عضویت ورود

دوره آموزشی اصول و مبانی بازاریابی محتوا (Content Marketing Fundamentals)+ آموزش ویدئویی - حاوی وب

دوره آموزشی اصول و مبانی بازاریابی محتوا (Content Marketing Fundamentals)+ آموزش ویدئویی

دوره آموزشی اصول و مبانی بازاریابی محتوا (Content Marketing Fundamentals)+ آموزش ویدئویی

 

در دنیای کسب‌و‌کارهای امروزی بازاریابی محتوا تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. امروز، مشتریان شما تحقیقات خود را به صورت آنلاین و بدون وجود شما انجام می‌دهند و بازاریابی محتوا اطمینان می‌دهد شما صدای مشتریان را بشنوید و یک ارتباط مداوم با خریدار ایجاد کنید. این چیزی است که این دوره در مورد آن صحبت می‌کند.

 

درباره مدرس دوره

 

مدرس این دوره خانم داینا راتمن است و سرپرست بازاریابی محتوا در Marketo، یک شرکت نرم‌افزاری مکانیزه بازاریابی پیشتاز و نویسنده کتاب Lead Generation for Dummies. در این دوره اصول بازاریابی محتوا را با شما به اشتراک می‌گذاریم. در مورد ایجاد پلان محتوا، نحوه ایجاد محتوای شما، نحوه پیشبرد محتوا در طول چندین کانال و نحوه ارزیابی موفقیت آن صحبت خواهیم کرد. برای نجات یافتن در کسب‌و‌کار مدرن امروزی، بازاریابی محتوا ضروری است و اگر آن را درست انجام دهید، نه‌تنها باعث رشد کسب‌و‌کار خود می‌شوید، بلکه تبدیل به یک پیشتاز قابل اعتماد در فضای خود نیز خواهید بود.

 

اصول و مبانی بازاریابی محتوا

 

سیستم پیام‌رسانی‌ای ایجاد کنید که بتواند در خریداران نفوذ کند و داستان برند شما را با بازاریابی محتوا بیان کند. داینا راتمن، یک متخصص در این زمینه مفاهیم و مزایای اصولی و اساسی بازاریابی محتوا را توضیح می‌دهد و سپس نحوه ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا در سازمان‌هایی با هر حجمی را کاوش می‌کند.

این دوره نحوه ایجاد یک طرح محتوایی، انتخاب انواع محتوا و توسعه یک تقویم ویرایشی را تدریس می‌کند. همچنین نحوه نوشتن، ویرایش و طراحی محتوا و همینطور انتخاب ترکیب صحیح محتوا را توضیح می‌دهد و آن‌ها را برای حداکثر تاثیر آماده می‌کند و آن را با راهنماهایی در مورد سنجش تاثیر تلاش‌های بازاریابی محتوای شما تکمیل خواهد کرد.

 

موضوعات عبارتند از:

 

 

  • بازاریابی محتوا چیست؟

 

  • استخدام یک تیم بازاریابی محتوا

 

  • ایجاد شخصیت های خریدار

 

  • توسعه ی یک صدای برند

 

  • انتخاب اهداف

 

  • ایجاد یک پلان محتوا

 

  • نوشتن، ویرایش، طراحی و آماده سازی محتوا

 

  • پیگیری عملکرد

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • ۳۱ جلسه آموزشی کامل تصویری
  • زمان دوره: ۲ ساعت و ۱ دقیقه

 

 

مقدمه 

 [videojs mp4=”http://download.haviweb.ir/video/cmf/free/1Content%20Marketing%20Fundamental%20%20(00).mp4″]

 

درس اول 

 [videojs mp4=”http://download.haviweb.ir/video/cmf/free/1Content%20Marketing%20Fundamental%20%20(01).mp4″]

 

درس دوم 

[videojs mp4=”http://download.haviweb.ir/video/cmf/free/1Content%20Marketing%20Fundamental%20%20(02).mp4″] 

 

درس سوم 

 [videojs mp4=”http://download.haviweb.ir/video/cmf/free/1Content%20Marketing%20Fundamental%20%20(03).mp4″]

 


 برای دیدن ادامه آموزش ها کلیک کنید


 

 

 

 

  • چگونه یک وبلاگ‌نویس خوب باشیم چگونه یک وبلاگ‌نویس خوب باشیم جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵
  • نظر مساعد مدیران را نسبت به بازاریابی محتوا جلب کنید: روند سه امتیازی نظر مساعد مدیران را نسبت به بازاریابی محتوا جلب کنید: روند سه امتیازی پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • هشت KPI برای ارزیابی بازاریابی محتوا هشت KPI برای ارزیابی بازاریابی محتوا یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵
  • چارچوب بازاریابی محتوا: ارزیابی چارچوب بازاریابی محتوا: ارزیابی پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵
  • ۵۷ پنج نکته برای تولید محتوای منظم و انسجام‌یافته چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵
  • نگاهی عمیق به خلق و بهره‌گیری از شخصیت‌های خریدار B2B با Ardath Albee نگاهی عمیق به خلق و بهره‌گیری از شخصیت‌های خریدار B2B با Ardath Albee یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده