عضویت ورود

سه پرسش اساسی که باید قبل از راه‌اندازی بازاریابی محتوای شرکتی از خود بپرسیم - حاوی وب

سه پرسش اساسی که باید قبل از راه‌اندازی بازاریابی محتوای شرکتی از خود بپرسیم

 

بازاریابی محتوا بحث داغ روز است. تقریباً تمام شرکت‌ها دنبال این هستند تا بفهمند چگونه می‌توانند استراتژی‌های بازاریابی محتوا را وارد مجموعه بازاریابی خود کنند. با عقل که جور درمی‌آید. چه راهی بهتر از دسترسی پیدا کردن به جمعیت کثیری از مشتریان بالقوه که تقریباً همیشه آنلاین هستند؟

 

 

برای مدیران سطح میانی که مسئولیت بازاریابی محتوا را بر دوش می‌کشند، واقعیت تلخ خیلی دوام نمی‌آورد. در واقع موانع شرکتی همه‌جا حضور دارند. و اینکه برای از بین بردن این موانع، باید قبل از آنکه بازاریابی محتوا تبدیل به راهکار دائمی کسب‌و‌کار شود، چاره‌ای اندیشید.

 

طی تجربه خود در پروژه «استراتژی‌های کسب‌و‌کار اجتماعی» که در ارتباط با شرکت‌های متوسط رو به بالا انجام دادیم، آموختیم بسیار مهم است که قبل از زدن استارت بازاریابی محتوا، به فکر پاسخ برخی از سئوالات دشوار باشیم.

 

بنابراین پیش از آنکه راه‌اندازی مورد کسب‌و‌کار خود را برای بازاریابی محتوا استارت بزنید، جواب سه سوال را باید بدانید:

 

آیا شرکت من ساختاری سلسله‌مراتبی دارد؟

 

روسای شرکت‌ها آداب سازمانی مخصوص به خود را دارند. آن‌ها این توانایی را دارند تا با تخصیص بودجه و منابع داخلی ایده‌های جدید را متبلور سازند. همچنین می‌توانند نوآوری و ابتکار را در نطفه خفه کنند.

 

مهم است که بدانید موضع روسای شرکت شما نسبت به بازاریابی محتوا کدام است و اینکه در کل چه رویکردی نسبت به آن دارند. شاید نیاز به کمی جاسوس‌بازی باشد. اما با این چند سوال هم اوضاع و احوال برای جلب‌نظر مساعد مدیران دست‌تان می‌آید.

دوست گرامی،

 دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای ویژه حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو ویژه شوید.

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • پنج تیپ شخصیتی که در تیم ارتباطات دیجیتالی خود به آن‌‌ها نیاز دارید پنج تیپ شخصیتی که در تیم ارتباطات دیجیتالی خود به آن‌‌ها نیاز دارید دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵
  • پنج استراتژی محتوا که همیشه کارساز خواهند بود چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵
  • ۹ نکته در مورد بازاریابی محتوا ۹ نکته در مورد بازاریابی محتوا: اگر اشتباه کنید، موفق نمی‌شوید دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵
  • هفت هدف تجاری بازاریابی محتوا: بازاریابی ربایشی دیگر جواب نمی‌دهد هفت هدف تجاری بازاریابی محتوا: بازاریابی ربایشی دیگر جواب نمی‌دهد + اینفوگرافیک پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • ایجاد تیم بازاریابی و پلن گردش کار(Workflow) ایجاد تیم بازاریابی و پلن گردش کار(Workflow) یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵
  • ۷ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از ران هاوارد آموخت ۷ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از ران هاوارد آموخت یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده