عضویت ورود

 

 

عنوان: برنامه بازاریابی محتوای خود را راه‌اندازی کنید

نویسنده: content marketing institute

تعداد صفحات: ۴۴ صفحه

بخشی از کتاب:

 

چرا باید یک برنامه بازاریابی محتوا منتشر کنید؟

 

بازاریابی محتوا و تجربه‌های محتوامحور ثابت کرده‌اند که روش‌های جدید بسیار قدرتمندی برای بازاریابان به منظور ایجاد ارزش برای کسب‌و‌کار محسوب می‌شوند. ایده درگیر کردن مشتری برای جذب وی به برند از طریق آموزش و آگاهی یک مدل جدیداست برای غنی‌ کردن ارتباط و تعامل با او.

 

مشکل این است که اگرچه مشتریان درگیر شده‌اند و بازاریابی تجربه‌محور را پذیرفته‌اند، اما بازاریابان خودشان لزوما به دنبال بینش، فرآیند و روش‌های مخصوص به خود نیستند.

 

در بیشتر سازمان‌ها محتوا هم کار همه است، هم کار هیچکس نیست. با محتوا اغب به‌عنوان پروژه‌ای رفتار می‌شود که تجارب کسب‌و‌کار هم همراه آن هست، نه به‌عنوان فرآیندی که باید برای هر عملکرد سازمان به‌عنوان یک کل به کار گرفته شود.

 

بازاریابی محتوامحور همان عملکرد متمایز کسب‌و‌کار است.

 منبع 

 

دانلود در ادامه مطلب

 


 

 

Haviweb

"حاوی وب" ناشر دیجیتال و برگزار کننده دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ.

  • اگر می خواهید مخاطبانتان عاشق شما شوند، یک ویدئو برای آنها بفرستید اگر می خواهید مخاطبانتان عاشق شما شوند، یک ویدئو برای آنها بفرستید سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
  • بهبود بازاریابی محتوای مهم ترین چیزی که لازم است برای بهبود بازاریابی محتوای خود بدانید شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵
  • ۱۰ نکته برای تولید محتوایی که نرخ تبدیل بالایی دارد ۱۰ نکته برای تولید محتوایی که نرخ تبدیل بالایی دارد شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • هفت هدف تجاری بازاریابی محتوا: بازاریابی ربایشی دیگر جواب نمی‌دهد هفت هدف تجاری بازاریابی محتوا: بازاریابی ربایشی دیگر جواب نمی‌دهد + اینفوگرافیک پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • برنامه‌ریزی برای تیم بازاریابی محتوا: نقش‌های اصلی و اطلاعات حقوقی برنامه‌ریزی برای تیم بازاریابی محتوا: نقش‌های اصلی و اطلاعات حقوقی یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی دوره بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی (Content Marketing: Blogs)+ویدئو یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code