لینکدین

 

  • کانال‌های ویدئویی مثل یوتیوب و ویمئو

 

  • سایت‌های اشتراک‌گذاری تصاویر مثل اینستاگرام و فلیکر

 

  • جوامع آنلاینی مثل Pinterest، Foutsquare و Quora

 

  • سایت‌های اشتراک‌گذاری محتوا مثل Tumblr، StumbleUpon و SlideShare

ابتدا اجازه دهید نگاهی بیندازیم به شبکه‌های اجتماعی که همه عاشقشان هستیم و ارتباط نزدیکی با آن‌ها داریم داریم داشته باشیم.

 منبع 

 

 

 دانلود کتاب در ادامه مطلب

 

Haviweb

“حاوی وب” ناشر دیجیتال و برگزار کننده دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ.

  • راهنمای ابتدایی برای گردآوری محتوای تعاملی راهنمای ابتدایی برای گردآوری محتوای تعاملی جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
  • چگونه ۴ استارتاپ توانستند کسب و کار خود را از طریق بازاریابی محتوا با موفقیت آغاز کنند چگونه ۴ استارتاپ توانستند کسب و کار خود را از طریق بازاریابی محتوا با موفقیت آغاز کنند سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
  • ۵ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از داستان های فیسبوک یاد بگیریم ۵ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از داستان های فیسبوک یاد بگیریم یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵
  • آموزشی اصول و مبانی بازاریابی محتوا، بازاریابی محتوا ، آموزش و تولید کتاب ، فایل ویدئویی و پادکست آموزشی اصول و مبانی بازاریابی محتوا (Content Marketing Fundamentals)+ آموزش ویدئویی چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۸استراتژی تولید محتوا در سال ۲۰۱۷ ۸استراتژی تولید محتوا در سال ۲۰۱۷ شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
  • چارچوب بازاریابی محتوا: مخاطب خاص چارچوب بازاریابی محتوا: مخاطب خاص یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code