عضویت ورود

دانلود کتاب راهنمای کوچک ست گادین برای ایجاد یک وب‌سایت موثر - حاوی وب

ok

دانلود کتاب راهنمای کوچک ست گادین برای ایجاد یک وب‌سایت موثر

 

دانلود کتاب راهنمای کوچک ست گادین برای ایجاد یک وب‌سایت موثر

 

عنوان: راهنمای کوچک ست گادین برای ایجاد یک وب‌سایت موثر 

نویسنده: seth godin

تعداد صفحات: ۴۱ صفحه

بخشی از کتاب:

هدف بزرگ: یک وب‌سایت باید چه کارهایی انجام دهد

 

هدف بزرگ شماره ۱

 

یک وب‌سایت حداقل باید یکی از دو کار زیر را انجام دهد، اما ممکن است هر دو را نیز انجام دهد:

  • تبدیل یک غریبه به دوست و یک دوست به غریبه.
  • اطلاع‌رسانی و صحبت به گونه‌ای که بتواند مردم را قانع کند تا داستان شما را باور کنند.

 

هدف بزرگ شماره ۲

 

یک وب‌سایت در لحظاتی بعد از اینکه شخصی آن را دید، تنها می‌تواند باعث ۴ چیز شود:

 

  • فرد کلیک می کند و به جایی می رود که شما می خواهید برود؛

 

  • فرد کلیک می کند و به شما این اجازه را می دهد که او را از طریق شماره ی تلفن یا ایمیل همراهی کنید؛

 

  • فرد کلیک می کند و چیزی می خرد؛

 

  • فرد از طریق کلیک بر روی یک لینک، وبلاگ، تلفن کردن یا صحبت کردن به دوستان و آشنایانش در مورد وبسایت اطلاع می دهد.

همین.

اگر سایت شما سعی دارد بیشتر از این کاری بکند، پس دارید وقت و سرمایه خود و مهم‌تر از آن، تمرکز خود را تلف می‌کنید.

در این راهنما، ما با هدف بزرگ شماره ۱ شروع می‌کنیم، چون هدف، شماره ۱ است.

 منبع 

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 

حاوی وب

حاوی وب

شرکت داده‌گستر مهر کوثر (حاوی وب) دارای مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، می‌کوشد با تولید محتوای فارسی از معتبرترین منابع روز جهان در حوزه بازاریابی و تبلیغات دیجیتال به ارتقای سطح دانش و مهارت علاقه‌مندان یاری رساند.
شبکه های اجتماعی نویسنده:
https://www.instagram.com/haviweb/
حاوی وب
رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • راهنمای ابتدایی برای گردآوری محتوای تعاملی راهنمای ابتدایی برای گردآوری محتوای تعاملی جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی دوره بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی (Content Marketing: Blogs)+ویدئو یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا کلید رشد برند شخصی شما است یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵
  • دوره اصول و مبانی بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing Basics) + ویدئو دوره اصول و مبانی بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing Basics) + ویدئو جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵
  • چگونه یک صفحه هدف را بهینه‌سازی کنیم چگونه یک صفحه هدف را بهینه‌سازی کنیم چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا در مقابل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: تفاوت در چیست؟ بازاریابی محتوا در مقابل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: تفاوت در چیست؟ پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code