عضویت ورود

دوره وبلاگ‌نویسی برای کسب‌و‌کار خود (Blogging for Your Business)+ ویدئویی

 

هدف از برگزاری این دوره کمک به شما برای آمادگی، برنامه‌ریزی و پیش بردن یک استراتژی در راستای ایجاد وبلاگی است که قرار است مروج و حامی کسب‌و‌کار شما باشد. وبلاگ‌نویسی می‌تواند ابزاری مفید در استراتژی بازاریابی به‌شمار آید و چنانچه درست صورت گیرد، می‌‌تواند به منزله ملاقات گاهی بین کسب‌و‌کار و مشتریان آن در نظر گرفته شود. در طول این دوره، ما از طریق پنج مرحله به شما کمک خواهیم کرد تا مقدمات کار را بچینید و دست آخر از ایده وبلاگ تجاری به واقعیت عینی و کاربردی آن برسید. چنانچه در حال حاضر وبلاگ دارید نیز می‌توانید طی این دوره آن را بازبینی کرده و موثرترش کنید.

 

در قدم نخست، نگاهی می‌اندازیم به نحوه تعیین اهداف و انتظارات و ساخت تام لاین برای برآوردن این اهداف. در ادامه راجع‌به بحث استراتژی، هم برای تولید محتوا و هم بازاریابی و نحوه سنجش میزان موفقیت را خواهیم داشت. سپس نگاهی به گزینه‌های خود در حوزه فناوری خواهیم داشت تا بفهمیم کدام‌یک می‌توانند برای وبلاگ ما موثر و کاربردی باشند. بعد عیمقاً وارد بحث تولید محتوا شده و نگاهی می‌کنیم به نحوه مدیریت یک وبلاگ و تولید محتوای باکیفیت به واسطه اعمال نفوذ کارشناسان زبده در شرکت. در نهایت می‌رویم سراغ یک‌دست‌سازی هویت شرکت موجود و برنامه‌ریزی برای انتشار وبلاگ.

 

داشتن یک وبلاگ تجاری، می‌تواند عامل قدرتمندی به پکیج بازاریابی آنلاین شما اضافه  کند. به واسطه هدف‌گذاری‌ها و یک استراتژی مشخص و واضح، تولید محتوای باکیفیت و استفاده از تکنولوژی‌های در دسترس، یک وبلاگ تجاری می‌تواند نماینده کسب‌و‌کار شما در فضای مجازی باشد. بسیار خوشحال هستم که قرار است شما را در مسیر رسیدن به یک وبلاگ موفق تجاری راهنمایی کنم. پیش به سوی وبلاگ‌نویسی برای کسب‌و‌کار.

Marten Rand-Hendriksen

 

همچنین بخوانید  چگونه از قِبَل محتوا محصول بفروشید؟

موضوعات

 

  • چرا برای کسب‌و‌کار وبلاگ بزنیم؟

 

  • اهداف وبلاگ خود را تعیین کنید

 

  • برای تعیین دامنه وبلاگ خود تصمیم بگیرید

 

  • انتخاب یک پلت‌فرم

 

  • تولید یک استراتژی محتوا

 

  • طراحی وبلاگ

 

  • زمان‌بندی پست‌ها

 

  • ترویج و تبلیغ پست‌ها از طریق فیس‌بوک، توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی

 

 

وبلاگ‌نویسی برای کسب‌و‌کار خود (Blogging for Your Business)

 

شما را با روند برنامه‌ریزی برای وبلاگ زدن به‌عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی کسب‌و‌کارتان آشنا می‌کند. Morten Rand-Hendriksen در مقام مولف، با ارائه رویکردی ساختارمند روند برنامه‌ریزی را به مراحل مجزایی تقسیم می‌کند که وظایف و تصمیم‌گیری‌های خاص خود را شامل می‌شود. طی گذراندن این دوره، شما نکات کلیدی مربوط به تصمیم‌گیری، برترین اقدامات و مشاوره‌های کارشناسی را دریافت می‌کنید که همه این عوامل دست‌به‌دست هم به ارتقای کسب‌و‌کار شما و حضور آنلاین آن یاری می‌رساند. دوره مذکور همچنین نحوه هدف‌گذاری، اعطای مسئولیت‌ها، یافتن محتوای جایگزین، جذب عوامل جدید و تصمیم‌گیری در حوزه فناوری را را به شما آموزش می‌دهد.

 

  • ۲۷ جلسه آموزشی کامل تصویری
  • زمان دوره: ۱ ساعت و ۲۷ دقیقه

 

درس اول: چرا برای کسب‌و‌کار وبلاگ بزنیم؟

 

 

 

درس دوم: اهداف وبلاگ خود را تعیین کنید

 

 

درس سوم: چرا برای کسب‌و‌کار وبلاگ بزنیم؟

 

 

 

درس چهارم: اهداف وبلاگ خود را تعیین کنید.

 

 

 


 برای دیدن ادامه ویدئوها کلیک کنید


 

 

 

Haviweb

“حاوی وب” ناشر دیجیتال و برگزار کننده دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ.

  • راهنمای ابتدایی برای گردآوری محتوای تعاملی راهنمای ابتدایی برای گردآوری محتوای تعاملی جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی ، بازاریابی محتوا ، آموزش و تولید کتاب ، فایل ویدئویی و پادکست بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی (Content Marketing: Blogs)+ویدئو چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • مردم را جای شخصیت‌های بازاریابی محتوا بگذارید: در ۱۰ مرحله آسان مردم را جای شخصیت‌های بازاریابی محتوا بگذارید: در ۱۰ مرحله آسان یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • هفت هدف تجاری بازاریابی محتوا: بازاریابی ربایشی دیگر جواب نمی‌دهد هفت هدف تجاری بازاریابی محتوا: بازاریابی ربایشی دیگر جواب نمی‌دهد + اینفوگرافیک پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا، آموزش و تولید کتاب ، فایل ویدئویی و پادکست ۱۰ پست شبکه اجتماعی به جای پست‌های تکراری دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵
  • استراتژی محتوا ، بازاریابی اینترنتی استراتژی محتوا چیست؟ سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code