عضویت ورود

دوره بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی (Content Marketing: Blogs)+ویدئو

دوره بازاریابی محتوا، گرایش وبلاگ‌نویسی (Content Marketing: Blogs)+ویدئو

 

 

در میدان بازاریابی پر سر و صدا و پیچیده امروزی، ایجاد وبلاگ به شما کمک می‌کند پیغام و صدای کسب‌و‌کار خود را تقویت کنید. خریداران شما در یک دنیای چندکاناله و چند دستگاهی زندگی می‌کنند. مشتریان شما نه‌تنها تحقیقات خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند، بلکه همچنین انتظار دارند محتوای آن‌ها شخصی‌سازی، فرهنگی‌سازی و قابل گفت‌وگو شوند. ایجاد وبلاگ یک روش عالی برای توسعه آن ارتباطات است و همچنین وسعت دید بیشتری برای برند شما ایجاد می‌کند و در عین حال یک شخصیت برند مناسب و انسانی ایجاد می کند.

 

درباره مدرس دوره

 

مدرس این دوره خانم داینا راتمن است، سرپرست بازاریابی محتوا در Marketo و نویسنده کتاب Lead Generation for Dummies. در این دوره مفاهیم پشت پرده ایجاد یک وبلاگ کسب‌و‌کار عالی را با شما به اشتراک می‌گذاریم. در مورد نحوه طراحی وبلاگ شما، درگیری مخاطب شما، ایجاد محتوای وبلاگ که به سرنخ تبدیل شوند و نحوه ارتقای وبلاگ از طریق چندین کانال صحبت خواهیم کرد. ایجاد وبلاگ کسب‌و‌کار یک روش حیاتی برای کشف و پیدا شدن توسط مخاطبان شما است. وقتی کار را درست انجام دهید، ایجاد وبلاگ نه‌تنها به شما کمک می‌کند کسب‌و‌کار و صدای خود را گسترش دهید، بلکه یاری‌تان می‌دهد در فضای خود به یک رهبر قابل اعتماد تبدیل شوید.

 

 

بازاریابی محتوا: وبلاگ‌ها

 

بازاریابی محتوا: وبلاگ طراحی شده تا به بازاریابان کمک کند نسبت به محتوا و پتانسیل آن برای بالا بردن برند در یک زمینه بازاریابی شلوغ، تفکر متفاوتی داشته باشند. این دوره روی وبلاگ‌ها تمرکز دارد. وبلاگ‌ها یک خیابان سر راست برای دسترسی آنلاین به مشتریان است.

 

آیا شما یک کسب‌و‌کار هستید که نیاز دارید وبلاگ را از صفر شروع کنید؟

 

ما به شما نحوه ی انتخاب یک پلت‌فرم ایجاد وبلاگ و طراحی اولین وبلاگ را نشان می‌دهیم. سپس به ایجاد محتوایی می‌پردازیم که گفت‌وگوها را کنترل کند. در آخر، نحوه ارتقای وبلاگ و ارزیابی تاثیر تلاش‌های بازاریابی شما را توضیح می‌دهیم.

 

حالا شروع کنید و یاد بگیرید چگونه با مشتریان و بازار کسب‌و‌کار خود به صورت آنلاین از طریق محتوای عالی وبلاگ‌ها تماس برقرار کنید.

 

موضوعات عبارتند از:

 

  • مزایای ایجاد وبلاگ

 

  • انتخاب یک پلت‌فرم ساخت وبلاگ

 

  • طراحی یک وبلاگ

 

  • کار با همکاران و شرکت کنندگان

 

  • نوشتن پست‌های وبلاگ

 

  • ارتقای یک وبلاگ

 

  • ارزیابی عملکرد یک وبلاگ

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • ۱۴ جلسه آموزشی کامل تصویری
  • زمان دوره: ۱ ساعت و ۵ دقیقه

 

درس اول 

 

 

 

درس دوم 

 

 

 

درس سوم 

 

 

 


 برای دیدن ادامه آموزش ها کلیک کنید


 

Haviweb

"حاوی وب" ناشر دیجیتال و برگزار کننده دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ.

  • ۱۴ منبع الهام‌بخش برای گزینش محتوا ۱۴ منبع الهام‌بخش برای گزینش محتوا یکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵
  • ۷ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از ران هاوارد آموخت ۷ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از ران هاوارد آموخت یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵
  • ۶ تعریف موثر از بازاریابی محتوا ۶ تعریف موثر از بازاریابی محتوا پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • چگونه پادکست بسازیم چگونه پادکست بسازیم سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵
  • چارچوب بازاریابی محتوا: فرآیند چارچوب بازاریابی محتوا: فرآیند شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
  • طرحی ساده برای اندازه‌گیری میزان کارآمدی بازاریابی محتوا طرحی ساده برای اندازه‌گیری میزان کارآمدی بازاریابی محتوا پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code