با ما ارتباط برقرار کن

کتاب

دانلود کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا

Haviweb

منتشر شده

روی

دانلود کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا

دانلود کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا

 

 

 

دانلود کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا

 

عنوان: ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا

نویسنده: content marketing institute

تعداد صفحات: ۲۸ صفحه

بخشی از کتاب:

 

راهنمایی‌های رسانه اجتماعی: یک راهنما مرجع برای بازاریابان محتوا

 

بازاریابی محتوا و رسانه اجتماعی تیم خوبی تشکیل می‌دهند، درست مثل لورل و هاردی، وودوارد و برنشتاین، و جوردن و پیپن.

هیچ استراتژی بازاریابی محتوایی بدون یک استراتژی رسانه اجتماعی قوی کامل نیست. همان‌طور که جی بر می‌گوید، رسانه اجتماعی سوخت مورد نیاز برای پیش بردن محتوای شما است.

 

این کتاب دیجیتالی شامل مجموعه‌ای از بهترین تمرین‌ها برای برترین کانال‌های رسانه اجتماعی‌ای است که بازاریابان محتوا از آن برای دستیابی به مخاطبان استفاده می‌کنند، همچنین شامل نمونه و مثال‌هایی از برندهایی است که در رسانه اجتماعی به موفقیت رسیدند. در این کتاب ما موارد زیر را پوشش می‌دهیم:

 

 

  • شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک، توییتر، گوگل پلاس و لینکدین

 

  • کانال‌های ویدئویی مثل یوتیوب و ویمئو

 

  • سایت‌های اشتراک‌گذاری تصاویر مثل اینستاگرام و فلیکر

 

  • جوامع آنلاینی مثل Pinterest، Foutsquare و Quora

 

  • سایت‌های اشتراک‌گذاری محتوا مثل Tumblr، StumbleUpon و SlideShare

ابتدا اجازه دهید نگاهی بیندازیم به شبکه‌های اجتماعی که همه عاشقشان هستیم و ارتباط نزدیکی با آن‌ها داریم داریم داشته باشیم.

 منبع 

 

 

 دانلود کتاب در ادامه مطلب

 

ادامه ی خواندن
برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

10 + 6 =

آگهی بازاريابي محتوا