عضویت ورود

کتاب ۵۸ راهنمایی رسانه اجتماعی برای بازاریابی محتوا - حاوی وب

دوست گرامی،

 دیدن ادامه مطلب و دانلود فایل ها فقط برای اعضای ویژه حاوی‌وب امکان‌پذیر است.

هم‌اکنون عضو ویژه شوید.

Haviweb

"حاوی وب" ناشر دیجیتال و برگزار کننده دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ.

  • طرحی ساده برای اندازه‌گیری میزان کارآمدی بازاریابی محتوا طرحی ساده برای اندازه‌گیری میزان کارآمدی بازاریابی محتوا پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵
  • یک چارچوب ساده برای ایجاد تیم بازاریابی رسانه های اجتماعی یک چارچوب ساده برای ایجاد تیم بازاریابی رسانه های اجتماعی سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵
  • هشت KPI برای ارزیابی بازاریابی محتوا هشت KPI برای ارزیابی بازاریابی محتوا یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵
  • چک لیستی برای ارزیابی موفقیت بازاریابی محتوای خود یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵
  • ۱۴ منبع الهام‌بخش برای گزینش محتوا ۱۴ منبع الهام‌بخش برای گزینش محتوا یکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵
  • ۷ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از ران هاوارد آموخت ۷ آموزه ی داستان سرایی برند که می توان از ران هاوارد آموخت یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵
افسون ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ ب.ظ

از راهنماییتون واقعا کمال تشکر رو دارم من در شرکت پنبه ریز فعالیت دارم وواقعا خیلی عالیه مطالب

add_action( 'wpcf7_before_send_mail', 'process_contact_form_data' ); function process_contact_form_data( $contact_data ){ var_dump($contact_data->posted_data); $name = $contact_data->posted_data["your-name"]; $email = $contact_data->posted_data["your-email"]; echo $name ; echo $email; } function pw_edd_change_currency_sign( $formatted, $currency, $price ) { return $price . ' ریال'; } add_filter( 'edd_rial_currency_filter_after', 'pw_edd_change_currency_sign', ۱۰, ۳ ); add_filter( 'edd_rial_currency_filter_before', 'pw_edd_change_currency_sign', ۱۰, ۳ );

*

code