عضویت ورود

دانلود کتاب راهنمای کوچک ست گادین برای ایجاد یک وب‌سایت موثر - حاوی وب

دانلود کتاب راهنمای کوچک ست گادین برای ایجاد یک وب‌سایت موثر

 

دانلود کتاب راهنمای کوچک ست گادین برای ایجاد یک وب‌سایت موثر

 

عنوان: راهنمای کوچک ست گادین برای ایجاد یک وب‌سایت موثر 

نویسنده: seth godin

تعداد صفحات: ۴۱ صفحه

بخشی از کتاب:

هدف بزرگ: یک وب‌سایت باید چه کارهایی انجام دهد

 

هدف بزرگ شماره ۱

 

یک وب‌سایت حداقل باید یکی از دو کار زیر را انجام دهد، اما ممکن است هر دو را نیز انجام دهد:

  • تبدیل یک غریبه به دوست و یک دوست به غریبه.
  • اطلاع‌رسانی و صحبت به گونه‌ای که بتواند مردم را قانع کند تا داستان شما را باور کنند.

 

هدف بزرگ شماره ۲

 

یک وب‌سایت در لحظاتی بعد از اینکه شخصی آن را دید، تنها می‌تواند باعث ۴ چیز شود:

 

  • فرد کلیک می کند و به جایی می رود که شما می خواهید برود؛

 

  • فرد کلیک می کند و به شما این اجازه را می دهد که او را از طریق شماره ی تلفن یا ایمیل همراهی کنید؛

 

  • فرد کلیک می کند و چیزی می خرد؛

 

  • فرد از طریق کلیک بر روی یک لینک، وبلاگ، تلفن کردن یا صحبت کردن به دوستان و آشنایانش در مورد وبسایت اطلاع می دهد.

همین.

اگر سایت شما سعی دارد بیشتر از این کاری بکند، پس دارید وقت و سرمایه خود و مهم‌تر از آن، تمرکز خود را تلف می‌کنید.

در این راهنما، ما با هدف بزرگ شماره ۱ شروع می‌کنیم، چون هدف، شماره ۱ است.

 منبع 

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • چگونه شبکه های اجتماعی را در روند بازاریابی محتوا وارد کنیم چگونه شبکه های اجتماعی را در روند بازاریابی محتوا وارد کنیم پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • چگونه یک صفحه هدف را بهینه‌سازی کنیم چگونه یک صفحه هدف را بهینه‌سازی کنیم چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵
  • سه پرسش اساسی که باید قبل از راه‌اندازی بازاریابی محتوای شرکتی از خود بپرسیم سه پرسش اساسی که باید قبل از راه‌اندازی بازاریابی محتوای شرکتی از خود بپرسیم پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • دوره اصول و مبانی بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing Basics) + ویدئو دوره اصول و مبانی بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing Basics) + ویدئو جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵
  • دانلود کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا دانلود کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
  • چارچوب بازاریابی محتوا: داستان چارچوب بازاریابی محتوا: داستان پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده