عضویت ورود

دانلود کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا - حاوی وب

دانلود کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا

 

 

 

دانلود کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا

 

عنوان: ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا

نویسنده: content marketing institute

تعداد صفحات: ۲۸ صفحه

بخشی از کتاب:

 

راهنمایی‌های رسانه اجتماعی: یک راهنما مرجع برای بازاریابان محتوا

 

بازاریابی محتوا و رسانه اجتماعی تیم خوبی تشکیل می‌دهند، درست مثل لورل و هاردی، وودوارد و برنشتاین، و جوردن و پیپن.

هیچ استراتژی بازاریابی محتوایی بدون یک استراتژی رسانه اجتماعی قوی کامل نیست. همان‌طور که جی بر می‌گوید، رسانه اجتماعی سوخت مورد نیاز برای پیش بردن محتوای شما است.

 

این کتاب دیجیتالی شامل مجموعه‌ای از بهترین تمرین‌ها برای برترین کانال‌های رسانه اجتماعی‌ای است که بازاریابان محتوا از آن برای دستیابی به مخاطبان استفاده می‌کنند، همچنین شامل نمونه و مثال‌هایی از برندهایی است که در رسانه اجتماعی به موفقیت رسیدند. در این کتاب ما موارد زیر را پوشش می‌دهیم:

 

 

  • شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک، توییتر، گوگل پلاس و لینکدین

 

  • کانال‌های ویدئویی مثل یوتیوب و ویمئو

 

  • سایت‌های اشتراک‌گذاری تصاویر مثل اینستاگرام و فلیکر

 

  • جوامع آنلاینی مثل Pinterest، Foutsquare و Quora

 

  • سایت‌های اشتراک‌گذاری محتوا مثل Tumblr، StumbleUpon و SlideShare

ابتدا اجازه دهید نگاهی بیندازیم به شبکه‌های اجتماعی که همه عاشقشان هستیم و ارتباط نزدیکی با آن‌ها داریم داریم داشته باشیم.

 منبع 

 

 

 دانلود کتاب در ادامه مطلب

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • محتوای عالی از پرسش های عالی شروع می شود: نکاتی برای پرسش سوالات درست یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
  • 5 استارتاپ که در بازاریابی محتوا بهترین هستند ۵ استارتاپ که در بازاریابی محتوا بهترین هستند چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵
  • قوانین اصلی سئو که گوگل از آن‌ها غفلت نمی‌کند قوانین اصلی سئو که گوگل از آن‌ها غفلت نمی‌کند یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵
  • چگونه شبکه های اجتماعی را در روند بازاریابی محتوا وارد کنیم چگونه شبکه های اجتماعی را در روند بازاریابی محتوا وارد کنیم پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • داستان‌سرایی برند: چرا کلمه به اندازه تصویر اهمیت دارد؟ داستان‌سرایی برند: چرا کلمه به اندازه تصویر اهمیت دارد؟ پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵
  • ۵ استراتژی محتوایی برای برندهای ملال‌آور ۵ استراتژی محتوایی برای برندهای ملال‌آور سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده