عضویت ورود

 

 

عنوان: برنامه بازاریابی محتوای خود را راه‌اندازی کنید

نویسنده: content marketing institute

تعداد صفحات: ۴۴ صفحه

بخشی از کتاب:

 

چرا باید یک برنامه بازاریابی محتوا منتشر کنید؟

 

بازاریابی محتوا و تجربه‌های محتوامحور ثابت کرده‌اند که روش‌های جدید بسیار قدرتمندی برای بازاریابان به منظور ایجاد ارزش برای کسب‌و‌کار محسوب می‌شوند. ایده درگیر کردن مشتری برای جذب وی به برند از طریق آموزش و آگاهی یک مدل جدیداست برای غنی‌ کردن ارتباط و تعامل با او.

 

مشکل این است که اگرچه مشتریان درگیر شده‌اند و بازاریابی تجربه‌محور را پذیرفته‌اند، اما بازاریابان خودشان لزوما به دنبال بینش، فرآیند و روش‌های مخصوص به خود نیستند.

 

در بیشتر سازمان‌ها محتوا هم کار همه است، هم کار هیچکس نیست. با محتوا اغب به‌عنوان پروژه‌ای رفتار می‌شود که تجارب کسب‌و‌کار هم همراه آن هست، نه به‌عنوان فرآیندی که باید برای هر عملکرد سازمان به‌عنوان یک کل به کار گرفته شود.

 

بازاریابی محتوامحور همان عملکرد متمایز کسب‌و‌کار است.

 منبع 

 

دانلود در ادامه مطلب

 


 

 

Haviweb

“حاوی وب” ناشر دیجیتال و برگزار کننده دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ.

  • بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی ، بازاریابی محتوا ، آموزش و تولید کتاب ، فایل ویدئویی و پادکست بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی (Content Marketing: Blogs)+ویدئو چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • چارچوب بازاریابی محتوا: مخاطب خاص چارچوب بازاریابی محتوا: مخاطب خاص یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • قوانین اصلی سئو که گوگل از آن‌ها غفلت نمی‌کند قوانین اصلی سئو که گوگل از آن‌ها غفلت نمی‌کند یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵
  • آموزه های داستان سرایی برند از پروژه محتوای ۲۰/۲۰ آموزه های داستان سرایی برند از پروژه محتوای ۲۰/۲۰ چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵
  • ارزیابی بازاریابی محتوا به ورای افسانه های ارزیابی بازاریابی محتوا نگاه کنید پنج شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا چگونه ارزش بازاریابی محتوا را تشریح کنیم؟ (بازاریابی محتوا در مقابل بازاریابی سنتی) پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code