عضویت ورود

طرح کلی بازاریابی محتوا - حاوی وب

طرح کلی بازاریابی محتوا

منتشر شده توسط haviweb

طرح کلی بازاریابی محتوا

برای کار برنامه‌ریزی کنید: برنامه‌ریزی را به کار ببندید

 

برنامه‌ریزی می‌تواند شکل‌های مختلفی به خود بگیرد، بسته به اینکه در کجای راه بازاریابی محتوا هستید. اگر تازه شروع به برنامه‌ریزی کرده‌اید، طرح شما می‌تواند به شکل یک مورد تجاری یا حتی یک بیانیه‌ شرکتی ساده درآید.

 

در مورد سازمان‌هایی که پیشتر برنامه‌ بازاریابی محتوای خود را تدوین کرده‌اند، آن می‌تواند در قالب یک ایست بازرسی تعریف شود که به شما این تضمین را می‌دهد تا برنامه‌های‌تان اهداف کلی‌تر (و بعضا متغیر) کسب‌و‌کار را تامین کند. صرف‌نظر از این مطلب، عامل «برنامه‌ریزی» باید نخستین و محکم‌ترین پایه در چارچوب بازاریابی محتوای شما باشد.

 

توجه: اگر تازه اسم بازاریابی محتوا به گوشتان خورده است، مجموعه مقالات آموزشی شروع بازاریابی محتوا ما را بخوانید تا بدانید داستان بازاریابی محتوا از چه قرار است.

 

هدف خود را بدانید

 

قبل از آنکه طرح بازاریابی محتوای خود را شروع کنید، نخست باید بدانید برای چه منظوری می‌خواهید محتوا تولید کنید.

 

طرح کلی بازاریابی محتوا

 

بهترین و ساده‌ترین راه برای استوار ساختن هدف خود، ایجاد بیانیه‌ی شرکتی بازاریابی محتوا است.

 

مورد تجاری بسازید

 

اگر در سازمانی با اندازه‌ متوسط به بالا کار می‌کنید، اغلب سخت‌ترین قسمت کار بازاریابی محتوا، جلب‌نظر مساعد مدیران و کارفرمایان است. در سال ۲۰۱۴، طبق پژوهش سی ام آی، ۲۳ درصد از بازاریابان B2B و B2C این کار را چالشی اساسی برای بازاریابی محتوا اعلام کرده‌‌اند.

 

طرح، اولین مرحله در پی‌ریزی یک استراتژی موفق بازاریابی محتوا محسوب می‌شود.  پیشنهاد ما مطالعه مجموعه‌ی مقالات زیر است، تا از زوایای مختلف به این بخش تسلط پیدا کنید:

 

۱. دو روش فوق العاده برای جلب‌نظر مدیران به بازاریابی محتوا؛

۲.  نظر مساعد مدیران را به بازاریابی محتوا جلب کنید: روند سه امتیازی؛

۳.  سه پرسش اساسی که باید قبل از راه اندازی بازاریابی محتوای شرکتی از خود بپرسیم؛

۴.  چگونه هزینه‌های بازاریابی محتوا را توجیه کنیم؛

۵. چهار مزیت پنهان بازاریابی محتوا که از بازده سرمایه‌گذاری فراتر می‌رود.

 

تحقیق

 

۶. معمای مصرف‌کننده از بازاریابی محتوا: محتوای بیشتر یا کمتری از برندها به دست‌شان می‌رسد؟

۷. خریداران تکنولوژی نیاز به محتوای به موقع و عملی دارند (تحقیق)؛

۸. آیا برندها و دفاتر نمایندگی به شیوه‌هایی متفاوت از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند؟ (تحقیق)

۹. نظرسنجی سال ۲۰۱۲ درباره‌ی بازاریابی دیجیتال محتوا (تحقیق)؛

۱۰. چرا طراحی یک استراتژی رسانه‌ای همگرا امروزه حیاتی است؟

۱۱. آیا رسانه های اجتماعی حرف ها را دهان به دهان می چرخاند؟ (تحقیق)

 

نمونه‌ها و مطالعات موردی 

 

۱۲. هفت فوت و فنی که پیشگامان بازاریابی محتوا می‌توانند به شما بیاموزند؛

۱۳. ۱۲ موسسه‌ای که بازاریابی محتوا را به نحو احسن انجام می‌دهند؛

۱۴. راهکارهای بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۱: ۴۲ راه برای ارتباط برقرار کردن با مشتری؛

۱۵. چگونه ۵۰۰ شرکت حقوقی اول از نظر رشد و توسعه، بازاریابی محتوا را به کار بسته‌اند؛

۱۶. هفت مرحله در طرح بازاریابی محتوایی که رقمی معادل ۸۷ میلیون دلار به دست آورده است؛

۱۷. سه نکته برای ترکاندن بازاریابی محتوا به سبک استرالیایی؛

۱۸. پخش محتوای برنددار: نمونه‌هایی از برندهای رسانه‌ای مطرح؛

۱۹. استراتژی محتوای کوکاکولا: سه درس برای بازاریابان B2B؛

۲۰. پنج استراتژی محتوا برای برندهای حوصله‌سر‌بر.

 

رزرو آگهی محل کد تبلیغاتی دسته بندی نشده و ویدئو محل کد تبلیغاتی موضوع آموزش
  • بازاریابی محتوای کارآمد: پنج مرحله برای ارزیابی پیشرفت خود بازاریابی محتوای کارآمد: پنج مرحله برای ارزیابی پیشرفت خود پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • راهنمای ابتدایی برای گردآوری محتوای تعاملی جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
  • تقویم دو مرحله ای بازاریابی محتوا شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵
  • چارچوب بازاریابی محتوا: مخاطب خاص چارچوب بازاریابی محتوا: مخاطب خاص یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵
  • چطور از بروز چهار اشتباه در مورد شخصیت خریدار جلوگیری کنیم چطور از بروز چهار اشتباه در مورد شخصیت خریدار جلوگیری کنیم شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵
  • آموزشی اصول و مبانی بازاریابی محتوا آموزشی اصول و مبانی بازاریابی محتوا (Content Marketing Fundamentals)+ آموزش ویدئویی چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
هنوز دیدگاهی ثبت نشده