عضویت ورود

دانلود کتاب راهنمای کوچک ست گادین برای ایجاد یک وب‌سایت موثر

 

دانلود کتاب راهنمای کوچک ست گادین برای ایجاد یک وب‌سایت موثر

 

عنوان: راهنمای کوچک ست گادین برای ایجاد یک وب‌سایت موثر 

نویسنده: seth godin

تعداد صفحات: ۴۱ صفحه

بخشی از کتاب:

هدف بزرگ: یک وب‌سایت باید چه کارهایی انجام دهد

 

هدف بزرگ شماره ۱

 

یک وب‌سایت حداقل باید یکی از دو کار زیر را انجام دهد، اما ممکن است هر دو را نیز انجام دهد:

  • تبدیل یک غریبه به دوست و یک دوست به غریبه.
  • اطلاع‌رسانی و صحبت به گونه‌ای که بتواند مردم را قانع کند تا داستان شما را باور کنند.

 

هدف بزرگ شماره ۲

 

یک وب‌سایت در لحظاتی بعد از اینکه شخصی آن را دید، تنها می‌تواند باعث ۴ چیز شود:

 

  • فرد کلیک می کند و به جایی می رود که شما می خواهید برود؛

 

  • فرد کلیک می کند و به شما این اجازه را می دهد که او را از طریق شماره ی تلفن یا ایمیل همراهی کنید؛

 

  • فرد کلیک می کند و چیزی می خرد؛

 

  • فرد از طریق کلیک بر روی یک لینک، وبلاگ، تلفن کردن یا صحبت کردن به دوستان و آشنایانش در مورد وبسایت اطلاع می دهد.

همین.

اگر سایت شما سعی دارد بیشتر از این کاری بکند، پس دارید وقت و سرمایه خود و مهم‌تر از آن، تمرکز خود را تلف می‌کنید.

در این راهنما، ما با هدف بزرگ شماره ۱ شروع می‌کنیم، چون هدف، شماره ۱ است.

 منبع 

 

دانلود در ادامه مطلب

 

Haviweb

“حاوی وب” ناشر دیجیتال و برگزار کننده دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ.

همچنین بخوانید  چگونه تلگرام می تواند یک کانال بازاریابی اینترنتی باشد؟

  • ۵ ابزار نهایی بازاریابی محتوا ۵ ابزار نهایی بازاریابی محتوا سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵
  • ۸ پیشنهاد برای یک تجارت آنلاین موفق ۸ پیشنهاد برای یک تجارت آنلاین موفق چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶
  • نگاهی عمیق به خلق و بهره‌گیری از شخصیت‌های خریدار B2B با Ardath Albee نگاهی عمیق به خلق و بهره‌گیری از شخصیت‌های خریدار B2B با Ardath Albee یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • هفت راه برای تحقیق خریدار خود در زمینه بازاریابی محتوا هفت راه برای تحقیق خریدار خود در زمینه بازاریابی محتوا یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا چگونه ارزش بازاریابی محتوا را تشریح کنیم؟ (بازاریابی محتوا در مقابل بازاریابی سنتی) پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا داستان سرایی در مورد برند: ۱۰ مرحله برای آغاز بازاریابی محتوا چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code