عضویت ورود

سه پرسش اساسی که باید قبل از راه‌اندازی بازاریابی محتوای شرکتی از خود بپرسیم

 

بازاریابی محتوا بحث داغ روز است. تقریباً تمام شرکت‌ها دنبال این هستند تا بفهمند چگونه می‌توانند استراتژی‌های بازاریابی محتوا را وارد مجموعه بازاریابی خود کنند. با عقل که جور درمی‌آید. چه راهی بهتر از دسترسی پیدا کردن به جمعیت کثیری از مشتریان بالقوه که تقریباً همیشه آنلاین هستند؟

 

 

برای مدیران سطح میانی که مسئولیت بازاریابی محتوا را بر دوش می‌کشند، واقعیت تلخ خیلی دوام نمی‌آورد. در واقع موانع شرکتی همه‌جا حضور دارند. و اینکه برای از بین بردن این موانع، باید قبل از آنکه بازاریابی محتوا تبدیل به راهکار دائمی کسب‌و‌کار شود، چاره‌ای اندیشید.

 

طی تجربه خود در پروژه «استراتژی‌های کسب‌و‌کار اجتماعی» که در ارتباط با شرکت‌های متوسط رو به بالا انجام دادیم، آموختیم بسیار مهم است که قبل از زدن استارت بازاریابی محتوا، به فکر پاسخ برخی از سئوالات دشوار باشیم.

 

بنابراین پیش از آنکه راه‌اندازی مورد کسب‌و‌کار خود را برای بازاریابی محتوا استارت بزنید، جواب سه سوال را باید بدانید:

 

آیا شرکت من ساختاری سلسله‌مراتبی دارد؟

 

روسای شرکت‌ها آداب سازمانی مخصوص به خود را دارند. آن‌ها این توانایی را دارند تا با تخصیص بودجه و منابع داخلی ایده‌های جدید را متبلور سازند. همچنین می‌توانند نوآوری و ابتکار را در نطفه خفه کنند.

 

مهم است که بدانید موضع روسای شرکت شما نسبت به بازاریابی محتوا کدام است و اینکه در کل چه رویکردی نسبت به آن دارند. شاید نیاز به کمی جاسوس‌بازی باشد. اما با این چند سوال هم اوضاع و احوال برای جلب‌نظر مساعد مدیران دست‌تان می‌آید.

همچنین بخوانید  چگونه یک برند شخصی بسازیم

دوست گرامی،

دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو سایت شوید.

Haviweb

“حاوی وب” ناشر دیجیتال و برگزار کننده دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ.

  • بازی پوکمون گو ، استراتژی محتوا ۵ استراتژی محتوا که می توانید از بازی پوکمون گو بیاموزید شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵
  • ۸ پیشنهاد برای یک تجارت آنلاین موفق ۸ پیشنهاد برای یک تجارت آنلاین موفق چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶
  • ۶ تعریف موثر از بازاریابی محتوا ۶ تعریف موثر از بازاریابی محتوا پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • آغاز به کار با بازاریابی محتوا آغاز به کار با بازاریابی محتوا پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • خریداران شما چطور محتوا را مصرف می‌کنند؟ این ۲۰ سوال را از آن‌ها بپرسید خریداران شما چطور محتوا را مصرف می‌کنند؟ این ۲۰ سوال را از آن‌ها بپرسید یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • بازاریابی محتوا داستان سرایی در مورد برند: ۱۰ مرحله برای آغاز بازاریابی محتوا چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده

*

code